یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» عصر چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت‌ماه با معرفی برگزیدگان برگزار شد.
به گزارش یافته، در آیین اختتامیه جشنواره «بر بلندای حضور» که عصر چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت‌ماه از سوی شورای اطلاع‌رسانی لرستان و با حضور ابوطالب شفقت، استاندار لرستان در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد، نویسندگان پایگاه خبری یافته موفق به کسب سه عنوان برگزیده در بخش یادداشت شدند.
 امین جعفری با یادداشت "من اشتباهی‌ام/ هر چه محروم‌تر می‌شویم سیاسی‌تر می‌شویم" ، محسن رستمی با یادداشت "نعل وارونه، برخی مسببان وضعیت موجود" و فاطمه دارابی با یادداشت "  وقتی برای اشتباه نداریم" به عنوان برگزیده معرفی شدند. ( بدون تقدم و تاخر برترین ها)
شایان ذکر است با فراخوان جشنواره بر بلندای حضور که از سوی شورای اطلاع‌رسانی استان لرستان ویژه اصحاب رسانه و همزمان با ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در استان لرستان برگزار شد، ۴۷۰ اثر از ۷۳ رسانه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که منتخبان این جشنواره در آیین اختتامیه معرفی و از آنان تجلیل شد.
 
دو عنوان کتاب خبرنگاران لرستانی در خرم‌آباد رونمایی شد
در این مراسم از کتاب‌های «دلیران لرستان در خانطومان»؛ خاطرات سه نفر از مدافعان حرم لرستان، اثر حمید فولادوند روزنامه‌نگار لرستانی و کتاب «خبرنگار جمهوری اسلامی»؛ زندگی‌نامه و خاطرات حسن مرادی عکاس و خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی به تحقیق سامان سپهوند و فریبا مرادی‌نسب و نگارش فریبا مرادی‌نسب منتشر شده از سوی انتشارات هاویر رونمایی شد.


تاکید استاندار لرستان بر تقویت رویکرد وحدت و یکپارچگی در استان

استاندار لرستان با تاکید بر تقویت رویکرد وحدت و یکپارچگی در لرستان گفت: اگر با این رویکرد در استان تلاش کنیم سرمایه‌گذاران لرستانی خارج از استان به استان برمی‌گردند و علاوه بر این سرمایه‌گذاران دیگر هم با فراغ بال در استان حضور پیدا می‌کنند و امنیت سرمایه‌گذاری در استان ایجاد خواهد شد.

ابوطالب شفقت در آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای بر بلندای حضور با اشاره به اینکه انتظار من از اصحاب رسانه ایجاد وحدت و یکپارچگی در جامعه است، افزود: دین مبین اسلام نیز بر وحدت و یکپارچگی تاکید کرده است.

شفقت با اشاره به اینکه انتظار می‌رود رسانه‌ها مردم و شخصیت‌های سیاسی و بزرگان فعال جامعه را به وحدت دعوت کنند و نگارش اهالی رسانه وحدت‌گرا و یکپارچه باشد، افزود: این اصل و اساس کمک به توسعه و پیشرفت جامعه است.

استاندار لرستان با تاکید بر تقویت رویکرد وحدت و یکپارچگی در لرستان گفت: اگر با این رویکرد در استان تلاش کنیم سرمایه‌گذاران لرستانی خارج از استان به استان برمی‌گردند و علاوه بر این سرمایه‌گذاران دیگر هم با فراغ بال در استان حضور پیدا می‌کنند و امنیت سرمایه‌گذاری در استان ایجاد خواهد شد.

شفقت ایجاد وحدت را برای افزایش نظارت‌ها موثر دانست و افزود: نظارت برخلاف تفرقه افکنی است و قطعا نظارت برای رشد و تعالی و جلوگیری از انحراف است.

استاندار لرستان رویکرد نظارتی را بر مبنای هدایت، راهبری، کمک و مشاوره دانست و افزود: اصحاب رسانه می‌توانند مردم را به مشارکت دعوت کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم لرستان با مهربانی خود مشقت را برای «شفقت» آسان می‌کنند، افزود: من به مهربانی مردم اطمینان دارم و مأموریت ما جز پیشرفت و توسعه همه‌جانبه در استان چیز دیگری نیست.

شفقت با اشاره به تصویب روز لرستان در اول خرداد ماه، گفت: با پیگیری مسئولان به ویژه آقای زیویار استاندار سابق روز اول خرداد، روز  عملیات حاج‌عمران و شهدای آن به نام روز لرستان تصویب شده است.

وی درباره مطالبات رسانه‌ها در خصوص قانون «م الف» بیان کرد: قانون «م الف» بر اساس ضوابط و قانون اعمال شود این موضوع در شورای برنامه ریزی و توسعه مطرح می‌شود.




۵۰ اثر در جشنواره بر بلندای حضور تجلیل شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر ضرورت توجه به حوزه فرهنگ و هنر به عنوان یکی از بخش‌های تاثیرگذار در توسعه استان تاکید کرد.

اعظم روانشاد روز چهارشنبه در اختتامیه جشنواره رسانه‌ای بر بلندای حضور با اشاره به اینکه مساله اقتصاد ضرورت نخست لرستان است، افزود: لازم است فرهنگ و هنر در کنار بخش صنعت، گردشگری، کشاورزی به عنوان بخش‌های مهم توسعه استان نیز مورد توجه قرار بگیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه جامعه رسانه لرستان علی‌رغم وجود مشکلات فراوان دوشادوش دولت در بحث مطالبه گری در خط مقدم جبهه اطلاع‌رسانی گام برمی‌دارند افزود: مشکلات خانواده رسانه لرستان با بسیاری از استان‌های کشور متفاوت است.

وی با بیان اینکه در استان‌هایی که که از لحاظ اقتصادی بخش خصوصی و نهادهای غیر دولتی فعالی دارند اصحاب رسانه حمایت بیشتری می‌شوندو از یک پشتوانه قوی برخوردارند افزود: بسیاری از مشکلات اهالی رسانه از سوی بخش‌های غیر دولتی و زیرساخت‌های اقتصادی حل و فصل می‌شوند، اما در لرستان با وجود ظرفیت‌های کمی و کیفی که این قشر عظیم در استان دارند به خاطر نبود بخش غیر دولتی و زیرساخت‌های اقتصادی دچار یک ضعف عمده در حوزه پشتوانه مالی هستند به همین خاطر رسانه‌های ما با مسائل متعددی دست و پنجه نرم می‌کنند.

روانشاد رعایت نکردن قانون «میم الف» از سوی ادارات را از دیگر چالش‌های اصحاب رسانه در لرستان عنوان کرد، و افزود: انتظار داریم که استاندار ادارات را موظف به رعایت قانون «میم الف» کند تا بلکه رسانه‌ها از پشتوانه مالی و اقتصادی بهره‌مند شوند.

اسامی برگزیدگان جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور»

 در این جشنواره در بخش مقاله و یادداشت «امین جعفری»، «محسن رستمی»، «فاطمه دارابی»، از پایگاه خبری یافته/ «مهرداد برون»،  «مریم نریمانی»،  «یاسر نظری چگنی»، «محمود داودی نژاد»، «فاطمه کردعلیوند»، «احمد یوسفی» و «آتوسا رحمتی» برگزیده شدند.

«رضا قبادی»، «سمیه مرادی»، «رضوان پاک منش»، «محمد یاراحمدی» و «سجاد درویشی» نیز در بخش کلیپ و ویدئو به عنوان نفرات برگزیده اعلام شدند.

در بخش عکس و پوستر هم «فاطمه سالاروند»، «حسین ناصری»، «سجاد درویشی»، «هادی کردعلیوند» و «سهیمه اسدزاده» و در بخش تیتر نیز «الهام‌ بابایی»، «فاطمه حسینی» و «لیلا سلیمانی» برگزیده شدند.

در بخش مصاحبه نیز «زهرا جمشیدی نسب»، «مرضیه حافظی»، «اصغر سرلک» و «مرضیه شیرخانی چگنی» و در بخش موشن گرافی «رامینه یاراحمدی»، «راضیه رحمتی پویا»، «ابوالفضل سالاروند» و «محمد درویشیان» به عنوان نفرات برگزیده این دو بخش معرفی شدند.

«پگاه دالوند» و «محمدجواد بازگیر» نیز برگزیدگان بخش انیمیشن جشنواره «بر بلندای حضور» بودند.

در بخش پادکست «سعید غزنوی» برنده شد و در بخش خبر که بخش پایانی این جشنواره بود «آزیتا یوسفیان»، «مصطفی معظمی گودرزی»، «فاطمه نیازی»، «عصمت دهقانی»، «مهناز عالی نژادیان»، «سید احمد موسوی»، «ابراهیم شریفی»، «خدیجه کُردی»، «مریم مهری» و «فاطمه سعادت» برگزیده شدند.



دیدگاه‌ها  

#1 امیر صارمی 1403-02-13 00:54
تبریک به نویسندگان موفق یافته
به ویژه برندگان این جوایز
و به جناب آقای قاسمی
همشهری دغدغه مند مان
نقل قول کردن
#2 رضا 1403-02-13 07:57
پایگاه خبری یافته با اختلاف بهترین رسانه خبری است که بدون حاشیه، بدون جانبداری و زاویه با مسئولین و مدیران سعی در پوشش خبری اخبار واقعی و اتفاقات و همچنین تلاش و مطالبه گر حق و حقوق مردم ، محیط زیست، ورزش ، اقتصاد و ... برای این استان دارد.
خسته نباشید به شما و تیم حرفه ای یافته که هیچوقت بخاطر کارت هدیه، هیچگاه نه مدیری را تخریب کردند و نه تملق و مجیز گویی مدیری را گفتند.
دست مریزاد
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا