یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رعايت نكردن قوانين راهنمايي و رانندگي و برخورد شديد دو دستگاه خودروي پرايد با يك‌ديگر در بلوار علوي خرم‌آباد سه مجروح بر جاي گذاشت.
به گزارش يافته، به دنبال تماس تلفني شهروندان خرم‌آبادي با سامانه 125 آتش‌نشاني مبني بر تصادف شديد دو دستگاه پرايد در بلوار علوي نرسيده به پل حاجي در ساعت 15 و 15 دقيقه روز گذشته، بلافاصله زنگ ايستگاه امداد و نجات آتش نشاني به صدا در آمده و آتش‌نشانان روانه محل حادثه شدند.
پس از حضور فوري آتش‌نشانان مشاهده شد كه رعايت نكردن قوانين راهنمايي و رانندگي و حركت در مسير يك طرفه از سوي يكي از خودروها منجر به تصادف شديدي شده است كه در اثر اين تصادف، يكي از سرنشينان خودرو‌ها كه زني ميان‌سال بود مجروح و درون كابين خودرو محبوس شده است.
آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از ست هيدروليك راه را براي خروج شخص مذكور باز كرده و وي را با احتياط و رعايت كليه نكات ايمني از خودرو بيرون آوردند و تحويل عوامل اورژانس حاضر در محل دادند.
در اين حادثه، راننده هر دو خودرو نيز دچار صدمات بدني شدند و براي مداوا به بيمارستان منتقل شدند.

 تصادف 2 پرايد در بلوار علوي، زن ميان‌سال و 2 راننده را راهي بيمارستان كرد + عكس

رفع مشكل دو مورد حادثه واژگونی خودرو طي روز گذشته
سرعت بالاي خودروي پيكان باعث واژگوني و مجروح شدن راننده آن در خرم‌آباد شد.
با تماس تلفني شاهدان سانحه با مركز پيام 125 و اطلاع دادن اين حادثه در ساعت 14 روز گذشته‌، آتش‌نشانان ايستگاه حضرت رسول فوراً به محل واقعه در جاده "خرم‌آباد- بروجرد" اعزام شدند.
عمليات نجات بلافاصله پس از حضور ماموران آغاز شد و با استفاده از تجهيزات امدادي راننده خودرو كه از ناحيه كتف دچار مصدوميت شده بود از داخل كابين بيرون آورده و به عوامل اورژانس تحويل داده شد.
آتش نشانان سپس خودرو را به حالت اوليه بازگردانده و به شانه‌ي خاكي راه انتقال دادند.
در حادثه‌اي ديگر ساعت 6 و نيم صبح ديروز روي داد، يك دستگاه خودروي پژو پارس در خيابان انقلاب خرم‌آباد دچار واژگوني شد كه آتش‌نشانان دو ايستگاه امداد و نجات و معراج فوراً به آدرس ذكر شده اعزام شدند.
واژگوني خودروي مذكور باعت ترافيك سنگين شده بود كه امدادگران بلافاصله عمليات را آغاز كرده و خودرو را با استفاده از جرثقيل به حالت اوليه بازگرداندند و محل را براي عبور و مرور ايمن‌سازي نمودند.

منبع: روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري خرم‌آباد
 
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا