یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

با گذشت حدود یک ماه  از صعود دراماتیک و معجزه‌وار خیبر خرم‌آباد به لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، برخی مسوولین خود را به آن راه زده‌اند و انگار نه انگار تیمی از لرستان بدون حمایت و امكانات، بین چندین غول متمول فوتبال ايران، صعودی پر از غرور را برای مردمی محروم رقم زده است.
مردمی که با بردهای خیبر در مقابل تیم‌هاي شهرهای باامکانات آن چنان خوشحال می‌شدند که تمام خلاء‌ها و  نداشته‌های زندگی‌شان را برای مدتی کوتاه به باد فراموشی می‌سپردند.
لرستانی‌ها در چند بازی آخر لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور همدل و همراه با هم در بازی‌های داخل و خارج از خانه، کنار سبزپوشان خیبر خرم‌آباد ماندند تا شاهد افتخاری بزرگ در تاریخ ورزش لرستان باشند.
مردم قانع و نجیب دیار ما وقتی می‌دیدند همشهریان آن‌ها چقدر دلاورانه در مقابل تیم‌های پرامکانات و صنعتی، جسورانه سر خود را جلوی توپ می‌گذارند‌، رگ غیرت‌شان به جوش آمد و با تشویق‌های جانانه یار دوازدهم خیبر شدند.
وقتی تیم‌های بزرگ یکی پس از دیگری در مقابل جوانان مستعد و توانمند لر زانو زدند به وضوح می‌شد احساس غرور و بزرگی را در چشمان تماشاگران و هوادارن فوتبال لرستان مشاهده کرد. چشم‌هایی که با خود دنیایی حرف داشتند.
سال‌هاست که مردم شریف و بااصالت سرزمین من به رغم اختصاص کم‌ترین اعتبارات مالی به استان‌شان باز هم قادر به انجام کارهایی بزرگ بوده‌اند. آخرین اقدام شیربچه‌های لر صعود خیبر با یک تیم صد در صد بومی و با کم‌ترین هزینه‌ی ممکن، برگ زرینی را در تاریخ ورزش لرستان رقم زد.
انتظار جامعه ورزش از استاندار: برگزاری جشن صعود خیبر با حضور خانواده‌های بازيكنان
پس از صعود خیبر به لیگ دسته اول فوتبال كشور، روزهاست که بازیکنان خیبر منتظر دعوت به یک جشن شکیل هستند تا به پاس یک فصل سخت و فرسایشی و صعودی غرورآمیز از زحمات آن‌ها قدردانی شود، اما افسوس که با گذشت روزها و هفته‌ها از کسی خبری نیست و همه خود را به آن راه زده‌اند!
با بی‌مهری و بی‌تفاوتی‌هایی که از مسوولان دیده‌ایم این تردید در ذهن‌مان نقش می‌بندد که شاید خیلی‌ها دوست نداشتند خیبر خرم‌آباد طعم شیرین صعود را بچشد! شاید تمایل نداشتند تب فوتبال بین مردم، داغ شود‌! شاید نمی‌خواهند با بردهای خیبر مردم شادمان شوند! و هزاران شاید بی‌پاسخ دیگر ...
بیست و نهم خردادماه در حالی که مشغول مطالعه روزنامه خبر ورزشی بودم‌، متنی مبنی بر کمک یک میلیارد تومانی استانداری بوشهر به تيم‌هاي ایران‌جوان و شاهین این شهر را خواندم. این مبلغ در حالی اعلام شده است که مسوولین دو تیم بوشهری نسبت به مبلغ کم استانداری اعتراض داشته‌اند‌!
با توجه به مشکلات عدیده‌ی مالی اداره کل ورزش و جوانان لرستان انتظار این که خیری از اداره کل به خیبر برسد دور از ذهن است و اداره ورزش و جوانان لرستان با کوهی از مشکلات همین که امورات خود و هیات‌هاي ورزشي را سر و سامان بدهد، شاخ غول شکسته است. اما انتظار از استاندار فوتبالی و ورزش‌دوست لرستان فراتر از کلمات و جمله ‌هاست.
وقتی موفقیت‌های تيم‌هاي مس کرمان‌، آلومینیوم اراک و ... را مورد واکاوی قرار می‌دهیم به ردپاهایی از مهندس بازوند خواهیم رسید. این که فردی این چنین علاقه‌مند و پی‌گیر به چه دلیل تا به حال برنامه‌ای یا اقدامی برای برگزاری جشن صعود در نظر نگرفته بر ما پوشیده است‌!
به دور از انصاف است از دو پاداش 15 میلیون تومانی استاندار در بازی‌های پایانی لیگ دسته دوم به بازیکنان خیبر اشاره‌ای نشود، اما آقای استاندار انتظارات از شما به دلیل ورزشی بودن‌تان و درک شرایط كنوني خيبر بسیار بالا است. بی‌شک خود شما بهتر از همه می‌دانید که برگزاری یک جشن باشکوه می‌تواند از نظر روحی خستگی یک فصل عذاب‌آور را از تن خیبری‌ها خارج کند و انگيزه‌ي آنان را براي فصل بعد افزون نمايد.
آقای استاندار این کم‌ترین خواسته‌ی جامعه ورزش از شما است: برگزاری جشن صعود خیبر با حضور خانواده‌های آن‌ها‌. وقتی فوتبالیست‌های  جوان در مقابل دیدگان خانواده‌های خود بر روی استیج حضور یافته و لوح سپاس را از دستان استاندار می‌گیرند در مقابل رضا طولابيخانواده، دوستان و همشهریان خود احساس غرور و افتخار می‌کنند و همین امر آن‌ها را وادار به تلاش مضاعف و کسب افتخارات بیش‌تر می‌کند.
آقای استاندار، جامعه فوتبال لرستان از شما بیش از آن‌چه تصور کنید انتظار دارد.
 
رضا طولابی / خرم‌آباد
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 امین سپهوند 1394-03-31 08:25
احسنت آقا رضا طولابی عزیز
نقل قول کردن
#2 بیرانوند 1394-03-31 17:14
سلام آفرین به این متن زیبا
نقل قول کردن
#3 مشایخی 1394-04-01 18:59
درود بر شرفت آقای طولابی
نقل قول کردن
#4 محمدمیرزایی 1394-04-03 03:33
آقای طولابی خسته نباشی
دست مریزاد
نقل قول کردن
#5 میلادکرمی 1394-04-04 00:36
افرین اقای طولابی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا