یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

صبا رحمتی ورزشکار لرستانی و ملی پوش کانوپولوی ایران قربانی کلاه‌برداری شخصی به نام موسوی که خود را نماینده نهاد ریاست جمهوری معرفی کرده قرار گرفت.
صبا رحمتیکلاه‌بردار نامبرده با عنوان اعطای وام و هدیه مالی، از این ورزشکاران و چند نفر دیگر پول دریافت کرده است.
صبا رحمتی ، ملی پوش کانوپولوی ایران که به تازگی از وی کلاه‌برداری شده است در تشریح این ماجرا به خبرنگارخبرگزاری صداوسیمای مرکز لرستان گفت: پنجشنبه بعداز ظهر ساعت ۱۵ من درحال استراحت کردن بودم که دبیر هیئت قایقرانی استان کرمانشاه با من تماس گرفت و عنوان کرد شخصی به دنبال شماره من است و عنوان کرده است از دفتر ریاست جمهوری تماس گرفته‌ام و تلفن خط مشغول بوده است و مجبور شدم از تلفن همراه تماس بگیرم. وامی به خانم رحمتی تعلق گرفته است که باید با خودش درمیان بگذاریم.
ملی‌پوش کانوپولو ادامه داد: این آقا با من تماس گرفت و خود را موسوی معرفی کرد و فضا را طوری طراحی کرد که هیچ شکی نمی‌شد به او برد. حین صحبت با من با همکارانش صحبت می‌کرد و از جملاتی مانند “بچه‌ های کبدی واریز کردند”، “لیست اسامی بچه‌های رشته‌های دیگر را چه کسی پیگیری می‌کند” و … استفاده می کرد.
رحمتی گفت:  من فرصت فکر کردن پیدا نکردم به من گفتند باید ۱۰ گردش اخیر حسابم را برایشان بفرستم و من طی 2 مرحله از طریق عابربانک مبلغ یک میلیون و  ۶۰۰هزارتومان واریز کردم.
رحمتی عنوان کرد: زمانی که به آگاهی مراجعه کردم متوجه شدم چند نفر دیگر هم قربانی این ماجرا هستند و تمامی آن ها با نام آقای موسوی آشنا بودند اما تمام آنها ورزشکار نبودند، من پلیس فتا را در جریان قرار دادم و امیدوارم هرچه سریعتر این موضوع پیگیری شود.
لازم به ذکر است بعد از این مورد کلاهبردار به سراغ مهشید اشتری ستاره جوان تنیس روی میز ایران میرود و از ایشان نیز کلاهبرداری میکند.

خبرنگار :زینب فیضی

دیدگاه‌ها  

#1 روواکوه 1397-06-28 03:45
آدم اینقدر ساده باید باشد وقتی قرار است به شما چیزی هدیه کنند دیگه نباید پولی از شما بگیرند معلوم بوده کلاه برداری است در ضمن نقش رئیس هیت کرمانشاه در این کلاه برداری ...
نقل قول کردن
#2 والیزاده 1397-06-28 12:46
از کرمانشاه کلاه برداری کردند؟
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا