نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد گفت: مردم لرستان در ایام عزاداری امام حسین علیه‌السلام به دور از خرافه و دروغ با اخلاص در مراسم‌های عزاداری سالار شهیدان حضور یابند.
http://yaftenews.ir/images/94/94-12/miremad.JPGبه گزارش پایگاه خبری یافته، آیت‌الله "سید احمد میرعمادی" در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت: سال گذشته عزاداری سنتی مردم لرستان در کشور به عنوان عزاداری سنتی برتر معرفی شد.
وی افزود: مردم لرستان امسال هم در ایام عزاداری امام حسین علیه‌السلام به دور از خرافه و دروغ با اخلاص در مراسم‌های عزاداری سالار شهیدان حضور یابند.
میرعمادی، سخنان و سیره زندگی امام حسین علیه‌السلام را راه گشایی مشکلات امروز جامعه بشری دانست و افزود: شاخصه تفکر عاشورایی، ظلم‌ستیزی، عدالت‌خواهی و زیر بار ذلت و زورگویی مستکبرین نرفتن است.
وی افزود: اگر عاشورا نبود اسلام سرمایه داری و غربی برجامعه حاکم می شد و اثری از اسلام ناب برجا نمی ماند.
میر عمادی با اعلام این که عاشورا و تاسوعا فرصتی برای نشر تفکر انقلابی است چراکه امروز جامعه نیازمند به این تفکر است، افزود: این تفکر دارای شاخصه‌های ایمان به خدا، رسول خدا، امامت و ولایت است و تلاش خستگی‌ناپذیر و مستمر در راه اسلام و انقلاب اسلامی برای اهداف مقدس است.
امام‌جمعه خرم‌آباد ادامه داد: امسال توسط مقام معظم رهبری سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام‌گذاری شده است و باید در این راستا تلاش و مجاهدت برای اقدام و عمل شود.
نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان گفت: در سال اقتصاد مقاومتی تریبون‌های نماز جمعه آماده‌اند تا اگر مدیران و مسؤولین اقدام و عملی در این راستان انجام داده‌اند در سخنرانی قبل از خطبه‌ها به اطلاع مردم برسانند نه اینکه فقط گزارش عملکرد اداری و روزمره خود را بیان کنند.
وی افزود: متأسفانه هنوز در جامعه ما هستند کسانی که از رهنمودهای امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی درس نگرفته‌اند و آمریکا و دولت‌های مستکبر غربی را قابل‌اعتماد می‌دانند.