یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حسين سلاحورزي, رييس اتاق بازرگاني خرم‌آباد, يافتهبه دعوت اتاق بازرگانی خرم‌آباد هیأتی از محققان کشور ترکیه در زمینه‌ی محصولات کشاورزی فردا به لرستان می‌آیند.

به گزارش روابط‌ عمومی اتاق خرم‌آباد؛ رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد در این رابطه اظهار داشت: پیرو مذاکراتی که در جریان سفر سفیر ترکیه و هیأت همراه در اردیبهشت‌ماه گذشته به خرم‌آباد داشتیم، پیگیری‌های مستمری به صورت مکاتبه‌ای و تلفنی با سفارت ترکیه داشتیم، هیأتی تحقیقاتی در زمینه‌ی محصولات کشاورزی فردا به لرستان می‌آیند.

حسین سلاح‌ورزی با اشاره به جایگاه لرستان در حوزه‌ی تولید محصولات کشاورزی گفت: هدف از پذیرش این هیأت، بررسی مزارع کشاورزی لرستان بخصوص در حوزه‌ی حبوبات و به‌ویژه نخود است تا هم در حوزه‌ی بهبود فرایند کاشت و برداشت و هم صادرات این محصولات رایزنی‌هایی انجام بگیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های در نظر گرفته‌شده برای این هیأت افزود: هیأت تحقیقاتی ترکیه بعدازظهر فردا وارد خرم‌آباد می‌شوند و در اولین برنامه که ساعت 16 برگزار می‌شود، این هیأت به دیدار استاندار لرستان می‌روند.

سلاح‌ورزی بیان داشت: پس از این جلسه، هیأت مذکور جلسه‌ای با محققان، مدیران و کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و بخش خصوصی در سالن سازمان جهاد کشاورزی استان خواهند داشت.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌آباد به سایر برنامه‌های این سفر اشاره و تصریح کرد: بازدید از آزمایشگاه پرورش حشرات مفید، بازدید از مزارع نخود در شهرستان‌های مختلف استان و همچنین بازدید از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری لرستان از دیگر برنامه‌هایی است که برای این هیأت در نظر گرفته شده است.

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا