یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جمعی از جوانان ورزشکار کوهدشتی طی نگارش یادداشتی تحت عنوان "انتقاد ورزشکاران کوهدشتی از وضیعت اداره ورزش و جوانان" خواستار انتشار در پایگاه خبری کوهدشت و رسیدگی به آن شدند.
انتقاد ورزشکاران کوهدشتی از وضیعت اداره ورزش و جوانان اين شهرستانمتن این نامه به این شرح است:
امر به ورزش  امر به معروف است. این جمله رهبر عالی‌قدر و فرزانه انقلاب اسلامی است که از اهمیت بالای ورزش حکایت دارد‌، پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (ع) نیز تاکید فراوانی بر ورزش داشتند.
با این اوصاف می‌طلبد مسوولان بر این امر مهم اهمیت فراوان دهند و اهمیت جدی بورزند تا این عنصر مهم که امروز عامل پیوند ملت‌ها شده است وسیله‌ای برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و تامین سلامت اجتماعی جامعه تبدیل شود.
در کشور ایران قبل ها اداره تربیت‌بدنی متولی ورزش بود ولی در حال حاضر با تشکیل وزارت ورزش و جوانان این وزارتخانه متولی اصلی ورزش در کشور است و امید می‌رود با حضور وزارتخانه و تشکیلاتی شدن ورزش شاهد شکوفایی و پیشرفت چشم‌گیر ورزش در میهن اسلامی‌مان باشیم.
البته در این نوشته روی اصلی ما مسوولان کوهدشت است که امیدواریم مسوول محترم این نوشته را پی‌گیری کند.
در شهرستان کوهدشت اداره ورزش و جوانان متولی اصلی ورزش است باید مسابقات ورزشی در تمام رشته‌های ورزشی را به موقع و به طور منظم برگزار نماید که متاسفانه مسابقات قهرمانی آن طور که باید در کوهدشت برگزار نمی‌شود.
بحث دیگری که جلب توجه می‌کند این است که هیأت فوتبال کوهدشت مدت‌هاست که قول ساخت سکوی تماشاچی و ترمیم زمین چمن کوهدشت را داده است، اما تا کنون این طرح‌ها اجرا نشده است تا زمینه درخشش و شکوفایی فوتبال شهرکوهدشت در سطح استانی را فراهم سازند. متاسفانه در تمامی رشته‌های ورزشی شاهد همین وضع اسفناک هستیم.
بوکسورهای کوهدشتی از نبود امکانات اولیه ورزشی برای انجام تمرینات خود انتقاد دارند، موضوعی که موجب شده که این رشته ورزشی در کوهدشت به فراموشی سپرده شود.
کریم خاوری رئیس هیأت بوکس شهرستان کوهدشت نیز در خصوص مشکلات ورزش کوهدشت در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: عدم مدیریت صحیح ورزش کوهدشت، نبود بودجه کافی، تحلیل جلسات با ورزشکاران و مربیان رشته‌های ورزشی و عدم عملی شدن مصوبات جلسات ادارات ورزش و جوانان کوهدشت از مهم‌ترین این مشکلات و معایب است.
اگر بنشینیم و درمورد مشکلات ورزش کوهدشت صبحت کنیم شاید این نوشته پایانی ندارد.
پیشنهاد ما این است که مسوولان کوهدشت در روزهای آینده نشستی با حضور مسوولین و ورزشکاران هیئات و رسته‌های مختلف ورزشی شهرستان برگزار کند و با استفاده از نظرات و راه‌کارهای راه تعالی ورزش را هموار کند.
جمعی از ورزشکاران کوهدشت
منبع: کوهدشت‌نیوز
 

دیدگاه‌ها  

#1 گل آقا 1394-02-29 07:34
ورزشکاران کوهدشت خسته نباشید.
اداره ورزش کوهدشت مدتهاست یه قرون بودجه از استان نگرفته و امورات تنها از اجاره ی یکی دو سالن داره میگذره. تازه اونا هم مدیر کل محترم تصمیم داشت که ازتون بگیره که رئیس تربیت بدنیتون موافقت نکرد دیگه.و واقعا عصبانی شد.
نقل قول کردن
#2 کولیوند 1394-02-29 11:04
مدیر ورزش کوهدشت یکی از مدیران لایق و برجسته کوهدشت می باشد که از زمان مدیریت ایشان ورزش کوهدشت ثبات پیدا کرده برخی هم با توجه به منافع شخصی در صدد تخریب این مدیر ارزشمند هستند و این اداره و حتی ادارات دیگر شهرستان ها(ورزش و جوانان) بودجه ی برای ساخت و ساز در اختیار ندارند حتی سفر استاندار به پلدختر سبب نشد که اداره کل ساختمان استخر پلدختر که سال هاست در دست ساخته تکمیل بشه به علت نبود بودجه
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا