یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

گردهمایی ادای احترام اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه لرستان به رئیس جمهور شهید و همراهانش، در خرم‌آباد برگزار شد.
به گزارش یافته گردهمایی ادای احترام اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه لرستان به رئیس جمهور شهید و همراهانش عصر دوشنبه هفتم خردادماه در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی خرم‌آباد برگزار شد.

 
اصحاب رسانه و هنرمندان الگوی مدیریتی شهید رئیسی را تبیین کنند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با تأکید بر اینکه الگوی مدیریتی ناب شهید رئیسی باید از سوی اصحاب رسانه و هنرمندان تبیین شود افزود: مسیر ارزشمند شهدای خدمت باید امتداد پیدا کند.
احسان یاوری در این گردهمایی با اشاره به اینکه شهید رئیسی تابلویی از خدمت‌رسانی، عشق به مردم و در عین حال ولایت‌پذیری و تعهد به آرمان‌های اصیل اسلامی را ترسیم کرد، افزود: اگرچه فاجعه دردناک سقوط بالگرد برای همه ما بسیار سخت، جانسوز و تألم‌برانگیز است؛ اما این اتفاق و آنچه که برای ما رقم خورد تجلی جمع میان دین و سیاست بود که می‌توان میان دین و سیاست جمع بست، آقای رئیسی ثابت کرد می‌شود یک دین‌دار متعهد و یک سیاست‌مدار مخلص بود.
معاون سیاسی امنیتی، و اجتماعی استاندار لرستان افزود: شهید رئیسی یک الگوی مدیریتی شکل داد که در دنیا نمونه ندارد، پاک‌دستی، صداقت، خویشتن‌داری، سعه‌صدر از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید جمهور است که باید این الگوی بی‌نظیری و ارزشمند قدر دانسته شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان با تأکید بر اینکه الگوی مدیریتی ناب شهید رئیسی باید از سوی اصحاب رسانه و هنرمندان تبیین شود و مسیر ارزشمندشان باید امتداد پیدا کند افزود: مردم باید بدانند که دین‌داری و مردم‌سالاری دینی می‌تواند یک الگوی موفق برای حاکمیت باشد.
یاوری بیان کرد: شهید رئیسی مصداق بارز موفقیت مردم‌سالاری دینی بود که این الگو نشان داد که مردم به کمتر از آن رضایت نخواهند داد و تشییع باشکوه و بدرقه بی‌نظیر و ابراز احساسات در شهر‌های مختلف دلالت بر موفقیت این الگو دارد.


 

شیوه مدیریت شهید رئیسی برای همه تاریخ قابل بهره‌برداری است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه شهید رئیسی برگ زرین تاریخ معاصر است، افزود: شیوه مدیریت آیت‌الله رئیسی برای الگوبرداری نه تنها در ایران؛ بلکه در تمامی دنیا و برای همه تاریخ قابل بهره‌برداری است.

اعظم روانشاد روز دوشنبه در گردهمایی سراسری اهالی فرهنگ، هنر و رسانه لرستان که به یاد سید شهیدان خدمت در سینما کیو خرم‌آباد برگزار شد ضمن عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت ضایعه جبران‌ناپذیر شهادت رئیس جمهور و همراهان گرانقدرشان گفت: «شهید جمهور» مفهومی ورای ترکیب کلماتی که ما به عنوان یک سمت اجتماعی - سیاسی تحت عنوان رئیس جمهور در ذهن داریم و به زبان می‌آوریم را در خود دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره  به اینکه «شهید جمهور» مصداق جمهوریت، مردم محوری، دموکراسی و شهید شدن و شهادت در راه مردم باوری است، بیان کرد: «شهید جمهور» تنها به معنای شهادت رئیس جمهور نیست؛ بلکه معنای ثانویه‌ای را در خود مستتر دارد و آن شهادت برای جمهوریت اسلامی و برای مردم است.

روانشاد با اشاره به اینکه  شیوه مدیریت آیت‌الله رئیسی برای الگوبرداری نه تنها در ایران؛ بلکه در تمامی دنیا و برای همه تاریخ قابل بهره‌برداری است افزود: شهید رئیسی برگ زرین تاریخ معاصر است و از فرزند صالح مکتب امام خمینی (ره) و رهرو معظم‌له جز این انتظار نمی‌رفت که شهید راه مردم باشد،شهید جمهور.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی مردی از مردم، با مردم و برای مردم بود و مصداق بسیاری از مفاهیم است، افزود: آیت‌الله رئیسی، مصداق اسلامی بودن، جهادی بودن، جهاد تبیین، تبیین جهاد است که هر یک سویه‌های متفاوتی هستند که مصادیق آن را می توانیم در شیوه زیست، مدیریت و شهادتشان ببینیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار کرد: معتقدم اگر جمهوری اسلامی را یک مکتب بدانیم؛ شهید رئیسی الگوی یک فرزند صالح و مصداق عینی برای تمام شعائر جمهوری اسلامی است.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا