رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبري هوايي ايران با صدور حکمی مدير فرودگاه خرم‌آباد را منصوب و معرفی کرد.
به گزارش یافته، طي ابلاغي از سوي "سیاوش امیرمکری" رئيس هيات مديره و مديرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبري هوايي ايران، علي کاملي به سمت مدير فرودگاه خرم‌آباد منصوب شد.
امیرمکری با توجه به توان و تجربیات کاملی از وی خواسته است تا در زمینه استقرار سیستم مدیریت ایمنی و ارتقای سطح خدمات فرودگاهی در جهت پاسداشت حقوق شهروندی مسافران و هماهنگی موثر با شرکت‎های هواپیمایی و نهادهای حفاظتی-امنیتی و دیگر مجموعه‎های مرتبط با خدمات فرودگاهی برنامه‌ریزی و اقدام کند.
امیرمکری با تاکید بر تعامل مؤثر با مسئولان ارشد استان به‌منظور استفاده از ظرفیت‎های فراهم‌شده در حوزه فرودگاهی و ایجاد مسیرهای جدید پروازی از مناطق مختلف مدیر جدید فرودگاه خرم‌آباد خواسته است که در زمینه توسعه کار تیمی، افزایش مهارت‎ها و بهبود شرایط کاری منابع انسانی متخصص، ضمن تأکید بر شناسایی و به‌کارگیری نیروهای مستعد و جوان با هدف همتا پروری و کادرسازی و نیز نگهداری اصولی زیرساخت‎های موجود و بهره‎برداری موثر و اقتصادی از ظرفیت‎های فرودگاهی، توسعه کسب‌وکارها و وصول به‌موقع درآمدها با تأکید بر انضباط مالی، اجتناب از اتلاف منابع، کاهش هزینه‎ها، رعایت دقیق قوانین و مقررات و هماهنگی کامل با ستاد شرکت اقدام کند.
 شایان ذکر است "علی کاملی" مدیرکلی عملیات فرودگاهی و خدمات ایمنی فرودگاه بین‌المللی پیام را در کارنامه دارد.

پیش از این و از شهریور 95 "غلامرضا بنی‌صدر" به مدت سه سال به‌عنوان مدیر فرودگاه‌ خرم‌آباد خدمت می‌کرد.
پیش از وی، اسفنديار كياني‌بيگدلي - از 25 اردي‌بهشت 1391 به مدت 4 سال و 4 ماه مدیریت فرودگاه خرم‌آباد را به عهده داشت، پیش از کیانی نیز "علي‌رضا كاوان" در این سمت مشغول به کار بود.
 


خبر: امیررضا قاسمی/ یافته

بنی‌صدر رفت/ علی کاملی مدیر فرودگاه خرم‌آباد شد

توجه: هرگونه استفاده از مطلب با ذکر منبع و نام نویسنده، نشانه‌ی احترام شما به تلاش آن‌ها است.