یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

هر ساله و بعد از تحویل سال نو، مقام معظم رهبری با فرمایشات گهربار خود، مسير سال جدید را براي مردم و مسوؤلین نظام  ترسیم می‌نمایند.
 حضرت آقا بنا بر ضرورت و با ژرف‌اندیشی و اهمیت موضوع، شعار سال را انتخاب و مردم شریف کشورمان را جهت تحقق آن شعار تشویق می‌فرمایند.
مردم ولایتمدار استان لرستان همگام و حتی پیشگام‌تر از ديگر هم‌وطنان جهت اظهار ارادت به محضر مبارک رهبر فرزانه انقلاب، نهایت سعی و تلاش خود را جهت عمل به منویات معظم له به کار بسته  و در همین راستا نماینده ولی فقیه و استاندار لرستان ضمن گوشزد کردن خواسته رهبری نظام، خواستار پی‌گیری و تحقق این شعار گردیده‌اند.
قبل از سال جدید، تعدادی از منتقدین به حق یا ناحق دستگاه ورزش لرستان را در نشریات و سایت‌ها به چالش كشانده و به جدل با برخی حامیان ورزش استان پرداخته و دربعضی موارد حتی کار به تهمت و توهین کشیده شده است كه زیبنده‌ي مردم متدین، ولایتمدار و با‌فرهنگ لرستان نیست.
 در سالی که از سوی ولی امر مسلمین به عنوان سال "دولت و ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری گردیده، عده‌اي در ساز مخالف دمیده و موافق و مخالف بر هم بتازند و باعث کندی حرکت بخشی از دستگاه‌های اجرایی از جمله دستگاه ورزش استان گشته و بخش اعظمی از وقت مدیران این دستگاه را که می‌بایست صرف اجرای تحقق برنامه‌ها و شعارها گردد، بیهوده تلف نمایند.
بیاییم همگی دست در دست هم و با همدلی و همزبانی و  برادری، اختلافات درگیری‌ها و دلگیری‌ها را کنار گذاشته و جهت پیشبرد اهداف ورزش استان و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداشته و حامی ورزش و دستگاه ورزش استان بوده تا در پایان سال شاهد موفقیت ورزش استان باشیم.
از وزیر ورزش، استاندار و دیگر دست‌اندرکاران نظام مقدس‌مان انتظار داریم ضمن حمایت از مدیران بومی، این سرمایه‌های واقعی استان، بستر را فراهم نموده و نسبت به حل مشکلات، به خصوص مشکلات مالی دستگاه‌هایی مانند دستگاه ورزش استان که با خیل عظیم جوانان، ورزشکاران و قهرمانان و به خصوص پیشکسوتان ارتباط مستقیم دارند اقدام نموده و مدیران را همراهی نمایند.
نکته‌ای را یادآور می‌شوم باشد که با گذشت و مردانگی که با ذات ما لرها عجین شده، منافع جمعی را بر منافع شخصی ترجیح داده و سرمایه‌سوزی نکنیم، چرا که زمانی همین برخوردها با سید مصطفی کریمی شد اما وي بعد از آن مدیریت تربیت بدنی استان حتی تا ریاست فدراسیون دو و ميداني پیش رفت، با رضا محمدی‌اصل مدير كل اسبق این گونه برخورد نمودیم و او هم تا مدیر کلی استانی مانند گیلان و هرمزگان که از استان‌های برخوردار کشور هستند ارتقاء یافت و دست آخر فرهاد نیکوخصال که او هم آماج انواع حملات بود به ریاست بزرگ‌ترین مجموعه ورزش آسیا(آزادی تهران‌) و دهمين مجموعه ورزشي بزرگ جهان رسید تا ما بیش‌تر حسرت سرمایه‌سوزی داشته و قدر سرمایه‌هایی مانند علي‌ياور عزیزپورفرد را بدانیم.
موضوعی که بیش‌ترین تاثیر منفی را بر کار این مدیران گذاشت بی‌پولی و نبود اعتبارات بود که امیدواریم با تدبیر دولت تدبیر و امید مرتفع محمد ميرزاييگردد و مردم فهیم استان از لذت همدلی و همزبانی با دولت،  کام‌شان شیرین گشته و در سایه عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری به حرکت قطار توسعه سرعت بخشند.
 ارسال کننده:
محمد  ميرزايي
مربي تيم ملي فوتبال ناشنوايان
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 خرم ابادي 1394-02-14 07:18
اقاي ميرزايي لطفا تجارب و كارهاي ارزنده مديران قبلي را با مديريت فعلي قياس نكنيد! مديريت فعلي تاكنون چه گلي به سر ورزش استان زده ؟ ذكر يك مثال كافي ميباشد
نقل قول کردن
#2 منتقد 1394-02-14 07:47
پايگاه قهرماني سا بق رو به اكادمي پرتابها تبديل كردن! اين در حالي است كه پرتابگران عزيز سالن بدنسازي دوميداني رو در اختيار دارن{ تمام صحبتها و عملكردشون بر اساس سليقه شخصيه يكي دو نفر از نزديكان و مشاورشونه
نقل قول کردن
#3 زهــــــراکـــــار 1394-02-14 08:46
باحـــلــوا حــلـــوا دهن شیرین نمی شود ، بیـایــد احسـاسـی ومنــافعی دست به قـــلم نبریم، وقتی ورزش داره دور خودش چرخ میخوره وهنوز هیچ کاری برا ورزش استان نشده چرا چشمهای خــود رو ببندیم وشاهد درجـــا زدن ورزش استان باشیم، این خیانت است
به ورزش لرســـــتان، خوب من از جناب عــــــزیــــــ ـزپـــــورســــ ــوال دارم! ؟¿ شـــما تـــاامــــروز چـــه کـــار کـــلـیدی بــــرا ورزش اســـتــان انجـــام دادی؟ و تـــــاجــــای کـــــه مـــــن یــــادمـــه کـســــی از اهـــالیه ورزشبـــه جنـــاب فـــــرهـــاد نیکـــوخصـــال نــقـــدی نداشـــته بــــرکــنــاری وی از جنــاب نـــمایــندگــا ن بــــود.
ودر پــایـــان بــــــه مهنــدس بـــــازونـــــ د عــــــرض میـــکنم :
( ورزش اســــتان نـــیـــاز بـــــه فـــــردی اجــــــــرایــ ــی دارد)
؟
نقل قول کردن
#4 حسنوند 1394-02-14 08:57
سلام
آقای میرزایی ما هم با نظر شما موافقیم که از مدیران بومی استفاده شود ولی انصافا ، مرد و مردانه مدیر کل ورزش و جوانان و معاونین منتصب به ایشان که از اقوامش هستند چه برتری نسبت به پرسنل اداره کل دارن جزء اینکه ده درصد کارکنان دانش ، تجربه و سابقه ندارند
نقل قول کردن
#5 یک دوست 1394-02-14 09:29
به حق حرفهای نشنیده ،،، جناب میرزایی خود جنابعالی تو مسائل هیات ناشنوایان همیشه منتقد عملکرد فرهاد نیکوخصال بودی الان شدی مدافع آنها ؟؟ والا خیلی جالبه !!!!!!!!!!!
حوزه جوانان رها شده و هیچ برنامه ای در این حوزه نیست... 77000 متر مجموعه سوارکاری داریم دودستی تقدیم می کنیم.....هنوز بعداز کلی وعده وعید توان برگزاری مراسم تجلیل برای قهرمانان را نداریم....اکثر پروژه های ورزشی استان متوقف شدند..... تکلیف هیات کشتی مشخص نشده است.......هیچگو نه تعاملی بین روسای شهرستانها با اداره کل ورزش وجود ندارد......اصلا جنابعالی می دانی که برخی مسئولین شهرستانها در جلسات هم شرکت نمی کنند؟؟ آقایان مسئول که شما به صرف ارتباط قومی از انها دفاع می کنید هنوز نتوانسته حکم معاونت ورزشی را از وزارت بگیرند!!بله شما درست می فرمایید فرصتهای ورزش استان بخاطر اشتباه مدیریتی رو به نابود شدن می رود . بعنوان یک ورزشی به شما توصیه می کنیم منافع یک استان را فدای منافع شخصی نکنیم .
نقل قول کردن
#6 پیشکسوت 1394-02-14 12:29
منظور نویسنده محترم ، انتقادات یکی از ورزشی نویسان استان است تا جایی که از ایشان خبرداریم همیشه دغدغه اش ورزش استان بوده و وابستگی در کارش دیده نشده .بهتراست انتقادپذیرباشیم و تمام وقت بفکر کمک به پیشرفت جوانان و ورزشکاران باشیم و هرکدام از ما به اندازه توان خودمان به ورزش کمک کنیم.
نقل قول کردن
#7 گل آقا 1394-02-14 12:29
آقا سلااااام؛
خدایی من هیچ نمیگم ولی چطور دلت اومد شد این حرفها رو زدی؟ آه دهن من بسته :-x ولی چطور دستت به قلم رفت همچنین چیزهایی نوشتی آقای میرزایی؟ تازه هرچی هم من خواستم بنویسم مردم برات نوشتن!
نقل قول کردن
#8 میرزایی 1394-02-14 21:29
و البته شاید لازم باشه ما هم مانند بعضی دوستان!!!! ؟؟؟؟با چنداسم جور واجور کامنت بذاریم
ضمنا از عزیزی که بانام (یک دوست )کامنت گذاشته میخوام که یک مورد از انتقادات بنده از شخص جناب آقای نیکوخصال رو در هر سایتی که سراغ دارید به همه آدرس بدید تا به حسن نیت شما و دوستان همیشه مخالفتان شک نکنیم.
نقل قول کردن
#9 گل آقا 1394-02-17 11:44
آقای [...] حتی اگه با هزار آی پی هم کامنتهای مردم رو آنلایک کنی و هزار بار هم کامنت های خودتو لایک کنی نظر مردم رو نمیتونی حذف و عوض کنی. برعکس این کارها فقط ایجاد تنفر میکنه عزیزم.
:lol:
نقل قول کردن
#10 عدالت لر 1394-02-22 04:09
و جناب گل آقا
مشخصه که خودت این کاره ای, یکبار دیگه گفتم والان هم میگم :امیدوارم روزی درخدمت مدیرمحترم سایت (آی پی) همه دوستان کامنت نویس رو چک ومطابقت بدیم چون درمورد کامنتهای بعضی دوستان با یک آی پی مشترک شک ندارم, هرچند از سایت یافته بخاطر عدم انعکاس یا انعکاس سانسورشده نظربنده درخصوص مطلب پیگیری اسامی مختلف بایک آی پی دلگیرم,
ضمنا بنده درخصوص تغییرنام قبلا اطلاع رسانی کرده بودم
.....................
یافته: سلام. مطئن باشید ما اجازه تخریب دیگران به کسانی که با هویت مجازی چند بار از یک سیستم نظر بگذارند را نمی‌دهیم.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا