یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان با صدور حکمی سرپرست آموزش و پرورش شهرستان دورود را منصوب کرد‌.
به گزارش روابط عمومي آموزش و پرورش لرستان، پس از درگذشت مرحوم "اصغر فلاحي" مدير سابق آموزش و پرورش دورود در حادثه رانندگي صبح روز چهارشنبه 13 خردادماه 1394 سرپرست آموزش وپرورش دورود منصوب شددر جاده ازنا- شازند، گودرز كريمي‌فر مدير كل آموزش و پرورش لرستان "حجت‌الله نیکو" را به عنوان سرپرست آموزش و پرورش اين شهرستان منصوب نمود.
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان در مراسم معارفه سرپرست جدید با تقدیر از زحمات ارزنده زنده‌یاد اصغر فلاحی مدیر سابق  آموزش و پرورش  شهرستان دورود و آرزوی غفران و رحمت الهی برای او، گفت‌: ضایعه درگذشت این مدیر خدوم برای جامعه فرهنگیان بسیار سخت و دلخراش است‌.
"باقر توكلي" خدمت در عرصه تعلیم و تربیت را با ارزش و مقدس عنوان کرد و گفت‌: بی‌تردید تلاش‌های ماندگار زنده‌یاد فلاحی در اذهان مردم شهرستان دورود جاودانه خواهد ماند‌.
وی راضی بودن به تقدیر الهی را تکلیف و وظیفه انسان‌ها برشمرد و گفت‌: در برابر تقدیر الهی چاره‌ای جز راضی بودن به مشیت خداوند نیست‌.
توکلی تاکید کرد‌: آموزش و پرورش رسالت و مسوولیت خطیری در برابر تعلیم و تربیت نسل جوان دارد و باید در انجام وظایف محوله لحظه‌ای رکود و ایستایی وجود نداشته باشد.
وی تصریح کرد: بر همین اساس ضرورت دارد تا مسیری که مرحوم فلاحی تا امروز با تعهد و مسوولیت‌پذیری پیموده است با دقت و حساسیت دنبال شود‌.
وی در ادامه با معرفی حجت‌الله نیکو به عنوان سرپرست جدید آموزش و پرورش شهرستان دورود ابراز امیدواری کرد: با همدلی‌، هم‌زبانی و هم‌افزایی مجموعه همکاران فرهنگی اهداف و برنامه‌های آموزش و پرورش به نحو مطلوب و مناسب ادامه پیدا کند‌.
مراسم معارفه، با حضور" باقر توكلي" معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش لرستان، "اسفندیار نوروز‌پور" رئیس اداره حراست و "علي قربانی" رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش لرستان نیز حضور داشتند. 
قابل ذكر است نیکو 25 سال سابقه خدمت دارد و سوابقی چون کارشناس حسابداری‌، مسوول حسابداری‌، ذی‌حساب و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی آموزش و پرورش شهرستان دورود را تجربه كرده است.
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا