یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

برخورد تانکر‌ها رو‌ها در محور آزادراه خرم آباد – پل زال یک کشته و یک مصدوم داشت.
رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار یافته از فوت و مصدومیت دو نفر بر اثر برخورد یک دستگاه تانکر حمل قیر و یک دستگاه تانکر حمل گازوییل در محور آزادراه خرم آباد – پل زال خبر داد.
🔹مهدی غیبی اظهار کرد: بر اساس اعلام ساعت ۷ و ۴۵ دقیقه امروز شنبه ۲۶ شهریورماه مبنی بر برخورد یک دستگاه تانکر حمل قیر و یک دستگاه تانکر حمل گازوییل در محور آزادراه خرم آباد – پل زال، عوامل امدادی از جمله نیرو‌های اورژانس در محل حاضر که متأسفانه در این حادثه یک نفر فوت و یک نفر مصدوم شدند.
🔹وی با اعلام این که این حادثه در تونل خرگوشان شماره ۲ به وقوع پیوست، ادامه داد: مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان تأمین اجتماعی خرم آباد انتقال یافتند.
 
شایان ذکر است پلیس راه استان نیز در خصوص این حادثه اعلام کرد:
در ساعت ۷و۴۵ مورخه ۲۶ شهریور ماه مصادف با اربعین حسینی متأسفانه یک دستگاه تانکر خالی با یکدستگاه تانکر حامل قیر برخورد که بعلت ریزش قیر در سطح جاده تردد با مشکل مواجه، بلافاصله تیم‌های پلیس راه و راهداری آزادراه در محل حاضر و با تلاش بی‌وقفه در ساعت ۱۲: ۱۰ محور پس از پاکسازی، بازگشایی و تردد بصورت روان صورت می‌پذیرد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا