یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پس از تغییرات حاصل شده در مدیریت ورزش و جوانان از دوم مهرماه 93 تا به حال، عملاً هیچ گونه پیشرفت محسوسی در ورزش استان احساس نشده است.
مدیر کل محترم ورزش و جوانان به عنوان فردی تحصیل‌کرده در رشته تربيت‌بدني انسانی محجوب به شمار می‌رود؛ اما صرف داشتن تحصیلات عالیه و محجوب بودن نمی‌تواند ویژگی شاخصی برای نشستن بر مسند ورزش یک استان باشد.
سر در اداره كل ورزش و جوانان لرستانعلی‌یاور عزیزپورفرد بی‌شک قبل از پذیرش این مسوولیت از موانع و مشکلات ورزش لرستان اطلاعات جامعی کسب کرده است و با اشراف کامل بر صندلی مديريت تکیه داده است، اما آن‌چه که در نشست‌هاي خبري مدیر کل ورزش و جوانان لرستان تا كنون گفته شده، مخاطبین را به این فکر فرو مي‌برد که آقای عزیزپور چشم و گوش بسته‌، یک مخروبه را تحویل گرفته است!
مدام از نداشته‌ها گفتن‌، مدام از کمبود اعتبارات مالی نالیدن، چیزی جز ضعف كاري نیست. صد البته که مشکلات مالی و نارسایی‌ها، حرکت شتابنده‌ی پیشرفت در تمامی ابعاد را با کندی مواجه خواهد کرد، اما اگر درایت‌، مدیریت صحیح و قدرت رایزنی در وجود یک مدیر باشد، فائق آمدن بر مشکلات امری غیرمحتمل نیست.
مدیر کل محترم اداره ورزش و جوانان در همان روزهای اول با حمله‌ي کلامی به کارکنان اداره كل ورزش اکثر آن‌ها را فاقد تخصص و تحصيلات لازم قلمداد کرد. این صحبت‌ها‌، تعابیر مختلفی از جمله زیادی يا ناكارآمد بودن برخي كاركنان را به دنبال داشت. این تفسیر منفی، شکاف عمیقی بین کارکنان اداره کل ورزش و آقاي مدیر کل ایجاد کرد.
مدیر کل اداره ورزش می‌توانست از دریچه‌ای فارغ از عجز و ناتوانی، با استفاده از عقلانیت و اميد به دنبال راه حل‌ها برود. وقتی متولی ورزش یک استان مدام از بدهی به رستوران‌ها و فروشگاه‌های ورزشی دم بزند، چیزی جز ضعف و ناامیدی براي ورزشكاران و ورزش‌دوستان استان به دنبال نخواهد داشت.
از طرفي، بايد ديد انتخاب برخی افراد بدون سابقه مدیریت با رشته‌هایی غیرمرتبط در پست‌های حساس اداره کل ورزش و جوانان بر چه اساس و ملاکی صورت گرفته است‌؟ در بین همین کارکنانی که جناب مدير آن‌ها را غیرمتخصص و کارنابلد تلقی می‌کند، اگر مدبرانه برخورد می‌شد‌، ايشان می‌توانستند بهترین راندمان کاری را از نیروهای اداره ورزش و جوانان استان دریافت کنند.
ورزش قهرمانی پیشکش، جامعه ورزش لرستان علاقه‌مند است بداند در بخش ورزش همگانی چه اقداماتی در دوره مسوولان جديد صورت گرفته است؟ با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید و ایجاد بستر مناسب جهت حضور بخش خصوصی در ورزش‌، مسوولان ورزش استان بفرمایند در جذب سرمایه‌گذار و اسپانسر براي ورزش محروم استان چه اقدامات موثری انجام داده‌اند‌؟
شنیده‌ها حاکی از آن است که از دوره‌ي مديران گذشته تا كنون در انتخابات رؤسای هیات‌های ورزشی استان، برخی افراد در بدنه‌ي اداره کل ورزش و جوانان، دخالت و جانب‌داري‌هايي داشته و به صورت نامحسوس در صدد حمایت از شخص مورد نظر خود بوده‌اند. شاهکار دوره‌ی مديريت كنوني در انتخابات هیات‌های ورزشی نيز به هیات هندبال لرستان برمي‌گردد كه همان فرد مورد اعتماد جناب مدير كل در اداره ورزش و جوانان استان که حرف‌هایش برای ايشان فصل‌الخطاب است، شایعات فراوانی در خصوص لابی‌گری و رایزنی‌های وي برای کاندیدای همشهری‌ جناب مدير و اين شخص در انتخابات به گوش‌ها رسیده است‌.
بازتاب عجيب اين انتخاب به حدي عميق بود كه ورزشي‌هاي استان را در بهت و حيرتي عميق فرو برد كه چطور مي‌شود عزت رزمگري كه هندباليست‌هاي دورترين نقاط ايران نيز او را مي‌شناسند و از ستون‌هاي هندبال كشور در دوره‌ي بازيكني و مربي‌گري بوده و هست، پشت سر شخصي كه حتي در استان لرستان نيز خيلي‌ها نامش را در هندبال نشنيده‌اند، بايستد و اين نشان مي‌دهد كه دست‌اندكاران اين انتخاب به هيچ وجه با دنياي ورزش قهرماني استان و كشور آشنايي نداشته و ندارند و گرنه خوب مي‌دانستند كه انتخاب عزت‌الله رزمگر، چه منافعي براي هندبال لرستان در كشور ايجاد مي‌كند ...
نگارنده و خیلی از دوستان ورزشی‌نویس به هیچ وجه نمی‌توانیم بپذیریم عدم موفقیت استاد عزت‌ رزمگر در انتخابات هیات هندبال لرستان یک اتفاق ساده و طبیعی بوده است‌!
بدون شک احوال این روزهای ورزش لرستان مساعد نیست و در حالت کما به سر می‌برد، اما بايد دانست دوران كسب تجربه در اين نهاد به پايان رسيده و اكنون بايد برنامه‌هاي كوتاه‌مدت مديريت جديد و تيم همراهش كه اكثراً از يك شهرستان خاص استان هستند، نتيجه دهد وگرنه مديريت ارشد استان بايد پاسخ‌گوي اعتراضات روزافزون جامعه‌ي ورزش لرستان بابت اين انتخاب باشد، چرا كه در هيچ دوره‌اي تا كنون اين ميزان نارضايتي و اعتراض نسبت به مديريت ورزش لرستان به خاطر عملكرد نامناسب در حوزه‌هاي مختلف، بي‌سابقه بوده است.
رضا  طولابی
* توضيح: این مطلب در ضميمه روزنامه "خبر ورزشی" ويژه لرستان به تاريخ 17 اردی‌بهشت 1394 منتشر شد.
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 غیر منتقد ... 1394-02-18 11:50
چرا آقای طولابی اتفاقا خیلی با برنامه هستن مگه نشنیدید چند روز پیش گفتن میخوان تو ده رشته لیگ برتر بیارن تازه خیبر رو هم که همه میدونن با حمایتهای بی دریغ اداره ورزش و جوانان به این نتایج درخشان رسیده بحث انتخاب رئیس هیات هم بالاخره ایشون بهتر از ماها میدونن شاید آقای رزمگر سابقه و افتخاری تو هندبال نداشتن که انتخاب بشن ....
نقل قول کردن
#2 شهروند 1394-02-18 11:55
این که اقای عزیزپور فردی دانشگاهی است خوبه ولی انتخاب افراد زیادی از شهرستانی خاص و یا خرم آبادی‌ هایی که اصالتا به ان شهرستان تعلق دارند جای تامل دارد. هندبال و نبود رزمگر؟ !!! و ...
نقل قول کردن
#3 فردین 1394-02-18 12:15
وقتی این چنین مطالبی رو می بینیم به این نتیجه می رسیم که ورزش هم دلسوز دارد در این فرصت جادارد از خبرنگاران دلسوز آقایان طولابی ،جایدری ،موسوی کمال تشکر را داشته باشیم که در حیطه کاری خودشان به نحو مطلوب در حال خدمتگزاری به ورزش استان هستند . و قلم خود را فدای مال دنیا نمی کنند!!!!!
نقل قول کردن
#4 هیات... 1394-02-18 12:33
متاسفم برای ورزش استان با این همه علاقمند و استعداد ناب در اکثر رشته ها که به این وضع سکون درآمده
و با تشکر از خبرگزاری دلسوز یافته و خبرنگاران واقعیه ورزشی نویس { جایدری. موسوی و طولابی } که همگی به مشکلات ورزش استان کاملا واقفند و درد ورزش را درک میکنند و اینه وام دار هیچ مدیر یا نماینده ایی نیستند.
نقل قول کردن
#5 احسان 1394-02-18 12:35
اقای عزیزپور حتی 1000 تومان هم به تیم خیبر کمک نکرد و فقط یک بازی واسه چند دقیقه با بچه های تیم صحبت کرد که قول پاداش هم نداد
نقل قول کردن
#6 منتقد 1394-02-18 12:39
شجاعت خصلت بزرگان است
در اینچنین شرایطی باید از همه عذر خواهی کنیم و میز را به دست کاردان و اهلش بسپاریم
نقل قول کردن
#7 فردین 1394-02-18 12:41
برنامه ريزي در ورزش لرستان فدای بي برنامگي مسئولان استان شده ... چرا وقتی می دانیم در ورزش از نظر فنی به بن بست خوردیم سکوت اختیار کردیم!!!!!!!
نقل قول کردن
#8 زهـــــرا کـــــار 1394-02-18 13:07
جـــــنــاب اســـتـــانــــ دار صــــدای قــــلم خبــــرنگـــارا ن ودلــــســوزان متخصهـای ورزش لــــرستــان رو نمی شـــــنویــــد، ورزش اســـتان نیـــاز بـــه تغییــــــرات فــــوری دارد، ورزش اســـتان را نجــــا ت دهــید، ایــــــن بحـــــران رو حـــل کنــیـــد. مـــا به دوســــتان در تهـــــران از جمـــــله جنـــاب گـــودرزی و خــــادم ، گــــزارشات لـــازم را دادایــــم، اونهــــــام منتظــــــر تصمیهــــای نهــــایه اســـــتان هســـتند.
نقل قول کردن
#9 ساکی 1394-02-18 13:54
متاسفانه دید مدیرکل ورزش و جوانان محدود شده فقط به یک شهر خاص در لرستان و اين داد اهالي ورزش لرستان را درآورده
نقل قول کردن
#10 سید 1394-02-18 14:17
واقعا در سال همدلی آقایان خبرنگار موسوی طولابی فیضی در حق ورزش استان سنگ تمام گذاشتند دمتان گرم آقایان دیگه هیچی نبود میخواهند تغییر هم بدهند واقعا قلمتان در جهت خدمت به این استان است نه منافع شخصی؟ نه قبلا ورزش تان در صحت وسلامت بوده حالا بیچاره تصادف کرده و به بخش ای سی یو رفته حتما دکتر فیضی و طولابی را برای عمل نیاز دارد تا حالش خوب بشه؟ آقایان خدا جای حق نشسته حتما جوابتو ن را میگیرید
نقل قول کردن
#11 گل آقا 1394-02-18 14:20
دورود بر شما آقای طولابی:
با شجاعتتون برای نوشتن این متن خیلی باعث دلگرمی جماعت ورزشکار شد. خیلی وقته انگار مسئولین استان صدای ورزشکارها رو نه اینکه نشنون، بلکه نمیخوان بشنون. مخصوصا استاندار محترم خواهش میکنم به داد مردم برسید، صدای مردم به وزارت هم رسیده، خواهش میکنیم شما هم بشنوید...
نقل قول کردن
#12 یاس 1394-02-18 14:24
سلام به همه دوستان
این اداره ورزش و جوانان هم خداییش شورش رو دراورده!!!!
آخه چرا کسی به این موضوع رسیدگی نمیکنه؟؟؟!!!؟؟
یعنی باید صدای اعتراضات همه ورزشکارا به گوش وزیر ورزش هم برسه؟ (که البته تا الان هم رسیده)
به خدا ورزش لرستان داره نابود میشه ....
:o
نقل قول کردن
#13 منتقد 1394-02-18 14:26
از دیگر انتقاداتی که به مسئولین استانی وارد است انتصاب اشخاصی از دستگاههای غیر در اداره کل مظلوم ورزش است که این امر هم موجب بی انگیزی بین کارکنان این اداره و هم عدم همکاری لازم با تیم مدیریتی است که این یک نوع بی اعتمادی و بی اهمیتی به پرسنل با سابقه و با تحصیلات مرتبط این اداره را در بر میگیرد
و این حق را برای کارکنان قائل دانست که نتوانند افراد بی تجربه را بعنوان مسئول خود هضم کنند
نقل قول کردن
#14 رحمتی 1394-02-18 14:28
آقای طولابی من دست شما رو میبوسم به خاطر اینکه زبان گویای مردم شدید. به خدا همه ورزشکارها گوشه گیر شدن. بابا آخه ما به کی باید دردمونو بگیم؟
نقل قول کردن
#15 محمد معین 1394-02-18 14:51
حیف از ورزش این استان، حیف از این همه استعداد، حیف از این مردم نجیب و صبور...
دستتون درد نکنه که درخواست مردم رو در رسانه تون بازتاب دادید ولی ای کاش میشد همه حرفمون رو به خود مسئولین برسونیم آخه انگار مسئولین، سایت های خبری رو نگاه نمیکنن چون از وضعیت ورزش این استان بیخبرن.
نقل قول کردن
#16 منصور 1394-02-18 14:57
به نظرم انتخابات روسای هیات ها انتصابی شده نه انتخابی، دلیل موافقت نکردن رییس فدراسیون کشتی هم با برگزاری انتخابات توسط مسئولین فعلی اداره کل ورزش استان هم همینه، آقا الان همه از اوضاع ورزش استان خبر دارن.
نقل قول کردن
#17 م- علی حسینی 1394-02-18 15:09
از یافته ی ممنونیم همچنین از آقای طولابی عزیز که هنوز هم به این استان وفادارانه خدمت می کنند.
دوستان عزیز الان مگه کسی هست که صدای ورزش مظلوم این استان را نشنیده باشه ؟ پس دلیل این بی تفاوتی استاندار محترم نسبت به این قشر کثیر واقعا چی می تونه باشه ؟ خواهش میکنم به درخواست مردم ترتیب اثر بدید.
نقل قول کردن
#18 ورزشکار 1394-02-18 15:29
متاسفانه منافع بعضی ها به خطر افتاده دست به دامن این سایت و آقایان خبرنگار شده اند. شما آقای زهراکار مگر بعضی جاها ارث پدری که نمیگذارید دیگران ورود پیدا کنند به خاطر این که موقعیت تان عوض نشه حاضری اخلاقیات را کنار بگذارید وبه دیگران هم التماس کنید که جدا نشید
نقل قول کردن
#19 کارن 1394-02-18 16:02
سلام خدمت همه ی همشهری و هم استانهای خودم، من فک میکردم این فقط مشکل هیات خودمون بوده ولی حالا میبینم که مشکل بسیاری از هیات هاست. به نظرتون باید چه کنیم با ورزش؟ من حدود 6 ساله حرفه ای دارم کار میکنم حالا متاسفانه رییس هیات ما رو هم عوض کردند و اوضاعمون خیلی نا به سامانه. راه حل چیه؟
نقل قول کردن
#20 مسعود 1394-02-18 16:13
اقای عزیز پور فقط ی قول پاداش ب خیبریا داد که اونم بعد از برد عملی نکرد
نقل قول کردن
#21 علی 1394-02-18 16:17
با سلام آقای طولابی کاملا با غرض مطلب نوشتید و پایگاه خبری یافته هم داره با موضوع شخصی برخورد میکنه و اصلا در این مقاله چیزی به اسم انتقاد نمیشه دید بجز اینکه با شخص مشکل دارن از سایتها و پایگاه های خبری دیگه الگوبرداری کنید که حتی اگر از کسی خوششون هم نیاد بلدن چطور در موردش بنویسن. مرد باشید و پیغام رو بزارید
نقل قول کردن
#22 گل اقا 1394-02-18 16:19
مردانه آقای رزمگر بنویسند که آقای عزیزپور در حقشان ظلم کرده اند ویا کسانی که در آن روز رای گیری بوده اند مردانه و از سر شجاعت بنویسند که آقای عزیزپور گفته اند به کسی غیر از رزمگر رای دهند تا ما حرفشان را باور کنیم. متاسفانه کسانی که رای نمی آورند دست به تخریب میزنند از آقای رزمگر که مرد ورزشکار و مرامی هستند میخواهیم لطف کنند در نامه ای به سایت یافته از حقشان دفاع کنند روسای هیات های رای نیاورده چهار سال گذشته وقت داشته اند که از ورزش لرستان حمایت و کمک کنند بدارند دیگران هم تجربه کنند شاید بهتر از قبل بود و مردم نیز راضی باشند
_______________________________
يافته: سلام. در يافته مطالبي هم به نفع اداره كل ورزش و جوانان لرستان منتشر شده است فقط تفاوت اين‌جاست كه شمار منتقدان بسيار زيادتر است و اكثراً هم دست به قلم مي‌شوند و براي ما مطلب مي‌فرستند. ما هم بنا بر رسالتي كه داريم آن‌ها كه مطابق قوانين مطبوعات نگاشته مي‌شوند را منتشر مي‌كنيم.
هر كس ديگر نيز در دفاع از اداره كل ورزش و جوانان لرستان مطلبي بفرستد آن را در يافته منتشر مي‌كنيم كما اين كه قبلا نيز اين كار را كرده‌ايم.
نقل قول کردن
#23 امید 1394-02-18 16:50
سلام
دوستان انتخابات هیات ژیمناستیک هم به این شکل برگزار شد و بالای 75 مربی رو گذاشتن کنار به خاطر چی؟ انتصاب بود نه انتخابات.
چرا همه از هندبال حرف میزنن؟ دوچرخه سواري چرا اون همه معترض داشت؟
نقل قول کردن
#24 امید 1394-02-18 16:52
خواهش میکنم کامنت من رو هم بگذارید.
نقل قول کردن
#25 داریوش سپه وند 1394-02-18 17:04
سلام رضا جان مطالب شما همیشه از سر دلسوزی واحساس مسولیت نسبت به شهر و دیارتان می باشد امیداست استاندار محبوب صدای این موج عظیم نارضایتی از وضعيت ورزش لرستان راشنیده باشد
نقل قول کردن
#26 حمیدرضا 1394-02-18 17:14
آقا دستتان درد نکنه که حقیقت دل ما رو نوشتید. به خدا داشتیم قهرمانی و حرفه ای کار میکردم که یهو به هم ریخت. فقط به نفع چند نفری شد که سود از بودن آقای عزیزپور میبردن. به باقی ورزش استان واقعا بي توجهي ميشه
نقل قول کردن
#27 گل آقا 1394-02-18 17:22
آقای گل آقای قلابی
لطفا به اسم خودت کامنت بزار حالا یا اسم مستعار یا واقعی. من مدتهاست به اسم گل آقا کامنت میزارم عزیزم. ضمنا اداره کل فقط هیات آقای رزمگر رو اونجوری نکرد همه انتخابات ها رو به همین طور برگزار کردن. از این جهته که همه از این اداره دوری میکنن.
نقل قول کردن
#28 روشنی 1394-02-18 17:36
خدا پدرتو بیامرزه که حقیقت رو میگید. من خیلی راهرو اشتباه رفتم و فک کردم کار مدیر و انتصابات ایشان خوبه. اما حالا مطمئنم رییس هیات های که انتصاب میکننداشتباه بوده
نقل قول کردن
#29 نگار.م 1394-02-18 17:56
سلام. ورزش بانوان هم وضعیت خوبی نداره...
نقل قول کردن
#30 دلسوخته 1394-02-18 18:13
مثل اینکه واقعاً مردم و ورزشکارای این شهر خیلی دلشون از اداره ورزش گرفته!
نقل قول کردن
#31 علی 1394-02-18 19:48
متاسفانه عده ای که جیره خوار بودن با وجود آقای دکتر عزیزپور منافعشون به خطر افتاده دست به قلم فروشی و وجدان فروشی کرده اند
نقل قول کردن
#32 کیوان 1394-02-18 21:02
با سلام این بر میگرده به چندین سال ورزش و اداره ما بانگرا هستند و به جای درخشش ورزش کاران ما در کشور و جهان بیشتر رویی میارن به مواد مخدر ما ورزش کاران خوبیی داریم همین تیم خیبر بون هیچ بودجه ایی به اینجا رسیده پس تو این چند سال مدیر کلهای ما چکار کردند چرا به داد جوان های غیرور ما نمیرسند
نقل قول کردن
#33 میلاد 1394-02-18 21:56
چرا کامنت افراد غیر منتقد مدیر ورزش را منتشر نمی کنید؟
شما توضیح دهید که چه تضمینی وجود دارد ک مدیر بعدی بتواند همه مشکلات ورزش استان رو برطرف کند؟
________________________________
يافته: سلام. كسي نظري نگذاشته كه ما منتشر كنيم. فقط يك مورد شخصي يك بار به اسم علي و يك بار به اسم شهروند با يك شماره ip نظر گذاشته كه چون هر دو يك نفر هستند، نظر شهروند را منتشر نكرديم. برعكس ادعاي شما، اكثر نظرات منتقدان ورزش استان در اين پست، به دلايلي تاييد و نمايش داده نشدند.
نقل قول کردن
#34 هادی 1394-02-18 22:03
داشتن مدرک و رشته تخصصی برای اداره یک پست شرط لازم هست ولی کافی نیست! اینکه اقای عزیزپور ادمهایی که رشته شان غیر مرتبط با ورزش هست را بیرون کرده بسیار کار خوبی کرده و من بهش به دید که انقلاب در ورزش استان نگاه میکنم.چه خبره که افرادی با رشته جورباجور و بون داشتن حداقل تخضض لازم بیان توو کار!
بعدشم، ما یه تیم فوتبال داشتیم بنام گهر دورود، اینقدر بودجه نداشتیم که پول هتل نداشتن و حتی کار بجایی رسید که تیم پیروزی بخاطر خدا بهشون کمک مالی کرد!
اقای طولابی معلومه متاهل نیست که بدونه وقتی بی پول باشی نمیتونی کاری کنی و حتی خانواده رو نمیشه اداره کرد
نقل قول کردن
#35 امید 1394-02-18 22:57
:lol: سلام نه وضع شهرداری خیلی خوبه !وخانه مطبوعات !ورزش هم همین طور البته ادارات دیگه هم چندان چنگی بدل نمی دن یک روز نامه نگار باید جهان بینی داشته باشه واقعیت گرا باشه مگه مدیران قبلی ورزش توانمند بودند عزیزپور ویرانه ای تحویل گرفته !کمکش کنید
نقل قول کردن
#36 بودجه 1394-02-19 00:02
با عرض سلام کسی میدونه این مبلغ 400 میلیونی که به استعداد یابی دادن بابت چیه و هزینه چی شد ؟ منتظر پاسخ شفاف هستیم ...
نقل قول کردن
#37 ساز مخالف 1394-02-19 00:26
سلام بر همه خوانندگان
باید توجه داتشه باشیم که حتما مدرک دانشگاهی مهم نیست و باید تجربه و جسارت مدیریت و البته رایزنی با مقامات تهران جهت گرفتن بودجه هم وجود داشته باشه.
نقل قول کردن
#38 منتقد 1394-02-19 00:45
به نقل از علی:
متاسفانه عده ای که جیره خوار بودن با وجود آقای دکتر عزیزپور منافعشون به خطر افتاده دست به قلم فروشی و وجدان فروشی کرده اند

حتما سند و مدركي هم براي اين ادعات داري . برعكس سركار- ما مداركي داريم كه نشون ميده فقط برخي كه از طايفه خاصي هستند در جايي پست ميگيرند يا رييس هيئت ميشن
نقل قول کردن
#39 قهرمان 1394-02-19 00:45
زمانی افتخار به ورزش این استان میکردم ولی متاسفانه الان دلم واسش میسوزه. به این میگن فاجعه
نقل قول کردن
#40 ورزشي 1394-02-19 00:49
اقايي كه به اسم علي نظر گذاشتي . اگر يك ريال از كسي مثل طولابي تخلف در جايي مثل تربيت بدني ديدي بگو تا همه ما فردا براي معذرت خواهي بيايم درب اداره ورزش . درود بر طولابي كه بر خلاف برخي .... در مقابل گرفتن پول سكوت نكرد و لب به تعريف و تمجيد نگشود و با ورزشكارها موند. درود بر رسانه های ازاده
نقل قول کردن
#41 علي اكبر استاد اسدي 1394-02-19 08:38
پس تكليف سالن مسابقات / سالنهاي كشتي رزمي / وزنه برداري چي شد؟
نقل قول کردن
#42 شهرداری 1394-02-19 09:37
لطفا فقط لیست بدهی دوره های گذشته اداره کل به شهرداری ها رو تو سایت قرار بدین و منصفانه بررسی کنید بنظرم اگر آقای دکتر عزیزپور هم توان و هم ایده آباد کردن ورزش لرستان رو دارن
نقل قول کردن
#43 علي 1394-02-19 11:52
در جواب اقاي اميد!!!
مگه كسي دعوتنامه فرستاده؟ مگه خودشون از وضعيت دردناك ورزش بي خبر بودند؟ پس مدير براي چه كاريه؟ ويرانه تحويل گرفتند كه اباد كنند
نقل قول کردن
#44 گل آقا 1394-02-19 11:59
با سلام خدمت دوستان. آقا مقایسه کنیید ببینید، ورزش این استان دوران بدتر از این نداشته به خدا، حداقل توی 20 سال گذشته ،
حتی اگه یک نفر با 10 تا اسم هم کامنت بزاره و حرفهای رنگارنگ هم بزنه که کتمان کنه این اوضاع نابه سامان ورزش رو، باز هم کتمان نمیشه،
بابا همه میدونن صبر ورزشکارهای استان داره تمام میشه.
اما اینکه میپرسن چرا توی این سایت فقط مردم کامنت میزارن؟ درحالی که حتی خیلی از مردم به باقی سایتهای خبری حتی توی ماه هم ممکنه سر نزنن یافته رو مدااااام چک میکنن،آخه همه میدونن این سایت بیشترین مخاطب رو در سراسر استان داره.و سریعتر و نترس تر از همه ی خبرگزاری هاست.
خواهش میکنم این کامنت رو کامل بزارید و اون قسمتی که از یافته خوب گفتم رو طبق معمول حذف نکنید چون حقیقته و سوال پیش اومده واسه بعضی ها.
نقل قول کردن
#45 محمود رضا-ش 1394-02-19 12:09
سلام همشهریان عزیز
آقا من ورزشی نیستم ولی خدا شاهده صدای ورزشکارها تا مجلس هم رفته، الان همه کشور در جریان ورزش این استان هستن ...
نقل قول کردن
#46 برزو 1394-02-19 12:11
با توجه به تمرکز کم سابقه منتقدان و مردم عادی بر عملکرد سازمان ورزش و جوانان به عنوان یک لرستانی به حجم انبوه انتقادات از آقای عزیزپور مشکوکم و اوضاع را عادی و معمولی نمی‌دانم

گرچه در صداقت و کارشناسی برخی دوستان و منتقدان شکی نیست و همیشه انتقاداتی وارد است اما با توجه به اینکه مدیریت سازمان "کمتر از یک سال" است که سکان مدیریت و اداره ورزش را در دست گرفته به نظر می رسد که نیازمند فرصت و زمان بیشتری است تا کارها و برنامه‌ها را ارائه دهد و به ثمر برساند.
براستی چرا این همه حجم انتقادات بر سازمان ورزش و جوانان زیاد است؟؟ مغرضانه است؟ یا تغییر اساسی در ساختار ورزش استان مد نظر است؟ و طبیعی است که افراد ذی‌نفع سنتی که تاکنون سود و بهره‌ای داشته‌اند و چندان گلی به سر ورزش استان نزده‌اند این حجم از انتقاد را بوجود می‌آورند. و یا ارزیابی ها بر اساس ارزیابی کارشناسانه و پیش بینی کارشناسانه از چشم انداز آتی است؟؟
دلسوزان ورزش،مسئولین و افراد تاثیرگذار با توجه به پرسش‌های فوق بهترین تصمیم را برای ورزش استان اتخاذ نمایند.
نقل قول کردن
#47 معظمی گودرزی 1394-02-19 12:16
چرا یهو اینجوری شد همه چی؟
نقل قول کردن
#48 انجمن 1394-02-19 15:33
داداش برزو حجم نارضایتی خیلی بیشتر از اینهاست. این فقط کسانی که دسترسی به اینترنت دارن و بلدن کامنت بزارن. اگه سر به استانداری و ادارات دیگه بزنی میبینی چه خبره. داداش اكثر ورزشكارا از وضعيت ورزش استان ناراضی هستن. حالا هر توجیهی میخوید واسش کنید که قایم کنید. ولی مردم ناراضی هستن.
نقل قول کردن
#49 علیرضا 1394-02-19 17:16
با سلام و عرض ادب.
در اینکه باید رسانه‎ها کمک دست مدیران برای پیشرفت باشند شکی نیست ولی برای من سوال است چرا در زمان مدیریت قبلی این دوستان اعتراضی نکردند مگر نه این است که سرانه ورزشی ما هیچ تغییری نکرد و الان هم که آقای عزیزپور آمده بایستی برنامه ریزی برای رفع مشکلات و موانع کند که در این بین برخیها متضرر می شوند طبیعیست تحول و انجام کار نیازمند تغییرات است. شاید برخی از این دوستان که در مدیریت قبلی پولهای خوبی در بحث رپرتاژ دریافت کردند ورزش را فراموش کرده بودند و الان که خبری از پول نیست زبان به انتقاد گشاده اند. ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما می داری
نقل قول کردن
#50 منتقد 1394-02-19 18:37
عليرضا تو يا رپرتاژ آگهي گرفتي كه اينطور بنويسي يا اين كه خودت جزو دسته موافق اقايان در اداره ورزش و جوانان هستي . به هر حال تو كه تا اين حد خدمت مسئولين كنوني ارادت داري برو فاكتور اگهي هاي اين چند سال را از حسابداري بيرون بكش و جهت اطلاع مردم اعلام كن كدوم خبرنگار چقدر گرفته تا معلوم بشه چند نفر از اينا كه ادعا ميكني اينكاره هستند . اين كلكها براي تخريب خبرنگارها ديگه قديمي شده برادر من . گيريم خبرنگار انتقاد نكرد شما اين همه ورزشكار و مربي معترض رو نميبيني ؟
خبرنگارها در زمان مدير قبلي هم انتقاد ميكردند اما از اونجا كه تو اون موقع به اداره كل راهي نداشتي و موضوعات اداره كل برات جالب نبود و حالا شدي اهل ورزش لرستان اون موقع انتقادهاي ورزشي را نميخواندي و برات جالب نبودن
نقل قول کردن
#51 سعید- 1394-02-21 18:51
البته از یک سایت جناحی بیشتر از این انتظار نمیره که نظر طرفدارهای خودشو هر چند با یک درصد بیشتر بزاره ولی خوب مهم نیست مهم اینکه اکثر مردم با شما نیستند حتی 1 درصد بیشتر اینو برا خوندن خودت گذاشتم چون نظر دیروز نذاشتی
ً.........................
یافته: اتفاقا جناح ما مردم است و این مردم هستند که دارند انتقاد می‌کنند. اگر یک درصد احتمال بدهیم پشت مطلبی، منفعتی سیاسی و خاص نهفته است آن را منتشر نمی‌کنیم
دیروز به دیگران توهین کردید که منتشر نشد، اما امروز ما را متهم کردید به همین دلیل منتتشر می‌شود تا همان مردم بین ما و شما قضاوت کنند
یافته بی‌طرف بوده، هست و خواهد ماند.
دیگران را نقد می‌کنیم، خودمان هم نقد می‌شویم و نقد می‌پذیریم البته در چارچوب قوانین مطبوعات!
نقل قول کردن
#52 عدالت لر 1394-02-22 03:23
باسلام
ضمن احترام به آقای طولابی
لازمه چند مطلب رو خدمت همه دوستانیکه بصورت پیوسته کامنت گذاشته و سازمخالف میزنن عرض کنم:
اول اینکه جنگ سر لحاف ملاست و اکثرمخالفین ،شخص دکترعزیزپور روبنا بدلایلی هدف گرفته اند
دوم, اکثر دوستانی که کامنت میذارن علاوه بر هدف قراردادن شخص مدیر از کسانی هستن که دستشان از پستهای ورزشی کوتاه شده یا بدنبال انتصاب شخصی دیگر بعنوان مدیرکل هستن
سوم تاکنون چندنفر از دوستان پیشنهاد یا راهکاری جهت بهتر شدن اوضاع ورزش استان دادن؟
تاکنون جناب دکترعزیزپور به چندنفر از اقوام یا دوستان بجز آقای علیجانی که آنهم براساس شناخت و اعتماد صورت گرفته در اداره پست دادن؟(ضمن اینکه آقای حسنوند درزمان مدیریت آقای محمدی اصل بعنوان معاونت فرهنگی منصوب گردیده)
ازرای دهندگان درمجمع هیات هندبال چندنفر الشتری بودن؟
تاکنون چند هیات به دوستان یا همشهریان مدیرکل واگذار گردیده؟
و,,,,,,,
امیدوارم کسانیکه به درج جواب اقدام میکنندبصورت شفاف به همه سوالها پاسخ بدهند.
زنده باد مخالف و موافق وخواهان پیشرفت ورزش
نقل قول کردن
#53 عدالت لر 1394-02-24 10:46
متاسفانه داریم به نژادپرستی آنهم در ورزش رو میاریم
البته ازدوستان همیشه مخالف خواهشمندم با همه ظرفیت به این مطلب هم رای مخالف داده یا مطلب بنویسند
ولی آیا میشه بخاطرالشتری بودن مدیری که سالهاست ساکن خرم آباد بوده و۲۰سال ازعمرشو درخدمت ورزش استان یا دانشگاههای خرم آباد بوده همواره بصورت غیرمنصفانه موردتهاجم قراربدیم؟
چرا دوستان درقبال سوالهای بالا سکوت کردن؟لطفاجواب دهید :
بجزمعاونت ورزشی چندنفر پست گرفتن؟
چند هیات به دوستان یاهمشهریان مدیرکل واگذار گردیده؟
چندنفر از اعضای مجمع هندبال از شهرستانی خاص بودن؟
معلوم نشد که مشکل دوستان, الشتری بودن مدیرکل هست که در کامنتهاشون به وفور دیده میشه یا برنامه های ایشان؟
پس اگر مشکل برنامه هاست، همه با حسن ظن برنامه و راهکار بدید واگر مشکل شخص مدیرکل و شهرستانی بودن اوست که درجاده نژادپرستی قدم برمیداریم
امیدوارم پاسخ منطقی بدید نه فقط مخالفت کنید, متاسفانه این سایت پایگاه مخالفان شده آنهم درحد کمتر از ۱۰ نفر که مانند بنده فقط هرروزه به نظرات خودمون رای میدیم ,
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا