یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از کشف ۶۰ کیلو گرم تریاک در عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.
به گزارش یافته، سردار  "یحیی الهی" صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استانلرستان و دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی در پوشش خانوادگی اقدام به حمل و نقل مواد مخدر می‌کند که با توجه به اهمیت موضوع بررسی آن در دستور کارماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
سردار الهی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مخدر استان پس از هماهنگی قضائی با تشکیل ۵ اکیپ به محور مواصلاتی اعزام و اقدام به رصد و پایش خودرو‌های عبوری کردند که در نهایت خودرو پراید متهم در محور آزاد راه پل زال - خرم آباد شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه خودرو توقیف و راننده و همسرش که در پوشش خانوادگی اقدام به حمل مواد مخدر می‌کردند دستگیر شدند.
این مقام انتظامی افزود: در بازرسی از خودرو متهم ۶۰ کیلو گرم تریاک کشف شد که به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شد.
فرمانده استان لرستان در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه جدی پلیس با انتقال مواد مخدر به استان رابطه مستقیم با ناهنجاری و آسیب‌های اجتماعی دارد و ما تلاش می‌کنیم تا از انتقال این عامل خانمان سوز به استان البرز پیشگیری کنیم و از شهروندان عزیز خواست می‌کنم هرگونه موارد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس گزارش نمایند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا