یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هر سال با نزدیک شدن به فصل تابستان شاهد نصب بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر با موضوع ثبت نام در مدارس فوتبال هستیم.
هر کدام از مدیران  مدارس فوتبال با شگردهای خاص در صدد ترغیب و جذب نونهالان و نوجوانان علاقه‌مند به اين رشته ورزشي هستند.
 برخی از  اين جوانه‌ها با رویای فوتبالیست شدن و برخی نیز تنها به دلیل سرگرمی و سپري كردن اوقات فراعت، در این مدارس ثبت نام و فصل جدیدی را در زندگی خود آغاز می‌کنند.
ثبت نام با هر دو استدلال ذکر شده قابل احترام و برای کارآموزان سرشار از خاطرات شیرین و فراموش نشدنی دوران كودكي و نوجواني خواهد بود. هر کدام از مدارس فوتبال در سطح شهر خرم آباد به نوعی تلاش می‌کنند تا بهترین عملکرد را از خود بر جای گذاشته تا سال بعد نیز خانواده‌ها رغبت نموده و فرزندان‌شان را در همان مدرسه فوتبال ثبت نام نمايند.
 در این میان، طی یک دهه‌ی گذشته، مدرسه فوتبال سایپا خرم‌آباد با مدیریت عزیز سلیمانی‌نژاد مربی بااخلاق و بازیکن‌ساز لرستانی، تا حدودي نسبت به سايرين متفاوت ظاهر شده و با به کارگیری بهترین مربیان فوتبال خرم‌آباد، 4 دوره‌ی متوالی به عنوان مدرسه فوتبال نمونه‌ی کشور برگزیده و در آیین باشکوهی با حضور كفاشيان رییس فدراسیون و چهره‌های نامی فوتبال کشور از مدیر مدرسه فوتبال سایپا تقدیر به عمل آمده است.
یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مربیان مدرسه فوتبال سایپا تجربه‌ی چندین حضور در مسابقات نوجوانان، جوانان و امیدهای کشور و دعوت به اردوهای تیم ملی نوجوانان و جوانان در دهه‌های مختلف و نيز اخلاق حسنه‌ی این مربیان است که در بین جامعه ورزش و فوتبال خرم‌آباد آن‌ها را به افرادی قابل اعتماد و احترام تبدیل کرده است.
با آنالیز بازیکنان نونهال و نوجوان در ابتدا و اتنهای دوره‌ی 3 ماهه تابستان در مدرسه فوتبال سایپا به وضوح ارتقا سطح کمی‌، کیفی و اخلاقی بازیکنان مشهود است.
 مدرسه فوتبال سایپا با رویکردی علمی و شعار عملی مبنی بر اخلاق‌مداری از نظر روحی و روانی نیز ذهن بازیکنان را برای رقابت بر اساس رفاقت و رعایت جوانمردی در اولویت برنامه‌های خود قرار داده است.
اکثر افرادی که از نزدیک با افکار و عقاید عزیز سلیمانی آشنا هستند، می‌دانند که وي از راه‌اندازي و برگزاری دوره‌های آموزشی مدرسه فوتبال  صرفاً نگاه مادی نداشته و هدفش کشف استعدادهای شگرف و ایجاد بستری مناسب و نشاط‌آور جهت پرورش و رشد آینده‌سازان ورزش لرستان است.
حضور مربیانی چون سعید دولتشاه، مهدی نیک‌پی و مسعود جهانگیری وزن قابل توجهی به مدرسه فوتبال سایپا خرم‌آباد بخشیده است. مدرسه سايپا در پایان فصل تابستان بازیکنان مستعد را شناسایی و در صورت تمایل به تیم پایه سایپا تهران معرفی مي‌كند.
لازم به ذکر است هر سال در تیم‌های نونهالان و نوجوانان ایران شاهد دعوت چند بازیکن از مدرسه فوتبال سایپا هستیم‌. تمرینات مدرسه فوتبال سایپا در چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی از ابتدای تیرماه آغاز خواهد شد، البته عزيز سليماني كه سال‌ها محيطي سالم براي نوگلان فوتبال اين شهر فراهم آورده، اكنون با بيماري دست و پنجه نرم مي‌كند و پس از تشديد ناراحتي قبلي، روز گذشته به بيمارستان فيروزگر تهران اعزام شد.
اميدواريم اين مربي سازنده كه سلامتي را به نونهالان و نوجوانان اين شهر هديه مي‌داد، هر چه زودتر سلامتي خود را باز يابد و عرصه‌ي فوتبال و فوتسال لرستان باز گردد.
سليماني و يادگاري كه باعث خير در خرم‌آباد است/ مدرسه فوتبالي تاثیرگذار
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 گمنام 1394-03-28 08:30
یافته جان شما که مشکلات پیگیری میکنی چند تا مشکل هست لطفا پیگیری کن

1- این ماشین های میوه فروش و ... بلندگو به دست اسایش ازمون گرفتن صبح و ظهر بی وقت داد میزنن خسته شدیم ما هم مریض داریم نمیزارن استراحت کنن مدام باید باهاشون درگیر شد و کسی بهشون رسیدگی نمیکنه

2- مشکل اسفالت شهر خرم اباد هست ... متاسفانه مردم مدام نامه و امد و رفت به شهرداری و پرداخت هزینه و ... متاسفانه میبینیم میام به جای اسفالت کامل کوچه فقط چند نقطه رو اسفالت ناقص میکنن و میزارن میرن به امان خدا تا کی سمبل کاری ....

اسفالت افتضاح نمونه اش دور تا دور بیمارستان شهدای عشایر از بس افتضاحه مریض داخل امبولانس انقدر تکون میخوره که سکته بزنه ... این مرکز شهر بود وای به حال بقیه اش .... چرا هر دفعه یک نقطه تمیز و کامل اسفالت نمیکنند .... یا شهرداری میاد کنده کاری میکنه و ول میکنه همون جوری و اسفالت نمیکنه
__________________________
يافته: در مورد اول بايد بگويم همين كه با چنين افراد برخورد مي‌شود، مردم اعتراض مي‌كنند كه چرا در شهري كه بيكاري بيداد مي‌كند، چنين برخوردي با كساني كه شغلي براي خود دست و پا كرده‌اند صورت مي‌گيرد؟!
در مورد آسفالت با شما موافقيم و اميدواريم فكري به حال كوچه پس كوچه‌هاي شهر به خصوص بخش مركزي شهر كه پر رفت و آمدتر است، شود
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا