صبا رحمتی ورزشکار لرستانی و ملی پوش کانوپولوی ایران قربانی کلاه‌برداری شخصی به نام موسوی که خود را نماینده نهاد ریاست جمهوری معرفی کرده قرار گرفت.
صبا رحمتیکلاه‌بردار نامبرده با عنوان اعطای وام و هدیه مالی، از این ورزشکاران و چند نفر دیگر پول دریافت کرده است.
صبا رحمتی ، ملی پوش کانوپولوی ایران که به تازگی از وی کلاه‌برداری شده است در تشریح این ماجرا به خبرنگارخبرگزاری صداوسیمای مرکز لرستان گفت: پنجشنبه بعداز ظهر ساعت ۱۵ من درحال استراحت کردن بودم که دبیر هیئت قایقرانی استان کرمانشاه با من تماس گرفت و عنوان کرد شخصی به دنبال شماره من است و عنوان کرده است از دفتر ریاست جمهوری تماس گرفته‌ام و تلفن خط مشغول بوده است و مجبور شدم از تلفن همراه تماس بگیرم. وامی به خانم رحمتی تعلق گرفته است که باید با خودش درمیان بگذاریم.
ملی‌پوش کانوپولو ادامه داد: این آقا با من تماس گرفت و خود را موسوی معرفی کرد و فضا را طوری طراحی کرد که هیچ شکی نمی‌شد به او برد. حین صحبت با من با همکارانش صحبت می‌کرد و از جملاتی مانند “بچه‌ های کبدی واریز کردند”، “لیست اسامی بچه‌های رشته‌های دیگر را چه کسی پیگیری می‌کند” و … استفاده می کرد.
رحمتی گفت:  من فرصت فکر کردن پیدا نکردم به من گفتند باید ۱۰ گردش اخیر حسابم را برایشان بفرستم و من طی 2 مرحله از طریق عابربانک مبلغ یک میلیون و  ۶۰۰هزارتومان واریز کردم.
رحمتی عنوان کرد: زمانی که به آگاهی مراجعه کردم متوجه شدم چند نفر دیگر هم قربانی این ماجرا هستند و تمامی آن ها با نام آقای موسوی آشنا بودند اما تمام آنها ورزشکار نبودند، من پلیس فتا را در جریان قرار دادم و امیدوارم هرچه سریعتر این موضوع پیگیری شود.
لازم به ذکر است بعد از این مورد کلاهبردار به سراغ مهشید اشتری ستاره جوان تنیس روی میز ایران میرود و از ایشان نیز کلاهبرداری میکند.

خبرنگار :زینب فیضی