یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

اهالي ورزش و رسانه و نيز علاقه‌مندان ورزش لرستان مطلع هستند م كه حدود 6 ماه قبل، محمود گودرزي وزير ورزش به همراه هيأتي سفري 2 روزه به لرستان داشت.
حضور گودرزي وزير ورزش و جوانان در خرم‌آباد لرستان وي در اين مدت از امكانات ورزشي چند شهر لرستان بازديد به عمل آورد و مسوولان استان كمبودها و معضلات ورزش ما را تا حدودی به وي انتقال دادند و آقاي وزير نيز به خوبي با حسن نيت و تعلق خاطری كه خودش اعلام كرد نسبت به لرستان دارد، مصوبات منطقي و كارشناسي شده‌اي را  در حضور اهالی ورزش و مسوولان براي ورزش استان تصويب نمود و بعضی از رؤسای هیات‌ها نیز به "به‌به" و "چه‌چه" گفتن از ورزش استان در حضور وي پرداختند غافل از این که آن روی سکه که همان فقر امکانات و نبود انگیزه است را مطرح نكردند.
 يكي از اين تصميمات آقاي وزير، افزايش اعتبارات کمک به هيأت‌هاي ورزشی استان به ميزان دو برابر سال قبل بود و صراحتاً اعلام کرد از 500 ميليون به يك ميليارد تومان افزايش و تخصیص يابد. از ديگر برنامه‌ها و تصميمات اين سفر، بازديد از سالن بزرگ سرپوشيده دو و ميداني خرم‌آباد،  بازدید از ورزشگاه جدید خرم‌آباد‌، بازديد از وزرشگاه قديمي نورآباد، الشتر، بازديد از روند اجرايي وزرشگاه بروجرد و سکوهای ورزشگاه دورود و چند برنامه ديگر بود كه تصميمات وي‍ژه‌اي براي سامان بخشيدن به كمبودهاي ورزش استان به‌خصوص طرح‌هاي عمراني اتخاذ كردند.
اما جدا از اين كه رسم است هر وزيري كه به هر استاني سفر مي‌كند به اداره كل آن‌جا نيز سري مي‌زند و بازديدي از آن اداره نيز مي‌نمايد، اما متأسفانه علي‌رغم مشكلات فضاي اداره كل ورزش‌، آقاي وزير اين كار را انجام نداد!
البته شاید مدیر وقت چنین درخواستی از ایشان نداشت و به صورت فورس‌ماژور و فشرده برنامه‌هاي ديگر خود را ادامه داد. گذشته از آن كه اين سفر مي‌توانست با برنامه‌ريزي بهتر و مؤثرتر انجام مي‌گرفت اما با توجه وجود مشكلات زياد ورزشكاران و قهرمانان و فضاهاي ورزشي استان‌، آيا نسخه مسكن و  شفابخش موقت آقاي وزير توانسته مرحمي باشد بر زخم‌هاي ورزش نيمه‌جان لرستان، آيا وزیر محترم به وعده‌ها و تصميمات خود در استان عمل كرده و چه اراده‌اي در استان براي تحقق بخشيدن و پی‌گیری تصمیمات آقای وزیر در لرستان است‌؟  بعد از گذشت چند ماه‌ از سفر آقای وزیر و پی‌گیری مصوبات آن سفر، متوجه مي‌شويم كه بيش از 95 درصد  يا هيچ‌كدام از وعده‌هاي آقاي وزير به استان تا کنون  اجرايي نشده و مي‌طلبد كه مسوولان به ويژه نمايندگان مردم در مجلس به طور ویژه به دنبال مطالبه اهالی ورزش استان بروند و از آن‌ها بخواهند چرا این تصمیات در استان اجرایی نمی‌شوند؟ 
به مدير كل جدید ورزش استان هم پيشنهاد مي‌شود كه در همين ابتداي شروع كار، به دنبال وعده‌هاي وزير كه در سفر اخير به استان داشت برود، چرا كه اگر همان چند وعده‌ي وزير مانند وصول  يك ميليارد اعتبارات كمك به هيأت‌هاي ورزشي عملياتي شود، تحولي تقريباً اساسي در هيأت‌ها به وجود مي‌آيد. قول‌هايي كه در خصوص نگاه وي‍ژه مالي به احداث و تكميل سالن دو و ميداني خرم‌آباد با وجود استعداد‌هاي بي‌شمار اين رشته در استان می‌تواند به مشکلات این رشته در استان پایان دهد.
با کمی تامل متوجه می‌شویم که تقریباً اکثر تصمیمات آقای وزیر صرفاً در حد حرف مسکوت مانده تا یک بار دیگر به ما ثابت شود نباید به این سفرها زیاد امیدوار بود؛ سفری که آقای وزیر محترم به استان داشت تا کنون آثاری به دنبال نداشته و ظاهراً قرار نیست آقایان مسوول در وزارت ورزش‌، نگاهی دلسوزانه به ورزش در لرستان داشته باشند‌.
اجرايي نمودن اين وعده‌ها، تلاش نمايندگان را مي‌طلبد و ضرورت سؤال از وزير ورزش در صحن مجلس و حتی استیضاح از جانب نمایندگان مردم استان مطالبه‌ای است که اهالی ورزش از وکلای خود دارند.
 در پايان هم يادآوري اين نكته به آقاي وزير مهم  به نظر مي‌رسد و آن اين كه لرستان از كلنگ‌زنی‌های بي‌فايده و وعده و وعيدهاي بي‌اثر و بي‌نتيجه به تنگ آمده و مردم آن خسته‌اند! لطف كنيد تا پایان دوره مسوولیت‌تان به استان لرستان سفر نكنيد يا اين كه به كليه وعده‌هاي خود به مردم محروم اين استان جامعه عمل بپوشانيد تا ذهنیت مردم این استان به‌خصوص ورزشی‌ها از شما ناخوشايند نباشد.
 وقتی در حضور مسوولان استان و کلیه رؤسای هیات‌های استان وعد‌ه‌ای را می‌دهید شاید مسوولان ورزش به خاطر حفظ سمت زیاد پی‌گیر وعده‌های اعلام شده شما نشوند اما بدانید مردم‌،  ورزشکاران و اصحاب رسانه با جدیت فعالیت های شما را رصد کرده و مطالبه‌گر اصلی خواسته‌های بحق ورزشکاران استان از شما می‌باشند!
 سید احمد  موسوی
این مطلب به نقل از روزنامه خبر ورزشی (ضمیمه لرستان) منتشر شد
 
 
 
 

دیدگاه‌ها  

#1 حجت 1393-08-04 08:52
درود بر شرفت آقای موسوی که این چنین با صراحت و بدون تعارف با کسی ،فقر ورزش لرستان را بازگو و از مسئولان ورزشی مطالبه می کنید
نقل قول کردن
#2 عزت اله 1393-08-04 09:36
مشکل ورزش لرستان تابحال سوء مدیریت بوده ،،، از نظر من مدیر جدید ورزش استان طایفه بازی و همشهری بازی را آغاز نموده
مدیر کل اهل سلسله!!!
معاونت فرهنگی اهل سلسله !!!!!!
معاونت ورزشی اهل سلسله !!!!!!!!!!
نقل قول کردن
#3 مصطفی 1393-08-04 11:34
وزیر معمولا برای شهرهای کار میکنند که از استیضاح و قدرت نمایندگان ان شهر بترسند.ولی در کل وزرایی که از قشر خاصی هستند برای دیارشان از جان مایه میگزارند ولی متاسفانه وزیر لر هیچ!
نقل قول کردن
#4 محمد 1393-08-04 14:34
این وزیر میبینه که ما ساده وفراموش کارهستیم حالا ازبودجه ما میده برااستانهای دیگه نترس که که از500میلیون هم کمتر نشه
نقل قول کردن
#5 منتقد 1393-10-22 08:58
viva aleshter زنده باد ... اسم اداره كل رو بزارين اداره كل ورزش و جوانان ... (اسم يك شهرستان خاص) :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا