یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در جریان جلسه وزارتی تشریح طرح آموزش هنر در مناطق محروم، روستایی و عشایری گفت: با اجرای این طرح شاهد توسعه و تحقق عدالت فرهنگی و هنری در کشور خواهیم بود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، احمد حسین فتایی در این جلسه که به میزبانی شهرستان ازنا و با حضور مقام عالی وزارت، معاونین و مدیران کل ستادی و استان‌های کشور به‌صورت وبینار برگزار شد، ضمن تقدیر و تشکر از نگاه ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این طرح گفت: در استان لرستان بالغ‌بر 1300 نفر در این طرح ثبت‌نام کرده‌اند و دوره‌های آموزشی آن در چهار شهرستان ازنا، دلفان، الیگودرز و کوهدشت برگزار می‌شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: در همین راستا دوره‌های آموزشی نقاشی چهره، سفالگری، خط تحریری و تئوری موسیقی در استان در حال برگزاری می‌باشد.
وی در بخش دیگری از این جلسه خطاب به هنرجویان دوره تئوری موسیقی حاضر در جلسه، گفت: تجربه کشورهای مختلف به‌خوبی ثابت کرده که حوزه فرهنگ و هنر می‌تواند علاوه بر ایجاد اشتغال، به توسعه و تقویت اقتصاد در شکل فردی و اجتماعی آن منجر شود و امیدواریم با اجرای این‌گونه طرح‌ها شاهد شکوفایی اقتصاد فرهنگ و هنر در کشور باشیم.
فتایی در پایان با اشاره به لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و هنری در شهرستان‌ها و تلاش در جهت اجرای عدالت فرهنگی در توزیع اعتبارات و برنامه‌ها، ابراز داشت: خوشبختانه در طی دو سال گذشته بیشترین تزریق اعتبار به شهرستان‌ها را داشته‌ایم و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری با گستره‌ی بین‌المللی، کشوری و منطقه‌ای را بر اساس ظرفیت‌های موجود، به شهرستان‌های استان واگذار نموده‌ایم.
به گزارش یافته، مسوولیت امور اجرایی این اقدام به عهده معصومه اولیایی مسوول آموزش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بود.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا