یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آیین اختتامیه پنجمین دوره جشنواره ملی تولیدات هنری و سینمایی مرتبط با حوزه ایثار و شهادت با عنوان «فانوس» 24 آذرماه با حضور سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، محمد خزایی معاون سینمایی وزارت ارشاد، سرتیپ دوم پاسدار یوسفعلی‌زاده مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، جمعی از فرماندهان یگان‌های نظامی، خانواده معزز شهدا و اصحاب رسانه در خراسان رضوی برگزار شد.
به گزارش یافته، محسن مرادی معاون هنری سینمایی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگاران گفت: در این دوره از جشنواره هنرمندان لرستانی موفق به کسب چهار مقام شدند.
وی افزود: «مرتضی آرین» در بخش آثار حجمی، با اثر مرتبط با «شهید محمد جندقیان» موفق به کسب مقام اول و در بخش سرود «امین رسولی» با سرود «میهن» «ناهید گودرزی» در بخش نمایش رادیویی با اثر «بهشت به وقت سقف آسمان» و «امین ابراهیمی» در بخش نمایشنامه‌نویسی با نمایش «باغ آتش» شایسته تقدیر معرفی شدند.
معاون هنری سینمایی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان تصریح کرد: موضوعات این جشنواره ضرورت ترویج فرهنگ دفاع مقدس، بیانیه گام دوم انقلاب، استکبارستیزی و دستاورد‌های دفاع مقدس، جبهه مقاومت و تأثیرپذیری آن از دفاع مقدس، جوانان و پاسداری از ارزش‌ها و دستاورد‌های سال‌های حماسه و ایثار و معرفی الگو‌های عملی و نماد‌های ارزشی دفاع مقدس به جامعه در کلام امامین انقلاب تشکیل بود.
وی افزود: تبیین نقش اقشار، اقوام، مذاهب در دفاع مقدس، معرفی نقش ویژه بانوان، مادران، همسران، خواهران و فرزندان رزمندگان اسلام در معرفی حماسه ایثار و شهادت، معرفی دستاورد‌ها و آثار ارزشمند فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، علمی و بین‌المللی دفاع مقدس، بخش دیگری از موضوعات پنجمین جشنواره ملی فانوس بود.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا