یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر کل پزشکی قانونی استان لرستان گفت: در 9 ماهه منتهی به آذرماه امسال 16 نفر در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند.
به گزارش روز سه‌شنبه یافته، محمدرضا فارسی نژاد در گفتگو با اهالی رسانه با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس گزارش واحد آمار در 9 ماهه منتهی به آذرماه امسال 16 نفر فوتی (همگی مرد) به دلیل حوادث ناشی از کار در مراکز پزشکی قانونی استان لرستان مورد معاینه قرار گرفته‌اند.
وی افزود: بر اساس گزارش واحد آمار در 9 ماهه سال گذشته 11 نفر فوتی (همگی مرد) بر اثر حوادث ناشی از کار به پزشکی قانونی استان ارجاع داده شده است.
 فارسی نژاد با اشاره به این که عموماً علت فوت در حوادث ناشی از کار مربوط به اصابت جسم سخت و سقوط از بلندی است، افزود: عموماً علت فوت در حوادث ناشی از کار مربوط به اصابت جسم سخت و سقوط از بلندی می‌باشد.
وی در پایان آمار ۹ ماهه مصدومین حوادث ناشی از کار در لرستان را به شرح زیر اعلام کرد:
-از اول فروردین تا پایان آذرماه امسال آمار مصدومین ناشی از حوادث کار ارجاعی به مراکز پزشکی قانونی استان 557 مورد گزارش شده است که از این تعداد 16 نفر زن و 541 نفر مرد هستند.
-آمار مصدومین حوادث کار نسبت به مدت مشابه سال 99 که 502 نفر شامل (15 زن و 487 مرد) گزارش شده است، 10 درصد افزایش داشته است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا