یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اگر بخواهیم واقع‌بینانه ورزش لرستان در سالی که گذشت را مورد واکاوی قرار دهیم، بدون تردید با توجه به کمبود اعتبارات مالی نسب به گذشته، روند نزولی از نظر توسعه و ترویج ورزش در سطح همگانی، ناتوانی در اتمام پروژه‌های عمرانی و داشتن پروژه‌هاي عمراني جدید، ورزش استان را در حالت کما قرار داد؛ به نوعی جای هیچ دفاعی را برای اداره ورزش و جوانان باقی نخواهد گذاشت.
انتخاب برخی افراد ضعیف در پست‌های حساس اداره‌ی کل ورزش و جوانان، نارضایتی ورزشکاران از کاستی‌ها و بی‌مهری‌ها، دلسردی و یاس را بر جامعه ورزش لرستان مستولی ساخت.
در نقطه مقابل، مثنوی هزار برگ مشکلات اداره کل ورزش و جوانان، ورزشکاران لرستانی با درخشش در مسابقات کشوری، آسیایی و جهانی چون قبل، ثابت کردند که دارای پتانسیل بالایی هستند و اگر از نظر امکانات و مسایل مالی مشکلات‌شان مرتفع شود حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.
با تمام مشکلات و نارسایی‌ها، چند هیأت ورزشی در حد توان موفق ظاهر شدند و از نظر آموزشی، تربیت مربی، داور، اعزام‌های منظم و حضور موفق در مسابقات کشوری توانسته‌اند برای لرستان آبروداری کنند؛ هیات‌هایی چون تکواندو، جودو، بوکس، والیبال، جانبازان و معلولین و هاکی. دست خالی هیات‌های ورزشی و چشم دوختن به کیسه‌ی خالی اداره کل ورزش و جوانان در چند نوبت، اعزام تیم‌ها را به مسابقات کشوری متوقف ساخت و در دقیقه‌ی 90 ورزشکاران راهی منازل خود شدند.
در ماه‌های پایانی سال درخشش تیم فوتبال بانوان ازنا و صعود به لیگ برتر، صعود تیم والیبال کهمان الشتر به لیگ والیبال کشور، حضور وحید امیری و علی‌رضا بیرانوند در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال و اعزام به مسابقات جام ملت‌های آسیا، دعوت چند کشتی‌گیر نوجوان و جوان به اردوهای تیم ملی فرنگی و آزاد و ... تا حدودی مرحمی بر زخم‌های ورزش لرستان بود.
امیدواریم با برون‌رفت از وضع موجود و استفاده از افراد متخصص و با‌تجربه در اين عرصه، شاهد درخشش بیش‌تر ورزش لرستان در سال 94 باشیم.
رضا  طولابي
* این مطلب 24 اسفندماه 1393 در صفحه 12 شماره 312 هفته‌نامه سیمره منشتر شد.
 

دیدگاه‌ها  

#1 يه نفر 1393-12-27 08:05
ممنون از اقاي طولابي عزيز
بايد عرض كنم وجود تبعيض و يارگيري هم اكنون در راس ورزش استان بيداد ميكند ...
نقل قول کردن
#2 لر 1393-12-27 09:07
واقعا مغرضانه بود
نقل قول کردن
#3 علی زمردی 1393-12-27 10:14
هم چنین تیم خیبر خرم آباد باید از لحاظ مالی حمایت شود و بدون مربی است و تا دیر نشده مربی به این تیم اضافه شود
نقل قول کردن
#4 کارمند 1393-12-27 14:17
آفرین بر شما آقای طولابی.این نارضایتی ها به کارمندان اداره کل ورزش استان هم سرایت کرده و ای کاش رسانه ها میتونستن اینها رو به گوش مسئولین برسونه ، به این شکل رسانه ها میتوانند نماینده ی برحق مردم باشد و رسالت خود را انجام داده است. و منتخب مردم گردد.
نقل قول کردن
#5 د 1393-12-28 07:31
راستي آقاي طولابي شما بعنوان خبرنگار ورزشي و صادق يه پيگيري كنيد ببينيد خروجي همايش نخبگان ورزشي استان چي بود و چقد هزينه داشت .. در حالي كه به هياتها پول اعزام به مسابقات داده نشد!! به ثمن ها روزانه پول هنگفت ميدن ولي يك ريال به ورزشكار و هيات نميدن ... واسه برخی همتباران مسولین اداره پول هميشه هست ولي واسه مركز استان پول نيست... براي رئيس فدراسيون هندبال بريز بپاش و { سراب كهمان } .... مهمانسرا را به معاونت داده میشه اما برای بقیه حقی وجود ندارد ...
نقل قول کردن
#6 امیر حسنوند 1393-12-28 08:28
عین واقعیت رو گفتید آقای طولابی.واقعا در یک سال گذشته ورزش لرستان تعطیل بود .مشکلات مالی .انتخاب برخی افراد و ...
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا