یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: پس از یک وقفه چهار ساله، هشتمین دوره انتخاب کتاب سال لرستان، آبان ماه ۱۴۰۰ در خرم آباد برگزار می شود.
به گزارش یافته، آیین رونمایی از پوستر " هشتمین دوره انتخاب کتاب سال استان لرستان " صبح دوشنبه دهم خرداد ماه با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، معاون فرهنگی و مطبوعاتی و مسئولین و کارشناسان حوزه ستادی اداره کل در سالن جلسات شهید حیدریان برگزار شد.
احمد حسین فتایی در این مراسم ضمن تسلیت فرارسیدن سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره)، شهادت امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت شهدای قیام پانزدهم خرداد، گفت: این رویداد مهم فرهنگی با هدف معرفی، حمایت و تشویق نویسندگان و ناشران فعال استان و ارتقاء سطح کیفی نشر لرستان توسط معاونت فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: هشتمین دوره انتخاب کتاب سال لرستان در حوزه موضوعات عمومی رده بندی دیویی، غیر از کمک کتاب های آموزشی، برگزار می شود و علاوه بر ناشران و نویسندگان ساکن در لرستان، ناشران و مولفینی که در آثار خود به موضوع استان لرستان پرداخته اند نیز می توانند آثار خود را به دبیرخانه ارسال نمایند.
وی سپس ابراز داشت: ادبیات پایداری، بیانیه گام دوم، رونق تولید، اقتصاد فرهنگ و فرهنگ اقتصاد موضوعات بخش ویژه این دوره از انتخاب کتاب سال استان است.
فتایی همچنین افزود: بنا بر فراخوان دوره، مهلت ارسال آثار تا ۳۱ مرداد ماه خواهد بود و آیین پایانی این رویداد سی ام آبان ماه و همزمان با هفته کتاب جمهوری اسلامی برگزار می شود.
معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نیز در این جلسه ضمن دعوت از تمامی ناشران و مولفین بومی و غیر بومی به حضور در هشتمین دوره انتخاب کتاب سال لرستان، گفت: آثار ارسالی می بایست در بازه زمانی سالهای ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ منتشر شده باشند.
رضا نیازی افزود: این رویداد ماحصل تمامی فعالیت ها و اتفاقات حوزه نشر لرستان است که داوری آن به صورت متمرکز توسط کارشناسان خانه کتاب و ادبیات ایران صورت خواهد گرفت.
در پایان این مراسم از پوستر هشتمین دوره انتخاب کتاب لرستان رونمایی شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا