یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل مدیریت بحران استان از استقرار یک فروند بالگرد برای اطفاء حریق و هلی‌برد نیروها‌، امکانات و تجهیزات به مناطق صعب‌العبور توسط مدیریت بحران کشور خبر داد.
به گزارش روابط یافته، مهدی پازوکی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی  و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، به آتش‌سوزی‌های اخیر در مراتع و جنگل‌های برخی مناطق استان اشاره و اظهار کرد: یک فروند بالگرد برای اطفاء حریق و هلی‌برد نیرو، امکانات و تجهیزات به مناطق صعب‌العبور توسط مدیریت بحران کشور در استان مستقر شده است.
وی افزود: با توجه به گزارش‌های منابع‌طبیعی و جهاد کشاورزی دو مورد از آتش‌سوزی‌ها بر اثر رعد و برق در مناطق کوهستانی بود و سایر حریق‌ها به دلیل عامل انسانی رخ داده که متخلفین شناسایی و از طریق دستگاه قضا با آنها برخورد می‌شود.
مدیرکل مدیریت بحران استان با بیان اینکه طی شبانه‌روز گذشته ۶فقره آتش‌سوزی منابع‌طبیعی در شهرستان‌های کوهدشت و چگنی اتفاق افتاده است، گفت: به دلیل گستردگی مناطق طبیعی و جنگل‌های استان اطفا حریق تنها از طریق همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی، نیروهای لشگری، نهادهای مردمی و همیاران طبیعت و محیط زیست امکان‌پذیر است.
وی از گستردگی و حجم آتش‌سوزی در سرطرحان کوهدشت و فلاوند چگنی خبر داد و افزود: مدیریت بحران و منابع طبیعی استان پس‌از فراخوان عمومی بلافاصله نیروهای عملیاتی در سراسر استان سازماندهی و توسط فرمانداران کوهدشت و چگنی به مناطق مورد نظر اعزام شدند.
پازوکی تصریح کرد: اکنون عملیات اطفا حریق همچنان ادامه دارد که پس از پایان کار و پایش منطقه حجم خسارات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا