یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس سازمان آتش نشانی خرم آباد گفت: یك دستگاه تانكر حامل اکتان بنزین در آزادراه خرم آباد‌اندیمشک دچار نشتی شد.
به گزارش یافته، محمد میرزایی مقدم افزود: در ساعات پایانی شامگاه چهارشنبه ۴ بهمن ماه اعلام شد كه مخزن یك دستگاه تانكر حامل اکتان بنزین (MTBE) در کیلومتر ۷۰ آزاد راه خرم آباد به‌اندیمشک در لاین برگشت این آزادراه دچار نشتی شده و مواد داخل آن نیز در حال خارج شدن است.
میرزایی مقدم تصریح کرد: بلافاصله آتش نشانان‌ایستگاه شماره ۶ این سازمان به همراه سرپرست معاونت عملیات و همچنین سرپرست‌ایستگاه‌های شماره ۴ و ۶ در محل حاضر و اقدامات پیشگیرانه را انجام دادند.
میرزایی مقدم که خود نیز در محل حادثه حضور داشت عنوان كرد: با توجه به حساسیت این موضوع و سریع الاشتعال بودن بالای این ماده نفتی، آتش نشانان با رعایت نكات اصولی و ایمنی، تانكر را به حاشیه جاده انتقال داده تا در صورت بروز حادثه كمترین میزان خسارت را برای حاضرین و خودرو‌های عبوری به همراه داشته باشد.
وی در ادامه افزود: با همکاری عوامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و با استفاده از پمپ ضد جرقه(EX) محموله به تانكر دیگری انتقال داده شد.
وی با اشاره به كنترل حادثه پس از ۴۸ ساعت اقدامات ایمنی و پایان این عملیات بامداد امروز جمعه ۶ بهمن، یادآور شد: تمام تدابیر لازم برای كمترین خطرات زیست محیطی در نظر گرفته شد.
MTBE) یک افزودنی مورد استفاده در بنزین است که به عنوان یک عامل برای افزایش عدد اکتان استفاده می‌شود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا