یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

"ایرج رحمان‌پور" خواننده و نغمه‌پرداز لرستانی همراه با گروه موسیقی راهو در تالار وحدت تهران به صحنه رفت.
به گزارش پایگاه خبری یافته، این کنسرت در دو نوبت، چهارشنبه و پنج‌شنبه 20 و 21 مرداد ساعت 21 و 30 با استقبال علاقه‌مندان در تالار وحدت برگزار شد.
این کنسرت با همراهی اعضاء گروه موسیقی راهو انجام شد و سرپرستی گروه بر عهده سرنا نواز جوان لرستانی (احسان عبدی‌پور) بود که سرنانوازی وی به شدت مورد استقبال حاضرین قرار گرفت.
حواشی کنسرت:
قطعات "ای گُله"، "نازارِم"، "دسمهِ بیر تا بکه گُل" از جمله ترانه‌هایی بود که با استقبال بسیار زیاد حاضرین همراه بود.
"احمد حجتی" شاعر بروحردی یکی از تماشاگران حاضر در کنسرت بود، وی به درخواست رحمانپور این شعر را تقدیم حاضرین کرد: دِلِم دوتهِ کرده بیا بنمت (دلم برایت تنگ شده بیا ببینمت)، خدا مینه هر شو دِ خِو مونمت (خدا می‌داند هر شب در خواب تو را می‌بینم)، مجالی ایَر بی سری وِم بَزِ (اگر مجالی پیدا کردی سری به من بزن)؛ مترسم بَمیرم دیه نِونِمت ( می‌ترسم بمیرم و دیگر تو را نبینم).
تنظیم قطعات نیز بر عهده "‌همایون پشت‌دار" بود و "احسان میرضیایی" مدیریت اجرایی کنسرت را از طرف موسسه فروغ فلق به عهده داشت.
در این کنسرت بسیاری از چهره‌های مطرح از جمله "سیدفرید قاسمی" پژوهشگر و نویسنده لرستانی، "حمید‌رضا حنان" مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، "اردشیر خدایی" رییس کانون اقوام، "اسماعیل دوستی" عضو لرستانی شورای اسلامی شهر تهران، "شهرام گیل‌آبادی" رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران، "فاطمه گودرزی" بازیگر لرستانی، "فریدون شهبازیان" آهنگ‌ساز، "غلام‌رضا محمدی" و "طالب نعمت‌پور" از قهرمان کشتی و ... حضور داشتند.
کنسرت ایرج رحمانپور در تهران برگزار شد

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا