یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیر پتروشیمی لرستان ضمن اظهار هم‌دردی و عرض تسلیت با خانواده‌های داغدار حادثه رخ داده اخير اعلام نمود تمامی هماهنگی‌های لازم جهت احقاق حقوق درگذشتگان حادثه آتش‌سوزی مخزن گازوییل را از طریق مراجع ذی‌ربط انجام خواهد داد.

در پی حادثه آتش‌سوزی مخزن گازوییل شرکت پتروشیمی لرستان و انتشار اخبار ضد نقیض در این خصوص روابط عمومی شرکت پتروشیمی لرستان در جهت اطلاع‌رسانی دقیق به اقشار مختلف جامعه بخصوص اصحاب رسانه گزارش دقیق حادثه مذکور را اعلام کرد.

در گزارش منتشر شده آمده است: در تاريخ 14 دي ماه 1392 مخزن ذخیره گازوییل مربوط به بویلرهای پتروشیمی لرستان دچار انفجار و آتش‌سوزی شد، علت حادثه مذکور عدم رعایت نکات ایمنی توسط شرکت پیمانکار اجرایی بویلرها می‌باشد که بدون اخذ مجوزهای لازم اقدام به عملیات جوشکاری بر روی این مخزن نموده بود.

دراین حادثه متاسفانه 3 نفر مجروح شدند که یک نفر در محل حادثه و نفر دوم پس از انتقال به بیمارستان بر اثر خون‌ریزی داخلی جان خود را از دست دادند.

در بخش دیگری از گزارش اعلام شد‌: پس از این حادثه علاوه بر حضور به موقع گروه امدادی و آتش‌نشانی پتروشیمی لرستان از ستاد بحران استانداری‌، خطوط لوله و مخابرات در همان لحظات اولیه آتش‌سوزی به موقع مهار و تقریبا در عرض کمتر از یک ساعت آتش کاملاً مهار و خوشبختانه به علت همین تعامل و همکاری مجدانه دستگاه‌های فوق الذکر هیچگونه آسیبی به تاسیسات دیگر مجتمع وارد نگردیده است.

در خاتمه "امين‌نژاد" مدیر پتروشیمی لرستان ضمن اظهار همدردی و عرض تسلیت صمیمانه قلبی با خانواد‌ه‌های داغدار اعلام نمود‌: تمامی هماهنگی‌های لازم جهت احقاق حقوق درگذشتگان این حادثه وخانواده‌ی  آنها از طریق مراجع ذیربط انجام خواهد شد.

لازم به ذکر است شنبه گذشته یکی از مخازن گازوییل پتروشیمی لرستان دچار آتش‌سوزی گردید که در این حادثه دو نفر از کارکنان شاغل در پروژه فوت کردند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا