یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نشست بررسی مسائل پادگان ۰۷ در محل لشکر ۸۴ خرم‌آباد برگزار شد.
محمد خوشنام مدیرعامل شرکت باستیان بنا و پیمانکار ارتش در این نشست با بیان اینکه شرکت ما به عنوان پیمانکار ارتش تاکنون کارهای زیادی را برای ارتش انجام داده است، اظهار داشت: بعضی از مناقصات به صورت تهاتری انجام می شود و املاک به عنوان معوض داده می شوند.



تسنیم در این خصوص نوشت:
محمد خوشنام مدیرعامل شرکت باستیان بنا و پیمانکار ارتش افزود: مناقصه نیز به صورت عمومی کشوری برگزار می شود و همه پیمانکاران می توانند شرکت کنند که ما هم در مناقصه پروژه ارتش در بیرجند شرکت کردیم و برج 9 سال گذشته برنده شدیم و قراردادها را امضا کردیم.
خوشنام بیان کرد: در این پروژه ارتش از زمین هایی که در اختیار دارد قطعاتی را در تبریز و قطعاتی را در خرم آباد در نظر گرفت و ما هم قطعاتی را در تبریز و خرم آباد بابت پروژه بیرجند تحویل گرفتیم.
وی با اشاره به رصد دائم پروژه ها توسط فرمانده نیروی زمینی ارتش، ادامه داد: گزارش کار این پروژه ها دائما به ایشان ارائه می شود.
مدیرعامل شرکت باستیان بنا و پیمانکار ارتش، گفت: ما در تبریز مشکلی برای فروش زمین‌ها نداشتیم اما در خرم آباد با مباحثی که در فضای مجازی مطرح شد دچار مشکل شدیم که باعث گله مندی ما از مدیران محترم استان نیز شد.
خوشنام بیان کرد: ما از این بابت به خاطر گرانی مصالح از یک ماه گذشته تاکنون و هم از بابت عقب ماندن از برنامه زمان بندی پروژه متضرر شدیم.
وی با بیان اینکه ما باید برای زمین‌هایی که در اختیارمان قرار داده شده ارزش ایجاد کنیم، گفت: تا بتوانیم از بابت ارزش کسب شده منابع مالی ایجاد کنیم تا پروژه را با قوت به پیش ببریم.
خوشنام با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی هیچگاه کار غیرقانونی انجام نمی دهد، تصریح کرد: این طرح در سنوات گذشته در کمیسیون ماده پنج تصویب شده و اعضای کمیسیون ماده پنج استاندار یا معاون عمرانی، شهردار و نماینده نظام مهندسی، نماینده شورای شهر، نماینده جهادکشاورزی، نماینده میراث فرهنگی هستند.
وی بیان کرد: این طرح در کمیسیون عالی وزارت راه و شهرسازی نیز مورد تصویب قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت باستیان بنا و پیمانکار ارتش تصریح کرد: به عنوان پیمانکار ارتش که این قطعات به ما واگذار شده است اگر منابع موردنیاز تامین شود این آمادگی را داریم که در راستای مطالبه و خواسته مردم خرم آباد این قطعات را در اختیار شهرداری قرار دهیم.
وی ادامه داد: قرار بر این شد که شهردار خرم آباد ظرف چندروز آینده جلسه ای با مسئولین و مدیران استان داشته باشند و به یک جمع بندی و اعلام نظر برسند که آیا می توانند منابع مورد نظر را تامین و زمین ها را از ارتش و ما خریداری کنند.
خوشنام با بیان اینکه حضور ما در این جلسه مبین این است که در جهت مطالبه مردمی به وجود آمده آمادگی داریم با شهرداری و مسئولین شهر همکاری کنیم.
وی گفت: به عنوان مالک قسمت عمده ای از زمین‌ها مطابق قانون می توانم ملکم را به هرکسی بفروشم و شهردار و سایر مسئولان استان نیز بر این موضوع صحه گذاشته اند.
خوشنام تصریح کرد: اگر شهرداری تمایل به خرید داشته باشد مبلغ را اعلام می کنیم و آمادگی داریم 10 درصد از مبلغی که مدنظر ماست و می توانیم به اشخاص حقیقی و حقوقی بفروشیم کمتر در نظر بگیریم.
مدیرعامل شرکت باستیان بنا و پیمانکار ارتش با اشاره به آتش سوزی بوته های موجود در قسمتی از این زمینهای پادگان، گفت: این موضوع را شنیده بودیم اما با زحمات امیر خوشکنار این موضوع جمع و آتش نشانی در محل مستقر و اراضی ایمن شده است.
وی با اشاره به عدم سکونت خود در استان و نداشتن عواملی برای انجام این آتش سوزی های عمدی، عنوان کرد: من یک پیمانکار هستم که در قبال کاری که انجام می دهم زمین تحویل می گیرم و زمین ها را نیز باید بفروشم تا منابع تحصیل کنم تا بتوانم کارم را انجام دهم.
وی گفت: پیشنهاد ما این است که چنانچه شهرداری زمینی در اختیار دارد به سرعت به فروش رسانده و منابع مالی موردنیاز را تهیه کند چرا که ما با منابع مالی کار می کنیم.
 
شایان دکر است در پایان این نشتست خبرگزاری صدا و سیما گفتگویی با محمد خوشنام مدیرعامل شرکت باستیان بنا و پیمانکار ارتش انجام داد که در ادامه می اید:

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا