یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آیین بزرگداشت روز شهید و تجلیل از کارکنان ایثارگر و جانباز و خانواده‌های معظم شهدا در دادگستری لرستان برگزار شد.
به گزارش یافته، رئیس‌کل دادگستری استان لرستان در آیین تجلیل از کارکنان ایثارگر و جانباز و خانواده‌های معظم شهدا که شاغل در دادگستری هستند ضمن تبریک روز شهید، ابراز داشت: در راستای تجلیل از مقام شامخ شهدای گران‌قدر دادگستری کل استان و نیز در راستای فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند ٫٫امروز فضیلت زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست٫٫ وی ادامه داد: در سطح همه ۲۵ حوزه قضایی استان مجموعاً ۱۸۸ نفر ایثارگر کارکنان قضایی و اداری شاغل هستند که امروز و در این برنامه از این بزرگواران تجلیل به عمل آمد.
محمد رزم بیان داشت: ۱۳۱ نفر فرزند شهید، برادر شهید و خواهر شهید، یک نفر آزاده سرافراز، ۴۰ نفر رزمنده و ۱۶ نفر جانباز کارکنان ایثارگر دادگستری استان را تشکیل می‌دهند.
رزم اذعان داشت: ما در بحث سهمیه دویست‌نفری استخدام سال ۱۴۰۰ که آزمون آن جمعه هفته گذشته برگزار شد، ۶۰ نفر سهمیه ایثارگران که معادل ۳۰ درصد مجوز است را به این عزیزان اختصاص داده‌ایم و انشالله ۶۰ نفر به جمعیت ایثارگران شاغل در دادگستری اضافه خواهند شد.
نماینده عالی دستگاه قضایی در استان ضمن اشاره به اینکه ما نسبت به شهدا و جانبازان وظایفی داریم و باید به آن‌ها خدماتی را ارائه دهیم، بیان کرد: هر جا خانواده این عزیزان نیاز به وکیل معاضدتی و تسخیری در طرح دعاوی متعدد کیفری و حقوقی داشته باشند همکاری لازم با آن‌ها انجام خواهد شد.
وی گفت: دفتر حمایت حقوقی از مجموعه ایثارگران مرتبط با دستگاه قضایی استان فعال است و روزانه به این قشر ارزشمند خدمات حقوقی ارائه می‌دهیم.
رزم ضمن تاکید بر اینکه سهمیه کامل استخدامی ایثارگران مطابق برنامه پنج‌ساله را تخصیص می‌دهیم، ابراز داشت: در راستای ماده ۲۱ قانون جامع ایثارگری تمام ایثارگران شاغل در دادگستری استان با هر وضعیت استخدامی اعم از شرکتی، قرارداد معین، پیمانی و آزمایشی به رسمی قطعی تبدیل وضعیت شده‌اند.
رئیس‌کل دادگستری استان لرستان در ادامه افزود: به مناسبت‌های مختلف با خانواده‌های شاهد مرتبط با دستگاه قضایی استان دیدار صمیمانه، نزدیک و مستمر داریم.
وی افزود: با توجه به عملکرد دلسوزانه‌ای که قشر ایثارگران به مردم عزیز به‌عنوان ولی‌نعمتان دارند قطعاً در بحث انتصابات و تغییر سمت‌ها اولویت را به خانواده محترم ایثارگران داده‌ایم.
در پایان این مراسم که به همت معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان برگزار شد، از ایثارگران شاغل در دادگستری استان لرستان و خانواده‌های آنان به‌پاس زحمات و تلاش‌هایشان تقدیر و به‌رسم یادبود هدایایی به آنان داده شد.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا