یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مفهوم این که «‌همه چیز را همگان دانند» بدین معناست که با توجه به گستردگی علم و دانایی، نمی‌توان تصور کرد که توان محدود بشری بتواند بر تمام مسایل فایق آید و همه چیز را تحت سیطره و اختیار خود قرار دهد.
به همین دلیل است که هر شخصی در حوزه خود بنابه زحماتی که انجام داده است، تجربه گران‌بهایی به اسم علم و تخصص را در آن حوزه به دست آورده است که در مواقع ضروری به کمک آید.
 به طور معمول در تمام جوامع توسعه یافته، نقش مشاوران در کنار مدیران ارشد و رهبران، نقش بی‌بدیلی است که بیش‌ترین خدمات را یک محمود داودي‌نژادمشاور در حوزه‌های مختلف به مدیر می‌دهد و مدیر پس از پالایش به صورت دستورالعمل درآورده و در کانال اجرا می‌گذارد.
امروزه استان لرستان به علت ضعف‌هایی که در گذشته و به صورت تاریخی وجود داشته است به نسبت برخی استان‌های دیگر از توسعه کم‌تری بهره برده  است و نقش مشاوره‌های درست و تخصصی در کنار مدیریان اجرایی به صورت واقعی و کاربردی همیشه خالی بوده است.
با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و تیم مدیریتی جدید در استان خوشبختانه نگاه‌های بسته و رابطه‌ای در بحث‌های انتصابی تا حدود زیادی به نسبت گذشته پوشش داده شده است و نگاه مثبتی به موضوع مشاوره علمی و کارا به وجود آمده است که این موضوع قطعاً می‌تواند افق‌های روشنی را برای آینده استان ترسیم کند.
 یکی از حوزه‌هایی که در استان لرستان و در طول دولت‌های متعدد مهجور مانده و توجه کم‌تری به آن شده است، حوزه ورزش است. با نگاهی گذرا به یکی از بحث‌های مربوطه از جمله بودجه دستگاه‌های اجرایی استان و مقایسه آن با بودجه ورزش در سالیان گذشته می‌توان به راحتی فهمید که این حوزه همواره از نگاه‌های دلسوزانه کم‌تری برخوردار بوده است.
این روزها به لطف حضور استاندار پرتلاش و متعهد با نگاه عمرانی به ورزش و همچنین وجود مدیریت علمی و متخصص علی‌یاور عزیزپورفرد بر حوزه ورزش، باز هم می‌توان با رعایت برخی معیارها امیدهای زیادی برای تحرک مثبت در این حوزه شاهد بود. ایجاد یک مشاور ورزشی در کنار استاندار محترم و  برقراری پل ارتباطی با دستگاه ورزش استان می‌تواند بسیاری از مسایل  بر زمین مانده به راحتی منتقل شده ودر اختیار مدیریت ارشد استان برای چاره‌سازی قرار گیرد.
طی چند روز گذشته و با کناره‌گیری آرش میراسماعیلی مشاور ورزشی استاندار این جایگاه بیش از اندازه نیازمند حضور یک چهره ورزشی و ورزش دوست است که البته قبل از هر مسأله‌ای تخصص و در‌گیر بودن با مسایل و مشکلات استان لازمه وجودی مشاور جدید ورزشی استاندار است.
 یکی از چهره‌های توانمندی که هم در عرصه ورزش و هم در حوزه مطبوعات سابقه سال‌ها تلاش و خدمت صادقانه را در کارنامه خود دارد "محمود دادودی‌نژاد" است که بیش از 25 سال است که به صورت مداوم و مستمر به عنوان ورزشکار، مدیر ورزشی، نویسنده و روزنامه‌نگار حوزه ورزشی استان و روزنامه‌نگار مطرح استانی در لرستان فعالیت می‌کند و به گواه همگان سلامت و صلابت مهم‌ترین ویژگی وی می‌باشد.
داوودی‌نژاد از چهره‌هایی است که می‌تواند مشاوری بسیار امین و توانمند هم برای استاندار و هم برای ورزش استان باشد. ارتباط صمیمانه محمود داوودی‌نژاد با مدیران ارشد ورزش استان و اکثر باشگاه‌های ورزشی در لرستان در کنار اطلاعات وسیع وی از مسایل ورزش که اندوخته بیش از 20 سال سابقه قلم زدن در عرصه روزنامه‌نگاری است، می‌تواند گزینه‌ي بسیار مطلوبی برای مشاور ورزشی استاندار باشد.
از دیگر سوابق محمود داودی‌نژاد که می‌تواند در ارائه مشاوره‌های ورزشی کارآمد به استاندار محترم مفید باشد سرپرستی روزنامه طلوع ورزش لرستان، مدیرمسوولی اولین ماه‌نامه تخصصی ورزش لرستان، ریاست انجمن ورزشی‌نویسان استان لرستان، عضو هیأت مدیره خانه مطبوعات استان، رئیس هیأت اسکواش لرستان، عضو هیأت رئیسه هیأت فوتبال لرستان و مسوول روابط عمومی هیأت فوتبال لرستان است که این موارد تنها بخشی از فعالیت‌های ورزشی و روزنامه‌نگاری اوست.
 مطمئناَ وي می‌تواند در ارائه مشاوره‌های تخصصی و کاربردی کمک شایانی به استاندار کرده و برای ورزش استان مفید باشد.
امید است استاندار محترم با نگاهی مطلوب به این موضوع، سعی در انتصاب مشاوری امین متخصص و از بطن ورزش لرستان داشته باشد.
ايميل ارسالي:
مهدی رضاپور/ خرم‌آباد
 

 

دیدگاه‌ها  

#1 alirea 1394-02-01 08:53
جناب اقاي رضا پور؟! لرستان بزرگان زيادي در ورزش داره كه بدلايلي الان از ورزش دوري گرفته اند كه ميتوانند كمك شاياني به پيشبرد ورزش اين ديار باشند
نقل قول کردن
#2 اصغر 1394-02-01 08:57
واقعا جای تعجب و تامل داره که شخصی متنی را برای کسی تنظیم می کند که هم همکار هستند و هم در یک دفتر کار می کنند بعضی وقتها می خواهیم از خود دفاع کنیم ولی از سر دلسوزی ندانسته هم را تخریب می نماییم .
نقل قول کردن
#3 alirea 1394-02-01 09:28
مشك آن است كه خود ببويد نه آن كه عطار بگويد
نقل قول کردن
#4 همتی 1394-02-01 11:15
خدایش خودتان را کوچک نکنید با این خبرها* مگه لرستان بزرگتر ندارد
نقل قول کردن
#5 مهدي شاهينفر 1394-02-01 11:24
اميد است استاندار محترم از ظرفيت جوانان شايسته بهره گيرد و با گماردن مشاوراني جوان و دلسوز و كاردان به رشد و توسعه استان كمك كند
آقاي داودي نژاد هم يكي از جوانان شاسته و آگاه به مسائل روز ورزش استان است و يقينا ميتواند به ورزش استان كمك كند
نقل قول کردن
#6 جواد علی پور 1394-02-01 11:39
با سلام اقای داودی نژاد کارکشته ورزش,واهل رسانه است ومی تواند انتخاب خوبی برای استاندار باشد
نقل قول کردن
#7 شاه کرمی 1394-02-01 11:42
با سلام
ایکاش یافته در انتخاب مطالب حساسیت بیشتری به خرج می داد!!!
__________________________
يافته: سلام. جناب شاه‌كرمي از نظر ما هر كس مي‌نويسد، محترم است به شرطي كه حد و حدود قوانين مطبوعات را رعايت كند
اين نوشته‌ها يادگارهايي هستند كه بعدها از ما بر جاي مي‌مانند، لذا هر كس مسوول نوشته ي خويش است و يافته نيز فقط در صورتي از انتشار مطالب جلوگيري مي‌كند كه به كسي اهانت شده باشد.
نويسنده در اين متن به كسي اهانتي نكرده و نظر شخصي خويش را منعكس كرده است. از كجا معلوم من كه از انتشار مطلب ايشان جلوگيري مي‌كنم، باطل نباشم و ايشان حق؟ لذا كار ما انتشار مطالب و قضاوت كار مخاطبان است.
همچنان كه در بخش نظرات اين مطلب و ساير مطالب مي‌بينيد، موافق و مخالف همه جا وجود دارد. قشنگي دنيا نيز به همين است ...
نقل قول کردن
#8 شاه کرمی 1394-02-01 11:47
یه مطلب توی ذهنم مونده بود اینجا مناسب دیدم منعکس کنم
با احترام به نویسنده مطلب بالا و آقای داوودی نژاد.
در سفر ریاست جمهوری و در نشست مطبوعاتی ایشان آقای داوودی سئوالی مطرح کردند که من هر وقت رییس محترم جمهور رو می بینم یاد اون مطلب می افتم.
* سئوال آقای داوود نژاد در مورد پاداش فوتبالیستهای تیم ملی بود و اینکه آیا رئیس جمهور پاداش مناسبی می دهند یا خیر؟!!!
در وضعیتی که طرح سئوال مستقیم از رئیس محترم جمهور برای خیلی از خبرنگاران شاید در حد رویا بماند اقای داوود نژاد که این فرصت را داشتند تنها دغدغه ای که در استان لرستان بابت ورزش دیده بودند پاداش فوتبالیستهای میلیاردی تیم ملی بود؟!!!
چنین شخصی بعید میدانم مشاور کاردانی برای پست پیشنهادی نویسنده ی مطلب فوق باشد.
نقل قول کردن
#9 علی 1394-02-01 13:40
باسلام
به نظر بنده ورزش استان نیازمند نیروهای توانمند در عرصه ورزش برای ارتقای کیفیت آن می باشد لذا می بایستی از چهره های ورزشی و متخصص استفاده گردد. لذا شخصیتهای ورزشی مانند آقای داوودی میتوانند تجربه های ورزشی و تخصص خود را در این عرصه به بهترین شکل ارائه دهند.

باتشکر از تمامی مسئولین خدمتگذار
نقل قول کردن
#10 ورزشي 1394-02-01 13:47
اينطور كه از مصاحبه استاندار بر مي ايد خودش در لرستان از همه اگاه تر است . به نظرم براي مشاور نيكوخصال را انتخاب كند چون ميتواند كمك زيادي كند و قبلا هم مدير كل لرستان بوده
نقل قول کردن
#11 محمدرضا 1394-02-01 13:49
تشکر از سایت خوب یافته. با نگاهی گذرا به کارنامه شخصی جناب داوودی نژاد واقعا می توان فهمید که لیاقت حضور در این عرصه را دارد. بعنوان یک همکار رسانه ای اطمینان می دهم که وی دارای شخصیتی خوب اکتیو و دوست داشتنی هستند که بیش از تمام این موارد، ایشان چهره ای هستند که بیش از 22سال است که چه بعنوان ورزشکار و چه بعنوان فعال رسانه ای ورزشی و مدیر ورزشی در عرصه ورزش لرستان بوده اند و توانایی و اشراف خوبی بر ورزش استان هم دارند. چه بهتر که ورزش لرستان از تفکر و تجربه افرادی مانند ایشان که جوان هم هستند استفاده کند. یا علی مدد
نقل قول کردن
#12 همشهری 1394-02-01 14:00
با سلام ضمن احترام به نظر نویسنده به نظر اینجانب یکی از بزرگان ورزش که هم سابقه حضور در عرصه ملی و اسیایی دارد و کوله باری از تجربه است قهرمان ارزنده کشورمان عزت رزمگر است هم تحصیلات عالیه در این حوزه را دارد و یا اقای مهرداد کریم پور که فردی بدون حاشیه سیاسی می باشند.
نقل قول کردن
#13 شاه کرمی 1394-02-01 14:03
یک نظر دیگه هم داشتم چرا منعکس نفرمودین ؟!!
_______________________
يافته: سلام. اگر به اسم مستعار نبوده باشد، چيزي از شما نمانده كه منتشر نكرده باشيم. فهرست نظرات ما كه اين را مي‌گويد.
نقل قول کردن
#14 رضا 1394-02-01 14:45
با سلام ... لرستان پیشکسوتان و تحصیل کردگان زیادی در زمینه ورزش دارد. ولی حجب و حیا آنها اجازه نمی دهد که بیایند خودشان را رسانه ای کنند. پایگاه خبری یافته عنوان بزرگی است . مدیر محترم لطفن در انتخاب مطالب دقت بیشتری به خرج دهید.
___________________________
يافته: سلام. در اين مطلب به كسي توهين نشده است. شما كه معتقديد لرستان بزرگان زيادي در ورزش دارد (كه البته دارد) خوب مثل نويسنده‌ي اين مطلب قلم به دست بگيريد و بدون توهين به كسي، چند نفر از آ‌ن‌ها را به نوبت معرفي كنيد؛ ما هم منتشر مي‌كنيم
بدون شك اين كار شما، از نوشتن عليه ديگران بسيار ارزشمندتر خواهد بود
نقل قول کردن
#15 محمد صادق زاده 1394-02-01 15:09
برای یک مشاور ورزشی سه اولویت لازم است 1-حضور در عرصه به عنوان ورزشکار در ورزش 2- حضور رسانه ای در عرصه ورزش 3- حضور مدیریتی و روزمه مثبت در ورزش.
با توجه به این سه شاخصه به نظر می رسده فرد مورد نظر کاندیدای مطرح و شایسته ای برای ارائه مشاور ورزشی استاندار است و این شاخصه ها در اقای محمود داودی نژاد به عینه دیده می شود .
نقل قول کردن
#16 ابراهیم شریفی 1394-02-01 15:24
با سلام
با توجه به سوابق ورزشی آقای داوودی‎نژاد و مهمتر از همه رسانه‎ای بودن ایشان گزینه مناسبی می‎تواند باشد تا کمک شایانی به توسعه ورزش لرستان نماید.
نقل قول کردن
#17 رضا شرفی 1394-02-01 15:31
با سلام.
به نظر من بهترین گزینه برای مشاوری استاندار آقای داوودی است و سابقه درخشان وی قابل تقدیره
نقل قول کردن
#18 عمو مش غلام 1394-02-01 16:45
ایشان مدعی هستند اصلاح طلب نیست و به گرایشات اصلاحات بد وبيراه می گوید چطور می تواند مشاور استاندار ی باشد که داییه اصلاح طلبی دارد؟
نقل قول کردن
#19 حامد خداکرمی 1394-02-01 22:38
با سلام به یافته بهترین گزینه برای مشاور ورزشی استاندار اقای داودی نژاد است واقای داودی نژاد مثل بعضی از دوستان دورنگ نیست که در زمان انتخابات برای رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی از مطبوعات امضا جمع کند ولیدر جریان انحرافی و مشاور فرمانداv دولت قبل و حالا خود را اصلاح طلب بنامد.
در جواب اقای شاکرمی اقای شاکرمی شما احتمالا سوالات اقای داودی نژاداز ریس جمهور را ندیدید سه سوال اول وی از ریس حمهور nر ارتباط با پروژههای نیمه کاره ورزش لرستان و حمایت از ورزش استان و سوال اخر در ارتباط با بازی تیم ملی فوتبال در برابر ارژانتین بود
نقل قول کردن
#20 جمعی از اهالیه ورزش استان 1394-02-01 22:39
باسابقه خوبی که ایشان دارد می تواند ورزش استان را احیا کنند چون ورزش استان نیاز به دلسوزانی دارد که با مشکلات ورزش استان آشنایی داشته باشد و براحتی میتوانند راهکارهای خوبی برای عبور ازااین مشکلات بدهد، چون ایشان ازلحاظ کارشناسی وعلمی وعملی و حتی ارتباط مستقیم باتک تک رشته هاو قهرمانان و مربیان و استان وتیم ملی وحتی باوزارت ورزش داردپس ورزش استان را میتواند نجات دهد، ومشاور ودستیار خوب وتوانمندی برای استاندار محترم باشد، باسپاس فراوان جمعی از اهالیه ورزش استان.
نقل قول کردن
#21 الهی 1394-02-01 23:27
جای تاسف داره ...... خود را درگیر چه مسائلی می کنیم
نقل قول کردن
#22 جوان 1394-02-01 23:51
با سلام.به نظر من شاید جناب داوودی بتونه یه مشاور مطبوعاتی خوب باشه ولی مشاور ورزشی ...
اقاي رضاپور هم مثه اینکه فقط بلده در وصف دوستانش بنویسه
نقل قول کردن
#23 سهیل 1394-02-02 00:06
آقای آرش میراسماعیلی مشاور ورزشی استاندار بوده و تا حالا کسی نه خبر داشت و نه برای آنهایی که میدانستند مهم نبود که میراسماعیلی اصولگراست یا اصلاح طلب .
آرش میراسماعیلی حدود یکسال مشاور ورزشی استاندار بود و شاید چندبار هم به خرم آباد تشریف نیاوردند که اوضاع ورزش استان را رصد کنند . ایشان چه اطلاعی از ورزش امروزه استان داشت و چه کمکی به ورزش استان کرد . چرا کسی مدعی انتخاب ایشان نشد . به نظرم انتخاب میراسماعیلی هیچ سودی برای ورزش لرستات در برنداشت
هر شهروندی میتواند یک مشاور برای مدیران باشد و باید شرایط طوری باشد که همه مردم نظرات خود را با مدیران در میان بگذارند و مشاور ورزشی استاندار پست و مقامی نیست که بعضیها اینچنین با حسادت با این موضوع برخورد میکنند و در همین سایت یک نفر به نام شاه کرمی از صبح تا شب بشینه و کامنت مخالفت با یک پیشنهاد رو بزاره و معلومه نیت خیری نداره
نقل قول کردن
#24 محمدی 1394-02-02 13:20
اقای داوودی چند مقام قهرمانی جهانی واسیایی داره وایشان چه سابقه مدیریت ورزشی در کارنامش داره و سوما ایشان از طیف حامی دولت نبوده و این را میتوانید از مسوولان ستاد روحانی در لرستان سوال کنید. مشاور ورزشی استاندار حتما باید از قهرمانی جهان یا حداقل آسیا را در کارنامه خود داشته باشه ودر کنارش سابقه مدیریت ورزشی هم داشته باشد واگر سوابقش از میر اسماعیلی بیشتر نباشد کمتر نباشد.
نقل قول کردن
#25 عدالت لر 1394-03-09 01:56
آقای داودی نژاد شخصیتی ورزشی،رسانه ای و آگاه به مسائل ورزشی استانه،قلم زهراگین نمیزنه وتبعیض قائل نمیشه، سالها روابط عمومی هیات فوتبال و رییس هیات اسکواش استان بوده ومیتونه با توجه به محبوبیت رسانه ای کمک حال ورزش استان باشه.
میرزایی ناشنوایان
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا