یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان گفت: تا اردی‌بهشت امسال بیشترین شکایت وحيد منايي معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگانمصرف کنندگان اقلام پرمصرف در حوزه خودرو بوده است.
به گزارش پايگاه خبري يافته، "وحید منایی" در نخستین مراسم اعطای تندیس به شش تولیدکننده برتر لرستان با اعلام اين كه بنا بر نوع شکایت، رسیدگی به آن و اعلام رای نهایی دو تا سه هفته به طول می‌انجامد، افزود: سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان نسبت به تهیه آیین‌نامه اجرایی تسریع روند شکایات در برخی اقلام پرمصرف اقدام کرده است.
وی اضافه کرد: در این راستا شکایت مصرف کنندگان در خصوص کالاهایی از جمله خودروهای داخلی و وارداتی، لاستیک، لوازم خانگی و ماشین‌آلات کشاورزی با قید تسریع بررسی و پی‌گیری می‌شود.
معاون نظارت بر کالاهای سرمایه‌ای و خدمات سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ظرفیت‌های موجود در قانون حمایت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: رسیدگی به شکایات مصرف کنندگان تهرانی، از زمان دریافت توسط سامانه 124 تا حضور درمحل 45 دقیقه تا یک ساعت است.
منایی ادامه داد: از واحدهای تولیدی انتظار می‌رود پس از رعایت صداقت در انجام معاملات، توجه به حفظ و ارتقا کیفیت، تعیین قیمت عادلانه و خدمات پس از فروش مناسب را مد نظر داشته باشند.
قابل ذكر است در این مراسم از واحدهای سیمان دورود، سنگین‌سازان لرستان، گوهرشفا، الکل‌سازی و مواد غذای ویسیان، صنایع پزشکی و بهداشتی افرند خرم‌آباد و داروسازی اکسیر بروجرد به عنوان تولید کننده برتر حامی حقوق مصرف کنندگان تجلیل شد.


امیر ستوده

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا