هر ساله و بعد از تحویل سال نو، مقام معظم رهبری با فرمایشات گهربار خود، مسير سال جدید را براي مردم و مسوؤلین نظام  ترسیم می‌نمایند.
 حضرت آقا بنا بر ضرورت و با ژرف‌اندیشی و اهمیت موضوع، شعار سال را انتخاب و مردم شریف کشورمان را جهت تحقق آن شعار تشویق می‌فرمایند.
مردم ولایتمدار استان لرستان همگام و حتی پیشگام‌تر از ديگر هم‌وطنان جهت اظهار ارادت به محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب، نهایت سعی و تلاش خود را جهت عمل به منویات معظم له به کار بسته  و در همین راستا نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان ضمن گوشزد کردن خواسته رهبری نظام، خواستار پی‌گیری و تحقق این شعار گردیده‌اند.
قبل از سال جدید، تعدادی از منتقدین به حق یا ناحق دستگاه ورزش لرستان را در نشریات و سایت‌ها به چالش كشانده و به جدل با برخی حامیان ورزش استان پرداخته و دربعضی موارد حتی کار به تهمت و توهین کشیده شده است كه زیبنده‌ي مردم متدین، ولایتمدار و با‌فرهنگ لرستان نیست.
 در سالی که از سوی ولی امر مسلمین به عنوان سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری گردیده، عده‌اي در ساز مخالف دمیده و موافق و مخالف بر هم بتازند و باعث کندی حرکت بخشی از دستگاه‌های اجرایی از جمله دستگاه ورزش استان گشته و بخش اعظمی از وقت مدیران این دستگاه را که می‌بایست صرف اجرای تحقق برنامه‌ها و شعارها گردد، بیهوده تلف نمایند.
بیاییم همگی دست در دست هم و با همدلی و همزبانی و  برادری، اختلافات درگیری‌ها و دلگیری‌ها را کنار گذاشته و جهت پیشبرد اهداف ورزش استان و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و حامی ورزش و دستگاه ورزش استان بوده تا در پایان سال شاهد موفقیت ورزش استان باشیم.
از وزیر ورزش، استاندار و دیگر دست‌اندرکاران نظام مقدس‌مان انتظار داریم ضمن حمایت از مدیران بومی، این سرمایه‌های واقعی استان، بستر را فراهم نموده و نسبت به حل مشکلات، به خصوص مشکلات مالی دستگاه‌هایی مانند دستگاه ورزش استان که با خیل عظیم جوانان، ورزشکاران و قهرمانان و به خصوص پیشکسوتان ارتباط مستقیم دارند اقدام نموده و مدیران را همراهی نمایند.
نکته‌ای را یادآور می‌شوم باشد که با گذشت و مردانگی که با ذات ما لرها عجین شده، منافع جمعی را بر منافع شخصی ترجیح داده و سرمایه‌سوزی نکنیم، چرا که زمانی همین برخوردها با سید مصطفی کریمی شد اما وي بعد از آن مدیریت تربیت بدنی استان حتی تا ریاست فدراسیون دو و ميداني پیش رفت، با رضا محمدی‌اصل مدير كل اسبق این گونه برخورد نمودیم و او هم تا مدیر کلی استانی مانند گیلان و هرمزگان که از استان‌های برخوردار کشور هستند ارتقاء یافت و دست آخر فرهاد نیکوخصال که او هم آماج انواع حملات بود به ریاست بزرگ‌ترین مجموعه ورزش آسیا(آزادی تهران‌) و دهمين مجموعه ورزشي بزرگ جهان رسید تا ما بیش‌تر حسرت سرمایه‌سوزی داشته و قدر سرمایه‌هایی مانند علي‌ياور عزیزپورفرد را بدانیم.
موضوعی که بیش‌ترین تاثیر منفی را بر کار این مدیران گذاشت بی‌پولی و نبود اعتبارات بود که امیدواریم با تدبیر دولت تدبیر و امید مرتفع محمد ميرزاييگردد و مردم فهیم استان از لذت همدلی و همزبانی با دولت،  کام‌شان شیرین گشته و در سایه عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری به حرکت قطار توسعه سرعت بخشند.
 ارسال کننده:
محمد  ميرزايي
مربي تيم ملي فوتبال ناشنوايان