یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در جریان آیین اختتامیه کنگره ملی «ماه غریبستان» همکار رسانه‌ای پایگاه خبری یافته در بین برگزیدگان برتر این جشنواره قرار گرفت.
به گزارش یافته، در جریان آیین اختتامیه کنگره ملی «ماه غریبستان»  که » با حضور منصور احمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، اعظم روانشاد، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، جمعی از استادان دانشگاه، هنرمندان و برگزیدگان و اصحاب رسانه دوشنبه‌ (22 اسفند) در سالن شهید حیدریان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان برگزار شد، وحید حاج سعیدی همکار رسانه‌ای و ستون نویس پایگاه خبری یافته در بین برگزیدگان برتر این جشنواره قرار گرفت.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: پس از انتشار فراخوان و پایان مهلت آثار، ۱۳۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد و ۲۱ اثر به‌عنوان برگزیده از سوی هیات داوران از استان‌های لرستان، مرکزی، اصفهان، خراسان رضوی، خوزستان، مازندران و کهکیلویه و بویراحمد انتخاب شدند.
روانشاد با بیان اینکه کنگره ملی «ماه غریبستان» به منظور تبیین هرچه بیشتر سیره اهل بیت به‌ویژه امام علی(ع) در استان لرستان پایه‌گذاری شد ادامه داد: امیدواریم سال‌های بعد بتوانیم هرچه گسترده‌تر و بهتر کنگره را برگزار کنیم.
    بر اساس این گزارش، برگزیدگان کنگره ملی «ماه غریبستان» به شرح زیر معرفی و با اهدا لوح و تندیس از آنان تقدیر به عمل آمد و از کتاب «آفتاب بوتراب» مجموعه اشعار جشنواره سراسری بوتراب که به همت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‌آباد برگزار شده بود و از سوی انتشارات هاویر منتشر شده در این مراسم رونمایی شد.
 
بخش شعر
وحید اشجع، سمیرا یکه‌تاز، زینب رحمانی
 
بخش فیلم کوتاه و مستند
محسن مرادی، علی امیدی‌فر، نسیم عینی
 
بخش کتاب
فرشته نصیری، فروزان کرمی، سیدمحمدرضا قیاسیان
 
بخش مقاله
ستاره موسوی، عباسعلی اخوان ارمکی، مجید خسروی خواجه‌ها
 
بخش مطبوعات
سمیه مرادی، وحید حاج سعیدی، مهناز عالی‌نژاد
 در میان آثار برگزیده جشنواره، «وحید حاج سعیدی»، با یادداشت «عفونت رفتاری در الگوهای پوشالی!» موفق گردید عنوان برگزیده را کسب کند.

بخش داستان کوتاه و قصه‌گویی
فاطمه جمشیدی، شهرزاد مظفری، میلاد صادقی
 
بخش خوشنویسی
امین صیدی، محمد کرمی، مجتبی حسنوند
 
سرچشمه خبر: تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان
 

9

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا