یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

در همه جای کشور وقتی ریاست جمهور به شهري سفر می‌کند، يكي دو روز قبل در ورزشگاه بزرگ آن شهر، جایگاه موقتی برای سخنرانی جايگاه سخنراني رئيس‌جمهور، مهمان هميشگي ورزشگاه تختي خرم‌آباد!/ هشدار در مورد اتفاقات آتيوی ایجاد می‌کنند وي نيز در محل ایجاد شده سخنرانی خود را براي مردم انجام مي‌دهد و سپس ورزشگاه را ترک می‌کند.
مسوولین آن شهر بعد از ترک ریاست محترم جمهوری از ورزشگاه، نسبت به جمع‌آوری آن جایگاه اقدام می‌کنند.
اما در استان لرستان و شهر خرم‌آباد این‌گونه نیست و ظاهراً مسوولان ورزش استان از این جایگاه موقت به عنوان جایگاه VIP استفاده می‌کنند  و تا به حال هیچ اقدامی برای جمع نمودن این جایگاه موقت كه حدود 6-7 سالي هست آن‌جاست، نکردند!
 متاسفانه مشاهده می‌شود علی‌رغم غیرقابل استفاده بودن این سازه و احتمال بروز خطر براي خبرنگاران كه اكثر مواقع برای پوشش خبری مسابقات روي آن هدایت می‌شوند، این جایگاه یا سازه فلزی موقت که نمای زشتی به ورزشگاه تختی و به خصوص زمین چمن شماره يك داده است به مزاحمت و دردسر جدیدی برای این زمین و خبرنگاران تبدیل شده که متاسفانه از دید مسوولان ورزش استان تا به حال بدور مانده است.
 در زمان برگزاری مسابقات فوتبال شاهد سرگردانی خبرنگاران هستیم و از آنجایی که جایگاه خبرنگاران در این زمین احداث نشده و البته تا به حال نیز برنامه‌ای برای این موضوع اجرا نشده، لذا آن‌ها مجبورند در گوشه و کنار این سازه‌ي فلزی قرار گیرند و رسالت خود را انجام دهند که گاهاً به علت نداشتن دید مناسب، اکثر تصاویر و صحنه‌های مهم مسابقات از دید خبرنگار و عكاسان پنهان می‌ماند.
این سازه هم اکنون هیچ‌گونه کاربری و استفاده‌ای نداشته و جای سوال است که چرا مزاحم و دردسر براي خودمان ایجاد می‌کنیم در حالي كه رئيس‌جمهور ممكن است هر دو سال يك بار و آن هم براي يك روز در اين مكان حضور يابد.
با توجه به اعتراض اکثر ورزشی‌نویسان به جانمایی بد این سازه موقت، ضرورت جمع‌آوری هر چه سریع‌تر آن و احداث جایگاه خبرنگاران در زمين فوتبال شماره يك ورزشگاه تختي احساس می‌شود. چنان‌چه اتفاقي ناخوشايند براي خبرنگار يا ورزشكاري روي دهد، مسوولان بايد در اين زمينه پاسخگو باشد و اين مطلب را ما از مدت‌ها قبل به آن‌ها متذكر شده‌ايم.
در تصاویر، وضعیت نابه‌سامان و غیرقابل استفاده بودن این سازه مشاهده می‌گردد:
 
 
سید احمد موسوی
نماینده روزنامه خبر ورزشی در لرستان
 
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 محسن 1394-01-15 10:56
باید یک نامه به مدیر کل ورزش استان لرستان نوشته شود
نقل قول کردن
#2 فرزاد 1394-01-15 12:00
متاسفانه به بی نظمی و بی تفاوتی عادت کردیم مطمئن باشید. در هیچ ورزشگاهی در جای جای کشور این چنین صحنه هایی نخواهید دید. لازم است به آقای عزیزپور گفت که اگر جایگاه ویژه از دید شما این است حداقل اطرافش را با بلوک بالا بیاورید تا مبادا کسی از آن پایین بیفتد !!!!!!!!!
نقل قول کردن
#3 مبارکی 1394-01-15 12:02
وقتی توان تجهیز و مهیا کردن جایگاه ویژه را نداریم نباید انتظار توسعه ورزش استان را داشته باشیم سه سال است این سازه آهنی زشت نمای زمین چمن را بهم ریخته و آقایان بخودشان اجازه ندادند آن را جمع آوری نمایند
نقل قول کردن
#4 شعیبی 1394-01-15 13:58
احتمال داره اینو گذاشتن تا دو سال دیگه که رییس جمهور بیاد دوباره سخنرانی کنه ،،آخه نه اینکه پول ندارند دوباره پول اجاره و ایاب و ذهاب و کارگر بدن چون هر کسی از ورزش طلب داره حکم برداشت از حساب ورزش استان رو می گیره و حساباشونو تخلیه می کنه درد ورزش یکی دو تا نیست!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!! دخالت بی جا برخی نمایندگان باعث رکود ورزش استان شده
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا