یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: طی هماهنگی به عمل آمده با وزارتخانه مربوطه، معاونت هنری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ایجاد می‌شود.
به گزارش يافته، حجت‎الاسلام حمیدرضا حنان در نخستین نشست خود با روسای انجمن و کانون‌های هنری لرستان گفت: با توجه به این که سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی نام‌گذاری شده، تلاش ما باید در راستای ترویج فرهنگ و هنر اصیل ایرانی اسلامی مضاعف شود.
وی احیا و گسترش انجمن‌های فرهنگی هنری را بسیار ضروری دانست و افزود: انجمن‌های فرهنگی هنری باید فعال‌تر شوند، تا بتوانیم از طریق آنان به استعدادهای ناب و بالقوه هنری دست پیدا کنیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: با انسجام، تدبیر، نظم و مدیریت باید تعامل بین اداره کل و انجمن‌های فرهنگی هنری را از این بیشتر کرد، زیرا انجمن‌های فرهنگی هنری بازوان توانمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.
وی در ادامه اظهار داشت: طی هماهنگی به عمل آمده با وزارتخانه متبوع ایجاد معاونت هنری را در چارت سازمانی اداره کل ضروری دانست و گفت در ظرف ماه‌های آتی این مهم در این اداره کل محقق می‌یابد.
این مسئول عنوان کرد: 10 اتاق فکر در قالب 10 انجمن فرهنگی هنری تشکیل و از خروجی آن سند چشم‌انداز و راهبری فرهنگ و هنر لرستان تدوین می‌شود.
حنان با اشاره به هماهنگی و تعیین وقت قبلی از استاندار لرستان جهت دیدار با روسای انجمن‌های هنری خواستار نشست با هنرمندان عرصه موسیقی به مناسبت روز جهانی موسیقی شدند.
اولین نشست روسای انجمن و کانون‌های هنری لرستان با حضور حجت‎الاسلام حمیدرضا حنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، امین عباسیان رئیس انجمن موسیقی لرستان، مجتبی عطاری رئیس انجمن خوش‌نویسان، نصرت‌الله مسعودی رئیس انجمن هنرهای نمایشی، عزت‌الله گوشه‌ای رئیس انجمن قرآن و عترت، شمس‌الله هنامی رئیس انجمن هنرهای تجسمی، احمد بیرانوند رئیس کانون نویسندگان، بهزاد پاکدل رئیس کانون آیینی سنتی و محمدرضا گوهری رئیس انجمن سینمای جوان در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد.
در پایان این نشست روسای انجمن‌های هنری لرستان مسائل و مشکلاتی را پیرامون انجمن‌ها مطرح و راه‌کارهای پیشنهادی را مطرح کردند.
 
10 اتاق فكر توسط اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان تشكيل مي‌شود


 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا