یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پس از مدت‌ها بحث و اظهارنظرهای مختلف سرانجام شب گذشته یکی از مناقشه برانگیزترین مباحث فوتبال کشور با تصویب هیات رییسه فدراسیون فوتبال پایان یافت.
با تصویب هیات رییس فدراسیون، لیگ یک با بیست تیم برگزار می‌شودبه گزارش یافته، فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول آزادگان در فصل جدید در حالی با بیست تیم در یک گروه برگزار خواهد شد که مسابقات فصل گذشته‌ی لیگ یک در دو گروه 12 تیمی با کلی حواشی عجیب و غریب برگزار شد.
 نتایج پر از ابهام مس کرمان و چند تیم دیگر شایعات فراوانی مبنی بر تبانی و زد و بند را به رسانه‌ها کشاند؛ متأسفانه در سال‌های گذشته فضای مه‌آلود حاکم بر نتایج حاصل شده در مسابقات لیگ یک در کنار دوپینگ بازیکنان، زد و بند با بازیکنان حریف، داوری‌های مشکوک و ... شائبه‌های فراوانی را به دنبال داشته است.
 از مدت‌ها قبل بحث برگزاری مسابقات در یک گروه توسط مسوولین فدراسیون به صفحات نشریات کشانده شد که در این میان با مخالفت اکثر باشگاه‌های دسته اولی مواجه شد. برگزاری لیگ فرسایشی با انجام 38 بازی بی‌گمان نیازمند داشتن زیرساخت‌های لازم می‌باشد، این در حالی است که اکثر تیم‌های دسته اولی با مشکلات مالی دست به گریبان بوده و هستند.
تامین هزینه‌های جاری باشگاه، قراردادها، ورودی مسابقات و ... مستلزم توان مالی بالایی است که با توجه به تجارب گذشته تحقق آن برای اکثریت باشگاه‌ها امری غیرمحتمل است.
طبق بند 15 ماده 25 اساسنامه قبلی فدراسیون فوتبال هرگونه تصمیم‌گیری در این خصوص بر عهده مجمع فدراسیون فوتبال می‌باشد؛ در بند 13 ماده 35 اساسنامه جدید که البته تصویب شدن آن نیز جای سؤال دارد بیان شده است که: تصمیم‌گیری در خصوص مسابقات لیگ اعم از تعداد تیم‌ها و ... بر عهده‌ی هیات رییسه فدراسیون فوتبال است.
 به هر حال با تمامی بحث‌های و مخالف‌ها هیات رییسه تصمیمی سخت را تصویب کرد تا امسال شاهد یک لیگ فرسایشی و طولانی‌مدت باشیم.
در این رقابت‌ها تیم‌هایی موفق خواهند شد که در وهله‌ی اول از توان مالی خوبی برخوردار باشند؛ سپس بازیکنان جوان، جسور و باانگیزه، نظم و سازمان‌دهی تیمی و تاکتیکی همچنین تشکیلات قوی و سلسله‌مراتب در باشگاه می‌تواند از دیگر عوامل موفقیت یک باشگاه در فصل پیش رو قلمداد کرد.
قابل ذكر است تيم خيبر خرم‌آباد به عنوان نماينده استان لرستان در اين رقابت‌ها حضور دارد.



دیدگاه‌ها  

#1 تقی زاده 1394-04-23 14:56
میدونیم لیگ یک باحضور بیست تیم و در یک گروه از 26 مرداد آغاز
میشود و طرح بیست تیمی شدن لیگ یک در هیات رییسه فدراسیون
تصویب شده. لطفا در خصوص تیم خیبر و اینکه حسین هدایتی قرار
است امتیاز خیبر را خریداری کند بنویسید حاشیه نرید.........
با تشکر. اصل مطلب مهم تر از مسایل فرعی است.
نقل قول کردن
#2 سپهر 1394-04-23 16:30
با همه توانمان خیبر خرم آباد را در تمامی بازی ها حمایت و پشتیبانی خواهیم کرد...اما باید واقع بین باشیم و انتظار صعود خیبر به لیگ برتر را برای امسال نداشته باشیم...
نقل قول کردن
#3 جاسم 1394-04-26 23:17
ازليست بازيکنان و آمار فصل گذشتشون بي خبريم.
انشالله دفاعي بازي نکنن و جزو ۴تيم آخر نشوند
نقل قول کردن
#4 محمد 1394-04-26 23:20
باتشکر
لطفا اسامي بازيکنان تيم خيبر را منتشر کنيد
وپيشنهاد دهيد قبل باژي هاي خانگي در سطح شهر
تبليغات بالا باشد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا