مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در حادثه تصادف رانندگی در جاده سمنان درگذشت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، «محمدرضا حیدری» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان حدود ساعت 5 بامداد شنبه 26 بهمن‌ماه، در حادثه تصادف رانندگی در جاده سمنان درگذشت.

مدیرکل نوسازی مدارس لرستان درگذشت

حیدری که برای شرکت در همایش نوسازی مدارس مدیران کشور در حال عزیمت به سمنان بود، دچار حادثه شد و جان به جان آفرین تسلیم کرد.
حیدری، اهل ایلام، متولد 1352 دارای مدرک کارشناسی در رشته عمران بود که بیش از 25 سال سابقه کار داشت.
وی از 14 خردادماه 98 با حکم «مهراله رخشانی‌مهر»، به عنوان «مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان» منصوب شد تا جایگزین محمد چگنی شود.
وی پیش از این انتصاب، به عنوان مدیرکل نوسازی مدارس استان ایلام بود خدمت می‌کرد.
 

زمان مراسم تشییع و خاک‌سپاری مدیر کل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان
مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر محمدرضا حیدری مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس استان لرستان روز دوشنبه ساعت 9 صبح 28 بهمن در بهشت رضای شهرستان ایلام برگزار می‌شود.

پیام تسلیت وزیر آموزش و پرورش

در پی این حادثه، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در پیام تسلیتی نوشت: خبر درگذشت مدیرکل جهادگر و پرتلاش نوسازی مدارس استان لرستان و در حین مأموریت کاری و بر اثر سانحه تصادف رانندگی موجب اندوه فراوان شد.
مرحوم محمدرضا حیدری جوانی توانمند و متعهد بود که در جریان ساخت‌وساز مدارس لرستان بعد از سیل امسال شاهد مجاهدت‌های بسیار او بودیم.
اینجانب به نیابت از جامعه فرهنگیان برای آن مدیر جهادی و پرتلاش، از خداوند متعال طلب مغفرت و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان به‌ویژه خانواده مکرم مرحوم طلب صبر جزیل و آرامش دارم.

 

 



توضیح: تصویر مربوط به مراسم روز خبرنگار در آموزش و پرورش استان است که ایشان در صف مسوولان قرار داشت و از خبرنگاران فرهنگی و رسانه‌ای با گویش لری ایلامی تقدیر می‌کرد.


مطلب مرتبط: مدیرکل جدید نوسازی مدارس لرستان معارفه شد