یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از برگزاری اختتامیه جشنواره ملی آیات " موشن گرافیک " در بهمن‌ماه سال جاری به میزبانی خرم‌آباد، خبر داد.
 به گزارش یافته، احمد حسین فتایی، مدیر کل، با اعلام این خبر، گفت: هدف از برگزاری این جشنواره که توسط گروه قرآن و عترت این اداره کل اجرا خواهد شد، استفاده از ظرفیت تکنولوژی‌های نوین در راستای تولید آثار هنری با موضوع قرآن و عترت و معارف اسلامی است.
وی افزود: در مرحله ابتدای و پس از ارسال فراخوان به کل کشور، ۶۳ اثر به دبیرخانه جشنواره راه یافت که در نهایت ۳۰ اثر جهت حضور در مرحله پایانی انتخاب و در آیین اختتامیه از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، تصریح کرد: انجمن سینمای جوان و خانه مستند استان نیز در برگزاری این جشنواره مشارکت خواهند داشت.
فتایی سپس با اشاره به ظرفیت‌های ویژه استان در زمینه فعالیت‌های قرآنی، اظهار داشت: در حال حاضر نزدیک به یک‌صد موسسه قرآن و عترت در استان لرستان فعالیت دارند و میزبانی از این جشنواره ملی، نشانگر ظرفیت ویژه استان در زمینه قرآن و عترت خواهد بود.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: آیین اختتامیه این رویداد با حضور معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین استانی و کشوری، در نیمه دوم بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا