یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هیات بازبینی بیست و هشتمین جشنواره ی تئاتر لرستان، هفت نمایش از چهار شهرستان را جهت شرکت در این جشنواره انتخاب و معرفی کرد.
آثار راه یافته به جشنواره تئاتر لرستان معرفی شدندبه گزارش پایگاه خبری یافته، با اعلام دبیرخانه‌ی دائمی تئاتر استان، هیات بازبینی این جشنواره پس از بازبینی ٢١ نمایش از شهرستان های مختلف استان، هفت نمایش از هنرمندان خرم‌آباد، بروجرد، دورود و الیگودرز را واجد شرایط شرکت در جشنواره معرفی کرد.
بنا بر گزارش هیات بازبینی بیست و هشتمین جشنواره‌ی تئاتر استان لرستان، نمایش‌های «رئال» به نویسندگی و کارگردانی عاطفه کوشکی، «روژان» به کارگردانی علی پوراحمدیان، «لیلی نام تمام دختران ایران‌زمین است» به کارگردانی امیرمحمد سپهوند و «خانم» به کارگردانی مشترک پگاه فزونخواه و امیر محمد حسنوند از خرم‌آباد، نمایش «روی زمین» به کارگردانی عباس خسروی از بروجرد، نمایش «سرگشتگان سعادت» به کارگردانی یوسف لطفی زاده از دورود و نمایش «چتری برای آسمان» به کارگردانی مهرداد توکلی از الیگودرز، آثاری هستند که در این جشنواره به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.
غلامحسین لطفی، فرشید صمدی‌پور، امین ابراهیمی، رضا نیازی، حمید آقایی و محمد رضا عبدالهی فرد داور ناظر اداره کل، کار بازبینی نمایش‌ها را به عهده داشتند.
شایان ذکر است که این جشنواره از ٧ تا ١٠ مهرماه برگزار و در پایان دو اثر به دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر معرفی می‌شوند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا