یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس جمعیت هلال‌احمر کوهدشت گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه بنز در محور رومشگان به سمت پلدختر راننده و سرنشین این خودرو به شدت مصدوم شدند.
به گزارش یافته، عباس حسن پور با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 17 و 30 دقیقه امروز گزارش یک مورد واژگونی بنز در گردنه‌های محور رومشگان به پلدختر به پایگاه امداد جاده ای رومشگان گزارش شد که تیم‌های امدادی بلافاصله در محل تصادف حضور یافتند.
وی اضافه کرد: این حادثه در 20 کیلومتری پایگاه به سمت شهرستان پلدختر اتفاق افتاد که این وسیله نقلیه از مسیر اصلی خارج و دچار واژگونی شده بود.
حسن پور ادامه داد: این خودرو به سمت پرتگاه و دره منحرف شده بود اما به علت وجود دیوار خاکی در حاشیه جاده، با آن برخورد کرده و واژگون می‌شود در این سانحه راننده و سرنشین در داخل خودرو حبس و به شدت مصدوم شده بودند.
رئیس جمعیت هلال احمر کوهدشت افزود: پایگاه امداد جاده ای رومشگان بعنوان پایگاه عامل و پایگاه امداد جاده ای تنگ فنی نیز بعنوان پایگاه پشتیبان با استفاده از خودرو ست نجات توانستند دونفر مصدوم را زنده رهاسازی کنند و تحویل اورژانس جهت اعزام به مراکز درمانی دهند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: حداکثر سرعت پیش بینی شده برای این گردنه ۴۰ کیلومتر در ساعت است اما شدت سانحه بیانگر تردد خودرو بنز با سرعت غیرمجاز بوده که این امر منجر به ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه در سر پیچ و واژگونی خودرو شد.

 


باشگاه خبرنگاران

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا