یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش لرستان گفت: در دومین نمایشگاه دستاوردهای علم و فناوری جشنواره جوان خوارزمی، آموزش و پرورش لرستان موفق به کسب رتبه برتر کشور شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته "محمدحسین اردشیر" با اعلام این که این نمایشگاه در حاشیه هجدهمین جشنواره ملی جوان خوارزمی به میزبانی دانشگاه شهید رجایی تهران برگزار شد، افزود: كشف، جذب و پرورش استعدادها در زمینه‌های مختلف، حمایت و پشتیبانی از مخترعان، مبتكران و پژوهشگران، استفاده از استعدادهای بالقوه كشور و انتقال تجربه‌های علمی و فنی از جمله اهدافی است که در جشنواره جوان خوارزمی دنبال می‌شود.
وی جشنواره جوان خوارزمی را خاستگاه و ره‌یافت سنجیده‌ای برای ارزش‌گذاری و اهمیت بخشیدن به تلاش جوانان كشور بر شمرد و خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش نوین و کارآمد باید به سرعت از انتقال محفوظات سطحی ذهنی عبور کند و به یادگیری‌های عمیق و مفهومی بپردازد که به کسب روحیه خلاقیت، نوآوری، تحقیق و پژوهش در دانش آموزان منجر شود.
دبیر جشنواره جوان خوارزمی آموزش و پرورش لرستان هم اظهار داشت: 12 اثر در محورهای علوم زیستی، پزشکی، ادبیات، فیزیک و هنر در نمایشگاه دستاوردهای علم و فناوری در هجدهمین دوره جشنواره جوان خوارزمی شرکت داشت.
«مهدی جهانیان» گفت: در بررسی‌های صورت گرفته غرفه آموزش‌وپرورش به عنوان غرفه برتر کشور معرفی شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا