در آخرین روزهای سال 93 مجمع انتخابات هیات هندبال استان با حضور ابوالحسن مهدوی رییس فدراسیون هندبال، علي‌ياور عزیزپورفرد مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و دیگر اعضای مجمع در سالن اجتماعات اداره كل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.
 3 کاندیدا به نام‌های عزت‌الله رزمگر‌ و جعفر سپهوند از خرم‌آباد و مهدی محمدی از الشتر برای کسب صندلی هیات هندبال استان ثبت نام کرده بودند که در پایان رای‌گیری، مهدی محمدی کسب با کسب 8 رای از مجموع 14 رای ماخوذه مسوولیت هیات هندبال لرستان را برای مدت 4 سال بر عهده گرفت.
محمدی اهل الشتر و همشهری مدیر کل ورزش و معاونين ايشان است و فقط سابقه رياست هیات هندبال اين شهرستان را در کارنامه ورزشی خود دارد.
اما عزت‌الله رزمگر که از ملی‌پوشان هندبال در رده‌های مختلف سنی طي دهه‌هاي 60 و 70 و كاپيتان تيم ملي كشورمان و همچنین از مربیان بنام تیم‌های ملي نوجوانان، جوانان و ... جمهوری اسلامی ایران است كه در این انتخابات بر اساس سوابق غير قابل قياس و قطع به يقين احتمال انتخاب وی با برتري كامل به سمت رییس هیات استان می‌رفت، در نهايت در مقابل رقيب خود فقط 6 رای از 14 راي را کسب نمود!
در شرايطي که رزمگر به خاطر دوری از خانواده و شهر و دیار خود به واسطه حضور مداوم در اردوها و مسابقات تیم ملی قید مربی‌گری تیم ملی را زده و قصد داشت فعالیت‌های ورزشی خود را در شهر و استان خود براي خدمت به جوانان لرستاني ادامه دهد تا کوله‌باری از تجربه حضور در تیم‌های ملی و دانش‌اندوزی زیر نظر بهترین مربیان دنیا را همچون گذشته در اختیار هم‌استانی‌های خود بگذارد و با نفوذ و سمت‌هايي که در فدراسیون هندبال کشور داشت بیش‌ترین امکانات را به سمت هندبال لرستان سوق دهد، بلكه هندبال استان را به روزهای خوش گذشته بازگرداند ولی متاسفانه این فرصت برای تقویت ورزش هندبال استان از دست رفت!
به هر حال ذکر چند نکته در این مورد ضروری است:
 اول این که اگر آقای مهدی محمدی قصد خدمت به ورزش هندبال استان را دارد با توجه به حضور عزت‌الله رزمگر با این سابقه ورزشی و حضور 13 ساله به عنوان بازیکن و کاپیتان در تیم ملی و سابقه مربی‌گری تیم‌های ملی کشور و دارا بودن مدارک درجه A بین‌المللی و  مدرس هندبال کشور نباید به خودش اجازه می‌داد در این انتخابات شرکت می‌کرد‌.
دوم این که اگر بنا بود انتخاب رییس هیات هندبال استان تحت تاثیر عوامل پشت پرده‌ نظير دخالت‌های نماینده مجلس و روابط طايفه‌اي و همشهري بودن با مسوولان ورزش و ... برگزار شود و رئيس هيأت مورد نظر از قبل مشخص شده باشد، پس بهتر بود شأن و حرمت كسي چون عزت‌الله رزمگر كه يكي از نوابغ و افتخارات بي‌بديل ورزش لرستان است، توسط اعضاي مجمع و نيز اداره كل ورزش و جوانان لرستان حفظ می‌شد و با آبروی ایشان بازی نمی‌كردند.
از مدیر کل محترم ورزش استان هم انتظار می‌رفت از ظرفیت و پتانسیل بالای عزت‌الله رزمگر در پیشبرد هندبال استان بهره گیرد ولی وقتي در استاني مثل لرستان با امثال رزمگر كه يكي از پايه‌گذاران هندبال نوين اين استان چنين رفتار مي‌شود چطور نبايد اين شائبه پيش آيد كه مجموعه كنوني اداره كننده ورزش استان شناختي از قهرمانان و سرمايه‌هاي بزرگ ورزش اين استان به جز چند نفر دوست و آشناي خود ندارند؟
 همه مي‌دانند «جايي كه آب هست، تيمم باطل است»؛ اگر رزمگر در مقابل محمدي بر اساس برتري محرز سوابق كاري انتخاب نشد، پس از نظر ما در ديگر بخش‌ها از جمله انتخاب مسوولان ورزش و هيأت‌هاي ورزشي نيز شایسته‌سالاری مطرح نبوده، لذا نمی‌توان انتظار داشت شایسته‌گزینی در انتخاب مدیران میانی و روسای هیات‌هاي ورزشي نيز مد نظر قرار گيرد.
در پایان از مهندس هوشنگ بازوند استاندار ورزش‌دوست لرستان تقاضا دارم به ورزش استان توجه بیش‌تری داشته باشد، چرا كه دلسردي سرمايه‌ها و مفاخر ورزش لرستان، از استان خود، پيامد خوشي ندارد و اگر استاندار محترم دنبال جذب سرمايه‌گذار براي ورزش لرستان است، نبايد نسبت به فرار سرمايه‌هاي بومي نيز به دلايل اين‌چنيني بي‌توجه باشد.
 وقتي افتخار ملي لرستان در وطن خويش غريب است!/ سايه سنگين طايفه‌بازي بر شايسته‌سالاري
براي اثبات مطالب فوق شمه‌اي از كارنامه استاد عزت‌الله رزمگر در پي ذكر مي‌شود:
شروع هندبال سال 1360 در دبیرستان امام خمینی خرم‌آباد و هیأت هندبال خرم‌آباد
-    اولین مربیان وي در خرم‌آباد: عزت‌الله عمو‌شاهی و محسن جهان‌پناه (مسوول كنوني انجمن هندبال آموزش و پرورش ايران)
-    مربيان خارج استان و رده ملي: نوژن صمیمی، ایرج جاویدی، مهدی اخوان، حسین داریا، ولادیمیر سروری، اشتون بالوگ، راسم علی‌اف، آلن لوند، ولف گانگ‌لوواگ، تابرسکی، زلاتان، دیتریش، نبیل طاها، اسلنویچ
-    باشگاه‌ها‌: تربیت‌بدنی، شهید کریمی، معلم و فجر خرم‌آباد، پیام خراسان، مقاومت مشهد، هما تهران، فولاد سپاهان اصفهان، پارسیان تهران
-    عضویت در تیم ملی هندبال کشور: از سال 1361 تا 1374
-    سابقه کاپیتانی در تیم ملی هندبال: از سال 1364 تا 1374
-         اخذ رتبه A مربی‌گری هندبال‌: کلاس مربی‌گری بین المللی سولیداریتی سال 1374
-         اخذ رتبه A بین‌المللی در کشورهای قطر و عمان سال 1390
-    سابقه مربی‌گری‌: از سال 1367 در تیم‌های مختلفی از جمله‌: هیأت هندبال لرستان در رده‌های نوجوانان، جوانان و بزرگسالان، آموزشگاه‌های لرستان در دوره‌های مختلف ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان، دانشگاه آزاد خرم‌آباد، دانشگاه پیام نور، شهید کریمی خرم‌آباد، تربیت‌بدنی خرم‌آباد، فولاد سپاهان اصفهان
-    سابقه تدریس هندبال‌: از سال 1374 تا کنون در کلاس‌های مختلف درجه 3، 2 و 1 زیر نظر فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران
-    دوره‌های مربی‌گری:
1) کلاس همبستگی المپیک سال 1374
 2) کلاس تربیت مدرسی در سال 1376
3) کلاس مدیریت ورزشی جانبازان و معلولین سال 1372
 4) کلاس مدیریت ورزشی نابینایان سال 1373
5) دوره دانش‌افزایی مربیان برتر هندبال سال 1385
 6) دوره عالی مربی‌گری هندبال زیر نظر مدرس فدراسیون هندبال جهانی سال 1386
7- موفقیت در بالاترین کلاس مربی‌گری بین‌المللی هندبال و کسب مربی‌گری درجه یک بین‌المللی لول A
 سوابق ورزشی :
1) کسب مقام‌های مختلف اول، دوم و سوم قهرمانی کشور در مسابقات جوانان و نوجوانان و بزرگسالان همراه با تیم هندبال لرستان، تهران و خراسان
2) کسب مقام‌های اول، دوم و سوم قهرمانی کشور در مسابقات باشگاه‌های کشور
3) کسب مقام‌های اول، دوم و سوم در مسابقات منطقه‌ای کشور
 4) کسب مقام‌های اول، دوم و سوم کشور در مسابقات دانشگاه‌های کشور
5) کسب مقام‌های اول، دوم و سوم مسابقات بین‌المللی دهه مبارکه فجر
6) کسب مقام‌های اول، دوم و سوم جام شهدای هویزه سبزوار
7) چندین دوره حضور در مسابقات مختلف قهرمانی آسیا در کشورهای چین، ژاپن، کره، بحرین
8) حضور در مسابقات المپیک آسیایی سئول و کسب عنوان پنجم این مسابقات
9) حضور در مسابقات مختلف و تورنومنت‌های بین‌المللی در کشورهای مجارستان، آلمان، اتریش، چین، ژاپن، کره، آذربایجان، گرجستان و ...
10) مربی تیم ملی هندبال جوانان کشور در مسابقات قهرمانی آسیا و کسب مقام سوم آسیا و جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان
11) سرمربی تیم ملی هندبال جوانان کشور اعزامی به مسابقات جهانی یونان و کسب رتبه اول آسیا در بین تیم‌های شرکت کننده و 5 پله صعود نسبت به سنوات قبل و کسب مقام دوازدهم جهان
سوابق کاری و مدیریتی :
-         رئیس انجمن هندبال آموزشگاه‌های استان لرستان و خرم‌آباد
-         مدیر تربیت‌بدنی بنیاد جانبازان استان لرستان
-         رئیس هیأت جانبازان و معلولین استان لرستان و شهرستان خرم‌آباد
-         رئیس هیأت نابینایان استان لرستان و شهرستان خرم‌آباد
-         دبیر هیأت هندبال استان لرستان
-         مسوول کمیته مربیان هیأت هندبال استان لرستان
-         نایب رئیس هیأت هندبال استان لرستان
-         عضو کمیته مدرسین فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران
-         عضو کمیته مربیان فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران
-         مدرس هندبال فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران
-         مدرس دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد
-         مدیر عامل شرکت خصوصی
قابل ذكر است اكثر ملي‌‌پوشان لرستاني تيم ملي هندبال كشورمان نيز افتخار شاگردي استاد رزمگر را داشته يا دارند.
با اين تفاسير، آيا سزاوار است، از وجود چنين كسي در رأس مجموعه هندبال لرستان محروم باشيم؟ دود نبود امثال رزمگر در رأس هيدت هندبال استان، به چشم چه كساني خواهد رفت؟!
 
ايميل ارسالي: محمدرضا  گودرزي/ خرم‌آباد