یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

انجمن قلم ایران طی اعلامیه‌ای ضمن اعلام افتتاح شعبه انجمن قلم ایران در استان لرستان فراخوان داده که این دفتر برای نخستین دوره‌های آموزشی خود در این استان، در 3 شاخه مجزای مبانی «داستان»، «شعر» و پذیرش هنرجو توسط شعبه انجمن قلم ایران در لرستان/ تمديد مهلت ثبت‌نام در صندوق هنر«ادبیات کودک و نوجوان» هنرجو می‌پذیرد.
به گزارش يافته، در این فراخوان آمده است: با استعانت از خداوند متعال و به منظور شناسایی و پرورش استعدادهای جوان در عرصه ادبیات، ضمن اعلام افتتاح شعبه انجمن قلم ایران در استان لرستان، این دفتر برای نخستین دوره‌های آموزشی خود در این استان، در 3 شاخه مجزای مبانی «داستان»، «شعر» و «ادبیات کودک و نوجوان» هنرجو می‌پذیرد.
همچنین در ادامه این فراخوان شرایط و ضوابط عمومی هنرجو به شرح زیر بیان شده است:
۱- قرار داشتن در محدوده سنی ۱۴-۲۴ سال و داشتن مدرک تحصیلی حداقل پایان دوره راهنمایی تحصیلی یا ششم ابتدایی نظام جدید.
۲- ارائه حداقل 3 اثر ادبی کوتاه در هر یک از رشته‌های مورد اشاره که داوطلب مایل به گذراندن دوره آن است.
۳- تکمیل فرم ثبت نام و ارائه مدارک لازم( شامل شناسنامه عکسدار، دو قطعه عکس پرسنلی، کد ملی) در مهلت مقرر (حداکثر تا ۱۵ آبان ۹۳).
۴- ارائه مختصری از سوابق و فعالیت‌های هنری و آموزش‌های گذرانده مرتبط.
۵- پرداخت شهریه مقرر و دادن تعهد به حضور منظم در کلاس‌ها.
خدمات انجمن قلم ایران:
۱- برگزاری کلاس با حضور اساتید مطرح کشور (به مدت یک دوره کامل در ۱۶ جلسه ۱:۳۰ ساعته برای هر درس).
۲- برگزاری آزمون و ارائه گواهی پایان دوره.
۳- عضو ساختن نفراتی که دوره را با موفقیت به پایان برسانند در مرکز بررسی آثار انجمن و نقد و بررسی آثار و ارائه مشاوره ادبی رایگان به این افراد.
۴- پذیرش به عضویت جلسات هفتگی نقد و بررسی آثار؛ به صورت رایگان.
۵- کمک به چاپ آثار کسانی نوشته‌های‌شان حد نصاب لازم را برای چاپ کسب کنند.
انجمن قلم ایران در پایان این اعلامیه نیز با ارائه توضیحاتی با اعلام این که این انجمن به هیچ حزب، گروه و تشکیلاتِ سیاسی و دینی، اعم از دولتی و غیردولتی، داخلی و خارجی، وابسته نیست، شرح داده است: انجمن قلم ایران تشکلی است فراگیر که داستان‌نویسان، شاعران، محققان، مترجمان و منتقدان حوزه علومِ انسانی را در بر می‌گیرد و انتخاب اعضاء بر اساس سطح فنی آثار و ارزیابی فرم پرشده مصاحبه کتبی می‌باشد.
لازم به ذکر است که برای هر دوره در هر رشته حداکثر ۴۰ نفر پذیرفته می‌شوند و در صورت انتخاب به عنوان عضو حضور در کلاس‌ها الزامی است.
نشانی: خرم‌آباد- میدان علوی- کوچه شهید امینی- دفتر نمایندگی انجمن قلم ایران در استان لرستان
تلفن: 33438762  پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید           همراه: 09161594876
 
تمديد مهلت ثبت نام در صندوق نويسندگان و روزنامه‌نگاران (هنر)
تمامی هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران که عضو صندوق اعتباری هنر هستند، تا پانزدهم آبان‌ماه فرصت دارند نسبت به بازثبت‌نام عضویت در صندوق اعتباری هنر اقدام کنند.
 
خبر: محمود کوماس جودکی
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا