یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فوتبال خرم‌آباد ریشه‌دار و پر‌سابقه است.
بیش‌تر آنان که برای موفقیت این ورزش در دهه 50 و بازی‌های جوانان و جام غرب و مسابقات لیگ برتر سال‌های قبل از انقلاب (‌جام تخت جمشید‌) توپ زده‌اند، متولدین دهه 30 می باشند. هر چند قبل از این جوانان، بزرگانی دیگر بر زمین‌های خاکی شهر دویده‌اند اما اگر مبداء لطفاً نگذارید خیبر هم گهر شودرا همان متولدین دهه 30 به حساب آوریم، متوجه می‌شویم فوتبال خرم‌آباد چیزی حدود 50 سال است که در سطح کشور حرف برای گفتن دارد.
صعود شایسته امروز خیبر بی‌شک ادامه همان حرف‌هایی است که فوتباليست‌های این دیار طي سال‌های پیش داشته‌اند. به بیان دیگر، امروز فوتبال ما به بخشی از حقی که سال‌ها است از آن پایمال می‌شود، رسید!
بی‌شک موفقیتی چنین، حتماً موجب شادی و سرور علاقه‌مندان لرستانی است. با این همه و در ساعات اولیه این موفقیت آن هم در شرایطی که هنوز خستگی بازی پر استرس بازی پنج‌شنبه از تن عزیزان فوتباليست و علاقه‌مندان تیم خیبر خارج نشده است، لازم است به موضوع فردا‌ی این تیم پرداخته و آن را مد نظر قرار دهیم. قبول کنیم فرصت این که «چو فردا شود فکر فردا کنیم» را نداریم. تجربه عینی و ملموس تيم گهر می‌تواند چراغی روشن پیش روی مسوولین ارشد استان باشد.
درک می‌کنم که نه استانداری و نه وزارت ورزش وظیفه تیم‌داری ندارند. درک می‌کنم که لرستان به دلیل فقر و نداری از نعمت داشتن يك حامی (‌اسپانسر) که بتواند خیبر را در مراحل پیش روی همراهی و حمایت کند، محروم است.
در کنار این مهم باید این را هم درک کنیم که جوانان لرستان از داشتن حد‌اقل‌هایی که بتوانند خود را با آن سرگرم کنند محروم هستند. بدون ‌اغراق می‌توان گفت هیجانات و انرژی جوانان این دیار سال‌های سال است در شکلی حد‌اقلی و درست تخلیه نشده است.
چنین وضعیتی که روز به روز وخامتش بیخ گوش‌مان صدا می‌کند، نیاز به تدبیر و برنامه‌ریزی علمی دارد‌. قرار نیست وقتی بحران، زنگ در خانه‌ي‌مان را به صدا در می‌آورد ستاد بحران تشکیل دهیم‌. جامعه‌ای موفق است که علاج هر واقعه‌ای را از پیش تدبیر کند.
پیروزی ارزشمند جوانان لر با همه هیجانش این دلهره را با خود دارد که فردای خیبر چه می‌شود؟! آیا خیبر هم روزگار گهر را تجربه خواهد کرد؟! (آرزو می‌کنم هرگز چنین مباد) یا آن که از همین الان برای موفقيت آن‌ها برنامه‌ریزی خواهیم کرد؟
پس لطفاً نگذارید خیبر هم گهر شود.
بهرام  سلاح‌ورزي
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 هامون رئوف 1394-03-08 07:06
جناب سلاح ورزی این مطلب عالی بود
درود به شما که از این زاویه به این موضوع پرداختید
به امید موفقیت های تیم ریشه دار خرم آباد
نقل قول کردن
#2 حسین خیبری 1394-03-08 10:51
سلام صبح بخیر خسته نباشید میگم به همه عوامل عزیز سایت، به نظر بنده در سال اول ما باید خیبر و حضورش رو در لیگ یک تثبیت کنیم مثلا وحید هاشمیان در برنامه 90گفت تیم هوفنهایم یک تیم روستایی در آلمانه و از پائین ترین مراتب شروع کرد و وقتی این تیم به زیر گروه بوندس لیگا رسید مسئولانش گفتند ما نمیخوایم در همون سال اول به بوندس لیگا صعود کنیم تا شرایط مون رو برای حضور در اون سطح بالا بهتر کنیم بالاخره هوفنهایم اومد بوندس لیگا و الان یکی از بهترین تیمهای ژرمن هاست ، الان هم شرایط لیگ یک ما با 20تیمی شدن خیلی سخته حداقل از لحاظ بودجه ای، فکرکنم خیبر اگه متعلق به شهرداری است که ردیف بودجه میخواد فردا خیبر میخواد تمام ایران رو بچرخه اینطور نباشه پول هتل و اتوبوس نداشته باشن، در ضمن تقویت هم باید بشه از حیث بازیکن! متشکرم
نقل قول کردن
#3 گمنام 1394-03-08 11:01
برخي مسیولین الان خواب هستن وقتی که تیم جایگاهیی پیدا کنه و تلویزیون یک کم تبلیغ کنه فردا هزار صاحب پیدا میکنه و هزاران وعده میدن ولی پوچ و اخر هم تمام میرن
نقل قول کردن
#4 نیما زکی پور 1394-03-08 13:01
باسلام
.اولا صعود تيم خيبر رو ب تمام مردم لرستان تبريك عرض ميكنم اللخصوص مردم خرم اباد.اميدوارم تمام نهادها ارگانها و مردم دست ب دست هم بدن و تيم ي.در حد خيبر خرم اباد ك يادگاران بزرگاني چون ناصر ميرزايي ميباشدرو ب نمايش بگذارند..ما ك روز پنجشنبه ورزشگاه. هويزه بوديم ادم از لر بودن خودش ب خاطر حضور تماشگر ان خرم ابادي احساس غرور ميكرد.
نقل قول کردن
#5 احمد 1394-03-08 16:59
ای کاش کسانی که کمکی از انها بر می اید از همین الان استینها را بالا بزنند .تشکر ویژه از یافته
نقل قول کردن
#6 وحید 1394-03-08 17:03
من این چیزا حالیم نیست فقط اینو میدونم خیبر باید تو این لیگ موفق باشه همینو بس پس مسئولان به گوش باشید ما خیبرو میخوایم به امید لیگ برتری شدنمون
نقل قول کردن
#7 بروجردی 1394-03-09 10:33
با سلام به آقای جایدری عزیز
چند روز پیش چند تا پیام گذاشتم ولی انتشار ندادید نکنه به خاطر اینکه بروجردی هستم...
البته شوخی بود.
من بروجردی و ساکن تهرانم پنجشنبه من هم ورزشگاه بودم واقعا خیلی وصف ناپذیر بود صعود خیبر
خواهشی که دارم اینه که از رسانه خود و نفوذ که دارین استفاده کنید برای همایت از این تیم ریشه دار دعوت کنید از همه رسانه ها برای اجماع و همایت از این تیم
تشکر.
نقل قول کردن
#8 لورستانی 1394-03-10 15:54
شهرداری خرم آباد پتروشیمی...میتو نن اسپانسرباشن..در ضمن اسپانسر خارج استان هم هست میتونن رایزنی کنن..
نقل قول کردن
#9 سعید 1394-03-18 12:13
با سلام خدمت سلاحورزی عزیز
چندنکته هست که باید مدنظر کلیه دلسوزان ورزش این استان باشه از نظر من که کارشناس ارشد تربیت بدنی هستم
اولین نکته اینکه بعضی وقت ها دلسوزی یک قشر یا فرد خاصی باعث خرابتر شدن اوضاع میشود
دوما ببینید فلسفه تیم داری و باشگاه داری چیه: صرفا سرگرم کردن جوانان!!!!!!!! اگه بحث سرگرم کردن جوانان باشه خیلی جاهای دیگه و خیلی چیزای دیگه باعث سرگرمی می شوند، من نمیدانم منظور شما از سرگرم کردن چیه: اگه سرگرم کردن یعنی اینکه جوانان به فکر بیکاریشان نباشند که دیگه سرگرم کردن نیست، گول زدنه.
خواهشا این بحث سرگرم کردن مردم با فوتبال رو کنار بگذارید اصلا این چه اصطلاحی هست که همه بکار می برند. پر کردن اوقات فراغت جوانان یکی از رسالت های ورزش و تربیت بدنی هست ولی آیا یک تیم فوتبال ریشه دار فقط باید سرگرم کننده باشه، اگه به این تیم به صورت اساسی نگاه کنید خیلی راه حل ها وجود داره که ریشه دار باقی بمونه و مدعی باشه در ضمن خود به خود هم باعث پر کردن اوقات فراغت میشه، سوما دشمن دانا بلندت می کند، دوست نادان بر زمینت میزند، لطفا تایید کنید تا این مسولین به خود بیان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا