نماينده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم‌آباد در مراسم عزاداري سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) در دهه اول محرم، حضور پليس را بسيار چشمگير و قابل‌تقدیر دانست.
به گزارش پايگاه خبري، آیت‌الله " سید احمد میرعمادی" حضور سبزپوشان نيروي انتظامي را در تمام دستجات عزاداري در سطح استان بسيار چشمگير و قابل تقدير دانست و گفت: نظم، امنيت و آرامش حاكم در مراسم سوگواري سرور و سالار شهيدان حضرت اباعبدالله الحسين (ع) مرهون زحمات و تلاش كاركنان خدوم انتظامي استان است.
امام‌جمعه خرم‌آباد، با تاكيد بر اين كه مراسم عزاداري در استان خيلي با شكوه تر از سال‌های گذشته برگزار شد، افزود: این‌گونه عزاداري مطمئنا نشان‌دهنده سيره، عشق و علاقه مردم به امام حسين (ع) و ياران باوفايش است.
نماينده ولي فقيه در استان، به نقش و اهميت جايگاه پليس در برقراري نظم و امنيت اشاره و خاطرنشان كرد: امنيت بدون حضور پليس در جامعه، ميسر نخواهد شد.
آیت‌الله میرعمادی حضور پليس در بين مردم را، باعث اقتدار و عزت نظام جمهوري اسلامي ايران دانست و تصريح كرد: بدون شك اجر و پاداش خدمت صادقانه و شبانه‌روزی سبزپوشان، از طرف خداوند داده می‌شود.
امام‌جمعه خرم‌آباد در پايان ضمن تقدير ويژه از سردار قنبري فرمانده انتظامي استان و كاركنان اين فرماندهي، در شركت و انتظام بخشي به عزاداري مردم ولايت مدار لرستان، به قيام عاشورا و پیام‌های آن در تاريخ بشريت اشاره كرد و گفت: امربه‌معروف و نهي از منکر، شجاعت و ولايتمداري از اهم اين پیام‌ها است.

حماسه مردم خرم‌آباد در شب عاشورای حسینی