یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: برای تحول در اقتصاد استان، موظف به تسهیل مسیر تولید و رفع موانع هستیم.
به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، "مهرداد غضنفری‌امرايي" در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان بیان کرد: اولین سفر اقتصاد مقاومتی وزیر کشور و معاون اول رییس جمهوری به استان را شاهد بودیم که این موضوع بسیار مهم است.
وی ادامه داد: لرستان با قرار گرفتن در بین سه استان پایلوت کشور، الگویی برای استان‌های دیگر بوده و توجه ویژه مقامات کشوری را به دنبال داشته است.
این معاون استاندار یادآور شد: تلاش برای تحقق لرستان به الگویی مناسب و رصد این استان توسط مرکز، برنامه‌ریزی دقیق و جامعی توسط مدیران را می‌طلبد.
غضنفری تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در مسیر توسعه استان، باید از ظرفیت‌های فکری و ذهنی خود برای توسعه اقتصاد مقاومتی استفاده کنند.
این مقام مسئول تاکید کرد: مدیران باید تمامی ظرفیت‌های خود را در راستای توسعه استان بکار گیرند، آن‌ها باید با پیشنهادهای ارائه‌شده و کارشناسی خود بر مبنای قانون در روند تحقق اقتصاد مقاومتی نقش عمده‌ای داشته باشند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با بیان اینکه حسب دستور استاندار محترم و نظر ارائه شده نماینده محترم ولی‌فقیه در استان در خصوص مقابله با افرادی که به دنبال سوءاستفاده از تسهیلات و سرمایه‌برداری از استان هستند، خاطرنشان کرد: بدون تردید با این افراد برخورد خواهد شد و لازم است سرمایه‌های استان برای رشد و بهبود شرایط اقتصادی همین استان هزینه شوند.
غضنفری با تاکید بر اینکه عدم توجه به اقتصاد مقاومتی، فرصت سوزی است، بیان کرد: برای تحول در اقتصاد استان موظف به تسهیل مسیر تولید و رفع موانع هستیم.
وی با بیان این که مدیران دستگاه‌های اجرایی از متن سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی باید آگاهی کاملی داشته باشند، افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی الزاماتی دارد که عمده‌ترین آن‌ها تفاهم، همدلی، وفاق و دوستی است.
این معاون استاندار اضافه کرد: بندبند سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی حاصل کار کارشناسی فراوان است و این سیاست‌ها بسیار منسجم تدوین‌شده‌اند؛ بنابراین تمام مدیران جهت حرکت در راستای اجرای این سیاست‌ها، بایستی با مطالعه مداوم آن، اشراف کامل بر متن سیاست‌ها داشته باشند.
وی گفت: با اشاره به این که دولت در راستای اجرایی کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی جدی است، گفت: مسئولان جدیت لازم را داشته باشند و همکاران خود را نیز توجیه کنند و بدانند که در طول سال روند فعالیت دستگاه‌های اجرایی در راستای اقتصاد مقاومتی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.
قابل ذکر است در این جلسه اولین کارت زرد و اخطار توسط جانشین استاندار در ستاد اقتصاد مقاومتی به دو دستگاه اجرایی و ۴ بانک داده شد و ضمن بیان اینکه ملاک ارزیابی و ابقای مدیران در گرو عملکرد آنها در پیشبرد برنامه های اقتصاد مقاومتی است،مصوب گردید دستگاههای اجرایی؛ موانع ،پیشنهادات و راهکارهای عملیاتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی را حداکثر تا پایان وقت اداری دوشنبه ۳ خرداد به دفتر امور اقتصادی استانداری تحویل نمایند.


با سرمایه‌برداران از لرستان برخورد خواهد شد


کارت زرد معاون اقتصادی استاندار به مدیر کل میراث فرهنگی و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی
در این جلسه مهرداد غضنفری به خاطر این که مدیران میراث فرهنگی استان و شرکت شهرک‌های صنعتی در جلسه غایب بودند به آن‌ها کارت زرد داد.

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا