یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 در این برهۀ زمانی خاص «Aler Kamancha» همراه با تأکید بر حفظ سلامتی عمومی از طریق اسکان و تمرکز بر خانه‌ها، با هدف ایجاد انگیزۀ مثـبت برای هنرمندان و هنر دوستان، اقدام به برگزاری این فستیوال می‌نماید. در این راستا همچنین تصمیم بر ایجاد ارتباط فرهنگی هنری بین سازهای کمانچه "تمامی سازهای ایرانی"، کامانچا "آذربایجان" وکمانه "ترکیه" گرفته شد که البته هر کدام از یک خانواده بوده و در محیط فرهنگی و جغرافیایی متفاوت از همدیگر تغییر یافته‌اند.
این فستیوال در دو بخش زیر ۲۵ سال و بالای ۲۵ سال اجرا خواهد شد و هدف اصلی نه رقابت، بلکه ایجاد فضای مطلوب برای هدایت انگیزۀ مثبت شرکت‌کنندگان می‌باشد.
 


جوایز اهدایی برای شرکت‌کنندگان برتر:
نفر اول از دستۀ شرکت‌کنندگان زیر ۲۵ سال: یک عدد کامانچا از «Aler Kamancha» به ارزش ۴۰۰۰ دلار
نفر اول از دستۀ شرکت‌کنندگان بالای ۲۵ سال: یک عدد کامانچا از «Aler Kamancha» به ارزش ۴۵۰۰ دلار
آخرین‌مهلت ارسال آثار: ۲۵ مِـی ۲۰۲۰
تاریخ اعلام نتایج: ۳۰ مِـی ۲۰۲۰
برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم شرکت در فستیوال روی بیوی صفحه اینستاگرام @alerkamancha کلید کنید.


 
بیانیه افتتاحیه فستیوال موسیقی “Aler Kamancha”
موسیقی تنها راه فراراست بی‌آنکه خانه را ترک کنیم
 
موسیقیدانان و نوازندگان سازهای هم‌خانواده کمانچه در سراسر جهان:
در شرایط کنونی که اپیدمی بیماری کُرونا، سلامت و امنیت زیستن را به خطر انداخته و جان بسیاری از مردم جهان را در ناباوری گرفته است؛ و در شرایطی که اقتصاد جهانی به شدت دچار بحران و دگرگونی گردیده و بسیاری از توده‌های مردم با تحمل زیان مالیِ فراوان حتی در تهیه مواد غذایی برای خانواده‌ی خود، ناتوان مانده‌اند.
با تلاش و دعوت “Aler Kamancha” ما موسیقیدانان و نوازندگان سازهای هم‌خانواده کمانچه از کشورهای مختلف جهان بر آن شده‌ایم، برای بازسازی: امید و شوقِ زیستن و همچنین تقویت روحیه‌ی مقاومت و صبوری ِ خانواده‌ها و نوازندگان سازهای هم‌خانواده کمانچه‌ی جهان، فستیوال موسیقی آنلاین را برگزار نماییم.
بیاییم مصمم باشیم مانند بهارِ طبیعت که زمستانِ سیاه‌وسفید را پشت سر گذاشته، مثل گل‌هایی که از دل‌سنگ برآمده‌اند، پُر امید و پُر شوق به زندگی ادامه دهیم.
ما هیئت‌داوران: ضمن ابراز تأسف و همدردی با کلیه کسانی که عزیزان خود را از دست داده‌اند؛ همچنین ضمن ابراز خرسندی خود از برپائی فستیوال بین‌المللی موسیقی آنلاین، از کلیه کسانی که در برپائی این حرکت جمعی نقش داشته‌اند، بسیار سپاسگزاری می نمائیم.
ما هیئت‌داوران:
کلیه زحماتِ دوست و هم‌پیشه عزیزمان: استاد ارسلان حضرتی را صمیمانه ارج می‌نهیم.
هیچ پاداشی را برای این استاد گران‌قدر برتر از آن نمی‌دانیم که همه کمانچه نوازان در سراسر جهان با هر توانائی که دارند، با شور و شوق به این فستیوال با شکوه بپیوندند.
بی‌تردید، حضور پرشور شما در این فستیوال آنلاین، یکی از پرخاطره‌ترین رویدادهای زندگی‌تان و یکی از اتفاقات افتخارآفرین و فعالیت هنری و کمانچه نوازیتان خواهد بود.
سازتان کوک،
دلتان کوک و
اندیشه‌تان کوک باد.
.
هیئت‌داوران فستیوال موسیقی “Aler Kamancha”
علی‌اکبر شکارچی
اردشیر کامکار
عارف اسدالله اف
آرسلان حضرتی
گوکتوغ چلیک
حسام اینانلو
حسین یالچین
امامیار حسن او
محسن قربانی
اوزان بیجان
اوزگور چلیک
سامر حبیبی
اوغور اونور
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا