یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي اليگودرز گفت: کلاهبرداري که با ترفند درج آگهي فروش سوالات امتحانات نهايي مدارس در سايت هاي تلگرامي از شهروندان کلاهبرداري کرده بود توسط ماموران پليس فتا اليگودرز شناسايي و دستگير شد.
به گزارش یافته، سرهنگ" علي اسدالهي" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع يک فقره گزارش کلاهبرداري اينترنتي در سايت هاي تلگرامي به بهانه فروش سوالات امتحانات نهايي مدارس، پيگيري موضوع در دستور کار کارشناسان پليس فتا اليگودرز قرار گرفت.
سرهنگ اسدالهي بيان داشت: کارشناسان پليس فتا با بررسي اظهارات مالباخته و يک سري تحقيقات فني و سرنخ هاي ديجيتالي به جا مانده، يک نفر را در اين رابطه شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي وي را دستگير کردند.
 فرمانده انتظامي اليگودرز گفت: متهم پس از مواجهه با دلايل و مستندات کشف شده توسط کارشناسان پليس فتا به کلاهبرداري به مبلغ 5 ميليون ريال اعتراف کرد.
وي با اشاره به معرفي متهم به مقام قضائي خاطرنشان کرد: خريداران سايت هاي واسطه گر خريد و فروش کالا و سايت هاي فضاي مجازي بايد از واريز هرگونه وجهي قبل از مشاهده و دريافت کالا و خدمات خودداري کنند.
سرهنگ اسدالهي در ادامه از شهروندان خواست؛ در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، آن را از طريق وب سايت پليس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمي‌ گزارش کنند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا