یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس‌راه استان گفت:‌ رانندگان موظف به رعايت محدودیت‌های مندرج در گواهينامه هستند.
رانندگان موظف به رعايت محدودیت‌های مندرج در گواهينامه هستندبه گزارش یافته، سرهنگ «مصطفی دالوند»، گفت: بر اساس ماده 40 آیین‌نامه راهنمايي و رانندگي، هرگاه دارنده گواهينامه يكي از شرايط احراز سلامت جسمي و رواني و هرگونه تغيير در آن را از دست بدهد، موظف است ظرف یک ماه به راهنمايي و رانندگي مراجعه كند.
وی اظهار داشت: پليس دارنده گواهينامه را براي انجام معاينات و آزمایش‌ها ضروري به دفاتر پليس+10 معرفي می‌کند تا در مراكز پزشكي مجاز معاينات و آزمایش‌ها را پشت سر بگذارد.
اين مقام انتظامي افزود: در صورتي كه نداشتن شرايط و صلاحيت رانندگي ضمن آزمايش جديد محرز شود گواهينامه از وي اخذ و گواهينامه متناسب با شرايط جسماني وي تعيين و پس از صدور به وي تسليم می‌شود و در صورت نداشتن صلاحيت رانندگي گواهينامه باطل می‌شود.
رئیس پلیس‌راه لرستان تصريح كرد: برابر تبصره ماده 40 در صورت كشف نقص عضو مؤثر از سوي مأموران راهنمايي و رانندگي و پلیس‌راه گواهينامه رانندگي اخذ و تا زمان بررسی‌های پزشكي و اعلام امكان صدور گواهينامه مجدد، دارنده گواهينامه حق رانندگي ندارد و در صورت رانندگي با آن گواهينامه علاوه بر اخذ گواهينامه، با کد تخلف 2018 مبلغ جريمه 600 هزار ريال و رانندگی با وسایل نقلیه شخصی 3 نمره منفی و رانندگی با وسایل نقلیه عمومی و سنگین 7 نمره منفی براي وي در پي خواهد داشت

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا