یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

جناب آقای جایدری صاحب امتیاز و مدیر مسوول محترم پايگاه خبري یافته؛
جوابيه اداره كل ورزش و جوانان لرستان به مطلب " سايه سنگين طايفه‌بازي بر شايسته‌سالاري"با سلام. مطلب ذیل در جواب مطلبی تحت عنوان "وقتي افتخار ملي لرستان در وطن خويش غريب است!/ سايه سنگين طايفه‌بازي بر شايسته‌سالاري" تقدیم حضور می‌گردد.
شایسته است به نحو مطلوبی منعکس تا موجب تنویر و قضاوت درست افکار عمومی قرار گیرد.
«أَ لَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرى» ‏یکی از افتخارات حکومت جمهوری اسلامی برگزاری انتخابات آزاد می‌باشد. بر اساس آیین‌نامه انتخابات هیأت‌های ورزشی، می‌بایست اعضای مجمع انتخاباتی مشخص و فهرست آن‌ها به فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران اعلام و از طرف فدراسیون تأیید شود که این افراد در انتخابات اخير عبارت بودند از:
1- ابولحسن مهدوي رئیس فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران
2- علي‌ياور عزيزپورفرد مدیرکل ورزش و جوانان استان
3- سعید احمدی با بالاترین درجه مربی‌گری و "فعال" نماینده مربیان مرد
4- نعیمه خجسته با بالاترین درجه مربی‌گری و "فعال" نماینده مربیان زن
5- ناصر دریکوندی با بالاترین درجه داوری نماینده داوران مرد
6- مهری میرزاوندی با بالاترین درجه داوری نماینده داوران زن
7- سعید حیدری‌راد با حضور در بازی‌های جهانی و آسیایی نماینده ورزشکاران مرد
8- سجاد ندری با حضور در بازی‌های جهانی و آسیایی نماینده ورزشکاران مرد
9- نگین دولتشاه بالاترین عنوان نماینده ورزشکاران زن (بر اساس آیین نامه بالاترین‌ها در سال 93 می‌باشند)
10- بهروز بیرانوند رئیس هیأت شهرستان بروجرد
11- رضا شریفی رئیس هیأت شهرستان پلدختر
12- محسن محرابی رئیس هیأت شهرستان کوهدشت
13- زهرا ایران‌شاهی رئیس هیأت شهرستان ازنا
(لازم به ذکر است فقط 4 شهرستان رئیس هیأت بوده‌اند و بقیه شهرستا‌ن‌ها دارای سرپرست هیأت بوده که بر اساس آیین‌نامه حق رأی دادن ندشتند)
14- سيد علي كريمي نماینده آموزش و پرورش لرستان (که انتخاب شخص نماينده، جزء اختیارات آموزش و پرورش استان می‌باشد)
 کلیه اعضاء روز سه‌شنبه 26 اسفند 1393 با حضور برخي اصحاب رسانه جهت انتخاب رئیس هیأت در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان حضور داشته که هر کدام از کاندیداهای محترم به مدت 10 دقیقه برنامه و نکته نظرات خود را اعلام کرده وپس از آن افراد مجمع به دور از کوچک‌ترین اعمال نظری رأی خود را به طور مخفی در صندوق انداخته و رئیس هیأت هندبال استان را نتخاب نمودند.
 اداره کل ورزش و جوانان از  انتقادات سازنده استقبال کرده اما بهتر است قبل از هر انتقادی بررسی و دقت شود که خدای ناکرده قضاوت ناحقی نکنیم و چنان‌چه ابهامی وجود دارد با مراجعه و طرح سوال موضوع مورد بررسی لازم قرار گیرد تا در بیان مطالب افکار عمومی را مشوش نکنیم.
 در خصوص مطلب آقای محمد‌رضا گودرزی که در پايگاه خبري یافته منعکس شده به صورت خلاصه مطالبی به شرح ذیل تقدیم حضور خوانندگان محترم  می‌گردد:
1-  این اداره کل به جغرافیای لرستان و تک تک افراد آن از دورترین تا نزدیک‌ترین نقطه آن وظیفه دارد و مدیون است و آن‌چه در این بحث مورد اهمیت است بی‌طرفی اداره کل و صیانت از انتخابات و دمکراسی حاکم بر آن است و صرف انتخاب شدن یک نفر از شهر یا طایفه‌ای دلیل بر طرفداری نیست. لذا اتهام طایفه‌بازی اتهامی بی‌پایه و اساس و کذب محض است.
2-  نگارنده محترم با بیان نمودن دست‌های پشت پرده و دخالت نمایندگان محترم مجلس شوراس اسلامی و اداره کل ورزش و جوانان در انتخابات هندبال باعث تشویش اذهان عمومی شده است. در پاسخ باید گفت که نه شأن و شخصیت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و نه وظیفه‌ي قانونی آنان اجازه چنین کاری را می‌دهد و نه در این مورد کوچک‌ترین دخالتی داشته‌اند. لذا جناب آقای گودرزی با کدام مدرک این چنین حکم قطعی نموده‌اند و بهتر بود دست‌های پشت پرده را شفاف‌تر بیان می‌نمودند و دخالت اداره کل را به صورت مصداقی مشخص می فرمودند که متأسفانه این‌گونه نشده است.
3-  آقای عزت‌الله رزمگر را از بازیکنان ملی‌پوش و مربیان ملی هندبال معرفی نموده‌اند که اداره کل ورزش و جوانان به وجود آقای رزمگر افتخار می‌کند و احترام زیادی برای ایشان قائل است، ولی گویا آقای گودرزی اشتباهی متوجه موضوع شده‌اند که انتخابات بوده نه انتصابات! که مجمع حق انتخاب دارند و مدیر کل حق یک رأی بیشتر ندارد!
4- نويسنده مطلب آقای مهدي محمدی را فقط با سابقه رياست هیات هندبال شهرستان الشتر معرفی نموده! امّا خوب است در دفاع از فرد لایقی فرد دیگری را تخریب و شایستگی‌هایش را نادیده نگیریم. زحماتی که آقای محمدی در هندبال استان کشیده بر هیچ‌کدام از هندبالیست‌ها و هندبال‌دوستان پوشیده نیست. بازیکنان ملی‌پوش در حال حاضر و بازیکنان لیگ‌های برتر و دسته یک کشور خود شاهد بر زحمات ایشان می‌باشد که گویا آقای گودرزی از این مطالب اطلاعی ندارند یا مغرضانه نادیده گرفته‌اند.
5- در این که برادر گران‌قدرمان جناب آقای رزمگر انسانی شایسته، فهیم و با دانش است و بر جناب آقای محمدی حق استادی دارند شک نداریم و جناب آقای محمدی در جلسه مجمع این مطلب را بر زبان آوردند، امّا این که چون جناب آقای رزمگر کاندیدا شده‌اند نبایستی کس دیگری از جمله شاگرد ایشان کاندیدا شوند هم حرف منطقی و درستی به نظر نمی‌رسد، گرچه ایده‌آل این اداره کل ائتلاف هر 3 کاندیدا بود و تا قبل از انتخابات و در مجمع مطرح و بر این موضع اصرار شد، ولی هیچ‌كدام از کاندیداها استقبال نکردند در عین حال اداره کل حق ندارد کسی را مجبور به استعفا نماید و خوب است دوست عزیز جناب آقای گودرزی با در نظر گرفتن کلیه جوانب اظهار نظر و قضاوت نمایند.  
در انتها این مطلب را به وجدان و دیانت خوانندگان عزیز واگذار می‌کنیم و آن این که اگر جناب آقای گودرزی که بیش‌تر از متخصصین و کارشناسان و دلسوزان ورزش، نگران هندبال و منتقد این سبک انتخابات هستند به جای مدیر کل ورزش و جوانان استان بودند (نائب‌رئیس مجمع) و فقط یک رأی در مجمع داشتند و خود را قیم جامعه رأی دهندگان  نمی‌دانستند با وجود ساز و کار قانونی، مشخص و مدون آیا می‌توانستند بدون توجه به حق دیگر کاندیداها و جامعه رأی دهندگان فرد دلخواه خودش حتی "آقای رزمگر شایسته" را رئیس هیأت هندبال استان نمایند؟ 
روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان لرستان
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 منتقد 1394-01-05 20:11
ورزش این استان ایقدر خودش رو درگیر صرف وقت با اداره ورزش کرد، نتوانست ورزش کند...
درضمن طبق آییننامه انتخابات رییس هیات ورزشی، برگزاری مجمع با کمتر از ۱۷ نفر رسمیت ندارد و برگزار نمیشود...
نقل قول کردن
#2 الکسی نیموو 1394-01-05 20:24
هندبال، اولین ورزشی نیست که این بلا سرش اومده ....
اداره ورزش باید پاسخگو به خیلی از ورزش ها و ورزشکارا باشه که این کارا رو میکنن....
مردم کیا هستن؟ من و شما ها ...
ماها باید قضاوت کنیم ....
این اداره برای ورزشکارا کار میکنه...
تو رو خدا ای بازدیدکننده ها قضاوت کنید...
نقل قول کردن
#3 سلیم 1394-01-05 21:48
غیرقابل باور است که انتخابات هیات هندبال لرستان از قبل طراحی نشده باشد و فردی که بهترین رزومه اش مسئول هیات الشتر شده باشد رییس استان شود !!! و فردی که جایگاه ملی در ورزش هندبال داشته باشد بازنده اعلام گردد .. ما از ابتدا اعلام کردیم که باید مواظب طایفه گرایی باشیم حال شما تصمیم بگیرید و قضاوت کنید:::
مدیرکل ورزش اهل الشتر
معاونت ورزشی اهل الشتر
پیروز انتخابات هیات هندبال استان هم اهل الشتر !!

امیداست که انتقاد پذیرباشیم و منافع ورزش استان را فدای اقوام و همشهریان نکنیم
نقل قول کردن
#4 ققنوس 1394-01-05 22:24
هندبال استان لرستان مال کسیه مثل محمدی که عمرش برا هندبال گذاشت
.
.
.
.یکم خلاقیت آخه فداتشم, شیطونو ببین چه پيشنهادايي ميده!!!(teeth)ه بله
نقل قول کردن
#5 امیر 1394-01-06 01:40
آقای معاون ورزشی به چه حقی و بر اساس چه قانونی توی مجمع سخنرانی میکنه ؟
نقل قول کردن
#6 شاهرخي 1394-01-06 08:30
يعني ميخواين بگين كه شما هيچ دخالتي {رايزني} در روند انتخابات از قبل نداشتين؟!!! اولين باره كه من ميبينم نفرات راي دهنده از صندلي خود بلند ميشن و چند نفر چند نفر در يك اتاق راي خودشونو مينويسن!!
نقل قول کردن
#7 شاهرخي 1394-01-06 08:37
ققنوس هندبال لرستان . محمدي عمرشو براي هندبال گذاشته يا امثال رزمگرها؟
نقل قول کردن
#8 محمدرضا گودرزی 1394-01-06 13:34
با سلام
در جوابیه اداره کل ورزش و جوانان آمده که این انتخابات است نه انتصابات و این حرف درستی است و کسی هم نگفته که در روز رای گیری تخلفی صورت گرفته بلکه منظور اقدامات و لابی گریهای قبل از انتخابات و دخالتهای اداره ورزش استان است که رای افراد حاضر در مجمع را سمت و سویی در جهت کسب آرا برای کاندید مورد نظر خود داده اند
به فرض محال که انتخابات بدون دخالت مدیران ورزش استان برگزار شده باید به حال ورزش هندبال استان گریست که بعضی از افراد صاحب رای در این مجمع جایگاه و تواناییهای عزت اله رزمگر را نادیده گرفته اند و اینچنین باید فکر کرد که اینها دغدغه هندبال استان را ندارند
اینکه شما قضاوت را به افکار عمومی واگذار کردید در صورتی که تمام ورزشکاران ، مربیان ،داوران و پیشکسوتان هندبال استان و همه ورزشکاران و پیشکسوتان دیگر رشته های ورزشی از این موضوع ناراحت هستند و با تعجب از اين چنين انتخاب ياد ميكنند و آن را قياس مع الفارق ميدانند
ولی با توجه به شرایط بوجود آمده رسانه ای کردن و مانور بیشتر بر روی این موضوع باعث ضربه بیشتر به جایگاه رزمگر در سطح کشور می شود که این به صلاح ایشان و ورزش استان نیست
نقل قول کردن
#9 محمدرضا گودرزی 1394-01-06 13:48
آقای مهدوی ریاست فدراسیون کشور در پایان این رای گیری وقتی که دید شان و جایگاه رزمگر حفظ نشد بلافاصله در حکمی عزت اله رزمگر را به عنوان مشاور فدراسیون در غرب کشور منصوب کرد تا به مدیران ورزش استان و اعضای مجمع نشان دهد که جایگاه رزمگر کجاست و به شکلی از ایشان هم دلجویی کرد
در پایان تشکر میکنم از جناب بازوند استاندار محترم و مجموعه استانداري که نسبت به این موضوع حساسیت نشان داده و پیگیر هستند که این باعث میشود در آینده اینچنین مسایلی پیش نیاید و از وضعیت موجود ورزش استان نیز باخبر شود
نقل قول کردن
#10 گمنام 1394-01-06 14:34
با سلام
اینجوربرخوردها در این استان کاملا طبیعی است اگر غیر از این باشد ما می بایست تعجب کنیم.
خود کرده را تدبیر نیست
اگه یه ذره در زمان رای گیری بحث طایفه و طایفه بازی و باند بازی را بر منطقمان سوار نکنیم این معضلات بوجود نخواهند آمد.
نقل قول کردن
#11 اگاه 1394-01-06 18:57
با سلام منم موافق تخلف در انتخاباتم
اگر اداره کل و معاون ورزشی در انتخابات دخالت ندارند پس هیت ژیمناستیک چرا این اتفاقات بود.
در ضمن این مجمع با کمتر از هفده نفر برگزار شد که تخلف است و بنده خود به وضوح شاهد رایزنی يكي از معاونان اداره جهت ریاست ایشون بودم. اقای معاون باید هم در دنیا و هم در اخرت پاسخگو باشند
نقل قول کردن
#12 میر 1394-01-06 20:29
و روابط دایی و خواهرزاده هم بی تاثیر نبوده، فرد برنده خواهرزاده يكي از هندباليستهاي لرستاني است كه رقيب آقاي رزمگر بوده
نقل قول کردن
#13 اگاه 1394-01-06 20:36
اون از انتخابات ژیمناستیک و این هم هندبال تازه ماهم از بقیه انتخابات ها خبر نداریم شاید اونا هم...
استغفروالله
نقل قول کردن
#14 خرم آبادی 1394-01-07 08:53
منتظره مهره چینی جهت انتخابات هیاتهای سوارکاری و شنا و كشتي باشید
نقل قول کردن
#15 شاهرخي 1394-01-08 11:04
مگه حضرات نمي فرمايند كه بودجه براي كمك به هياتهاي ورزشي نداريم!! پس چطور بر خلاف قانون { كمك به باشگاههاي خصوصي } تا به حال مبلغ ميليون120 تومان به باشگاه خصوصيه واليبال كهمان نوين الشتر كمك شده پس هياتهاي ورزشي كه سال 93 حتي 1 ريال نگرفته اند چگونه اداره شوند؟ اين هم يك نمونه ديگر از طايفه گرايي
__________________
يافته: در اين مورد يافته پيش از نوروز خبري به نقل از استاندار زد و ايشان توضيح دادند كه كمك 75 ميليون توماني به كهمان‌نوين از طرف استانداري به اداره كل ورزش و جوانان پرداخت شده است. اين هم آدرس خبر:
http://yaftenews.ir/newss/sport/8055-morabi.html
نقل قول کردن
#16 رضا شاکرمی 1394-01-08 14:59
جناب آقای محمد رضا گودرزی
با عرض درود حضور جنابعالی و تبریک به تمام کسانی که با تمام این نابرادری ها، نابرابری ها، بی عدالتی ها و تبعیض ها ورزش مظلوم و گوشه گیر این استان را تنها نگذاشته اند و از میدان به در نشده اند...
ما هم از مهره چینی های مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان به خوبی آگاهیم و از آن آسیب بسیار دیده ایم، اجحاف ایشان در حق ژیمناستیک استان امروزه دیگر بر کسی پوشیده نیست، آنها به خاطر جناحِ کمتر از 10 نفر، 75 مربی را از این ورزش ترد کردند، مگر سخن امام نبود که می فرمود "میزان رای ملت است" ؟!
بگذریم ...
اما برای چراغ راه همین جمله ی حضرت امام علی(ع) ما رابس است که می فرمایند: "حق گرفتنی است دادنی نیست" ...
در پایان جای بسی سپاسگزاری دارد به خاطر این امانت داری و بی باکی که لازمه ی شغلی است که حفظ حرمت قلم را بر عهده دارد، قلمی که حتی خداوند به آن سوگند خورده است لذا پاداش بیکران شما به عهده ی خود خداوند...
و من الله توفیق.
رضا شاکرمی دبير سابق هيئت ژيمناستيك لرستان
نقل قول کردن
#17 حق 1394-01-09 09:35
لازم به توضيح است كه بعرض برسانم شاگردان ملي پوش شهرستان الشتر مديون زحمات اقاي امين ندري مربي و رئيس هيات سابق اين شهرستان ميباشند نه شخص ديگري
نقل قول کردن
#18 حاج هادی 1394-01-10 06:29
با سلام و درود ..در حال خاطر شهرستان الشتر حدود پانزده بازیکن در لیگ برتر و 6 بازیکن در رده ملی دارا میباشد و کل استان لرستان یک بازیکن در سطح لیگ برتر یا ملی ندارد پس منتقدان محترم به چه روی توقع دارند که آقای محمدی هدایتگر هندبال استان نباشد ?؟؟؟؟
نقل قول کردن
#19 طايفه مقابل 1394-01-10 07:01
به نقل از حاج هادی:
با سلام و درود ..در حال خاطر شهرستان الشتر حدود پانزده بازیکن در لیگ برتر و 6 بازیکن در رده ملی دارا میباشد و کل استان لرستان یک بازیکن در سطح لیگ برتر یا ملی ندارد پس منتقدان محترم به چه روی توقع دارند که آقای محمدی هدایتگر هندبال استان نباشد ?؟؟؟؟

حاج هادي بنا بر حساب شما، خرم اباد و بروجرد صد برابر الشتر دكترا و فوق ليسانس تربيت بدني دارن . چرا يكي از اونا نبايد مدير كل يا معاون ورزش لرستان بشه ؟ بازم با حساب شما خرم اباد و بروجرد ده برابر الشتر اماكن و سالنهاي ورزشي دارن چرا يك هندباليست از اونا رييس هييت نباشه ؟
نقل قول کردن
#20 موسوي 1394-01-10 09:47
مش هادي : خواهشا اظهار فضل نفرما
نقل قول کردن
#21 رضا 1394-01-10 19:14
متاسفانه برخی چون دست شان از منافع شخصی کوتاه شده مدام اصرار بر به حاشیه کشیدن مدیر کل جدید را دارند و بحث طایفه را جلو کشیده اند. مخالفان هم خوب میدانند که آقای عزیزپور دخالتی نداشته ولی با حمایت سایت یافته اعتراضشان را علم میکنند و مدام مخالفتها را اعلام ودست در دست نایب ریس هیات ژیمناستیک با هم اعلام اعتراض بی جهت میکنند چشمشان را به روی حقایق بسته اند
__________________________
يافته: سلام. يافته خودش نويسنده دارد و وكيل و وصي نياز ندارد. اگر نياز باشد بنويسد به موقعش مي‌نويسد. اتفاقا مديريت سايت به خاطر برخي مسائل اجازه انتشار به شماري از نوشته‌ها در اين خصوص را نداد.
هر كسي حق دارد با دليل و مدرك اعتراضي دارد در رسانه‌ها منتشر كند. ما براي همه ادارات اين كار را كرده و انجام مي‌دهيم.
اين طور كه از اين نوشته برمي آيد گويا شما منافعي در اداره ورزش و جوانان داريد كه به خطر افتاده كه ديگران را به تهمت گرفته‌ايد و گر نه مسوولان اداره ورزش و جوانان مثل شما رفتار نكردند و محترمانه جوابيه دادند كه در مقابل مطلب ارسالي آقاي گودرزي منتشر شد.
نقل قول کردن
#22 محمد 1394-01-10 20:12
ا داره کل مستند جوابیه داده است کاش بقیه هم با استناد به مدارکی پاسخ می دادند تا برای خوانندگان مشخص شود حقیقت چیست؟ مثلا :
آیا افراد با درجه مربیگری،داوری،و یا ورزشکاری با حکم قهرمانی بالاتر داشته ایم که دخالتش نداده اند؟
آیارییس هیات شهرستانی بوده(نه سرپرست هیات ) که در انتخابات شرکت نکرده باشد؟
آیا مسوولین ورزش استان با یکی از این 14 نفر مجمع صحبت کرده اند که به کس خاصی رای بدهند؟
واین که گفته میشود مجمع با کمتر از 17 نفر خلاف است مبنای قانونی دارد ؟
خداوند به همه امور ما آگاه است و قضاوت می کند.
نقل قول کردن
#23 خرم آبادی 1394-01-11 00:47
آقای محمد خودتان بهتر میدانید که برخي چه دسته گلی به آب داده اند...
نقل قول کردن
#24 هندبالی 1394-01-11 01:58
آقای محمد گودرزی از شما تشکر میکنیم که چشمان همه را بر حقایق روشن کردید
نقل قول کردن
#25 خرم آبادي 1394-01-15 16:07
حيف آقاي رزمگر كه در اين انتخابات شركت كرده . البته اين به معني مخالفت با شايسته سالاري نيست ولي خليفه كشي و شكستن حرمت ها و احترام نگذاشتن به پيشكسوت ها و بزرگترها موضوع زشت و ناپسندي است. البته برنده انتخابات بداند كه روزي روزگاري يكي از شاگردان ناچيزش همين بلا را بر سر وي خواهد آورد.
نقل قول کردن
#26 روشن بین 1394-01-26 17:05
کسانیکه امروز سنگ ژیمناستیک را به سینه میزندند و مدعی هستند که 75نفرند، سالهای پیش که ژیمناستیک لرستان در قعر جدول مسابقات کشور بود، کجا بودند؟ و چرا آن زمان فریاد عدالتخواهی سر ندادند؟ حال که با زحمات شبانه روزی جوانی مومن و متعهد و همان 10نفر یاران مخلصش ژیمناستیک اسم و رسمی کسب نموده مدعی آن شده اید؟سالها پیش که خانه ژیمناستیک استان نیمه کاره رهاشده بود کجا بودید؟؟؟ بخاطر خدا هم که شده یکبار واقع بین باشید و جانب حق را بگیرید نه جانب عواطف و احساسات شخصی خود را.
نقل قول کردن
#27 رزمگر 1394-03-15 00:35
باسلام و عرض ادب و احترام به مردم دلیر لرستان من قدرت الله رزمگر هستم و از حسن نظر شما عزیزان کمال تشکر و قدردانی را نسبت به برادر عزیزم دارم . حضور عزت جان در کوچکترین و بزرگترین رویدادهای ورزشی هیچگاه بر میزان دانستن آن رویداد نبوده و نیست . سالهاست که از کوچکترین موقعیتی برای رشد وتعالی ورزش هندبال کشور ، بلاخص جوانان لرستان نموده است وبی شک در آینده نیز خواهد داشت . من بعنوان شاگرد ایشان ،نه به بهانه برادر کوچکتر عاشقانه بر دستان پر توانش بوسه میزنم و از خداوند منان سلامتی و سعادت روز افزونش را خواهانم . باتشکر قلبی ( قدرت الله رزمگر از کرج)
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا