یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی استان از دستگیری کلاه‌بردار 17 میلیاردی در پوشش پرداخت تسهیلات کم‌بهره با اخذ سپرده از شهروندان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار "حاجی محمد مهدیان نسب" در تشریح این خبر گفت: یک کلاه‌بردار در سال گذشته با تشکیل موسسه‌ای مبنی بر ارائه تسهیلات کم‌بهره با اخذ سپرده، تعدادی از شهروندان را مجاب به پرداخت وجه به حساب خود کرده و با جلب اعتماد و فریب شهروندان، 17 میلیارد ریال از آنان کلاه‌برداری و از محل متواری که با مراجعه شکات به پلیس، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.
فرمانده انتظامی استان ادامه داد: با تحقیقات گسترده و کارهای اطلاعاتی و تلاش مأموران پلیس شهرستان "دلفان" متهم تحت تعقیب شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.
وی افزود: فرد کلاه‌بردار در بازجویی‌های اولیه به جرم خود معترف و اظهار داشت که از 100 شهروند 17 میلیارد ریال به بهانه‌های مختلف کلاه‌برداری کرده است.
سردار مهدیان نسب با بیان اینکه متهم با تشکیل پرونده به مراجع ذی‌صلاح معرفی شد، گفت: پليس توانسته درصد بسيار بالايي از جرائم جعل و کلاه‌برداری را کشف کند هرچند هوشياري مردم سهم زيادي در جلوگيري از افزايش وقوع چنين جرايمي دارد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا